بازدید 5131

امشب، وزش تندباد موقتی در تهران

کد خبر: ۹۰۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 27 May 2019

فریبا گودرزی گفت: بیشترین مقدار بارش طی روز چهارشنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، تهران، البرز و سواحل شرقی دریای خزر و ارتفاعات کرمان و همچنین در روز پنجشنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، کرمان و شمال سمنان خواهد بود.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی امروز کشور گفت: طی امروز در سواحل دریای خزر به ویژه شرق سواحل و شمال شرق کشور مثل خراسان شمالی و رضوی، استان‌های تهران، قزوین، البرز و سمنان تندباد موقتی و بارش‌ها را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: روز پنج شنبه در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی و شمال اصفهان بارش‌ها شدت بیشتری دارد که احتمال سیلاب ناگهانی در مناطق کوهستانی وجود دارد.

گودرزی در ادامه بیان کرد: در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های تهران، سمنان، البرز، مرکز و جنوب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر دامنه‌های مرکزی و سواحل شرقی دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز، جنوب و شمال غرب کشور بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی افزود: بیشترین مقدار بارش طی امروز در شمال سمنان، خراسان شمالی، گلستان، شرق تهران و فردا، در گلستان، خراسان شمالی، شمال سمنان، شرق تهران، کرمان، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: بیشترین مقدار بارش طی روز چهارشنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، تهران، البرز و سواحل شرقی دریای خزر و ارتفاعات کرمان و همچنین در روز پنجشنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، کرمان و شمال سمنان خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز با کاهش محسوس دمای هوا در سواحل دریای خزر بین ۵ تا ۸ مواجهه خواهیم بود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: گفت: سه شنبه و چهرشنبه با وزش باد شدید در بخش‌هایی از شمال شرق کشور، استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به خصوص در منطقه زابل سبب گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی درباره هوای تهران و هشدار وقوع تندباد طی امشب گفت: امشب هوا در تهران، نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری، همراه با وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق خواهد بود و وزش باد خیلی شدید نبوده و همانند روزهای قبل است. فردا شرایط جوی تهران کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و احتمال رعد و برق و باران موقتی پیش‌بینی می‌شود. همچنین فرداشب هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید خواهد بود.

وی گفت: آسمان تهران روز چهارشنبه نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس