بازدید 25808
۵
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت‌های پایانی بازار امروز طلا و سکه/ کاهش قیمت صبح جبران شد/ حباب به مرز ۵۶۰ هزار تومان رسید

بازار طلا و سکه تهران امروز در فضایی نیمه تعطیل سپری شد و تا ساعت ۱۴ با کاهش قیمت‌ها و سپس به دلیل نوسان نرخ ارز با رشد نسبی قیمت مواجه شد تا جاییکه سکه امامی در ساعات پایانی بازار، به رقم ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ 26 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران امروز در فضایی نیمه تعطیل سپری شد و تا ساعت ۱۴ با کاهش قیمت‌ها و سپس به دلیل نوسان نرخ ارز با رشد نسبی قیمت مواجه شد تا جاییکه سکه امامی در ساعات پایانی بازار، به رقم ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه پنجم خردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بودیم. هرچند در ابتدای صبح تا میانه‌های روز، کاهش قیمت‌ها نیز رقم خورد، ولی در ادامه این کاهش قیمت، به نوعی جبران شد و بازار دوباره به محدوده قیمت‌های پایانی روز گذشته بازگشت.  

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در دومین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
قیمت‌های پایانی بازار امروز طلا و سکه/ کاهش قیمت صبح جبران شد/ حباب به مرز ۵۶۰ هزار تومان رسید
 
کشتی آرای با تاکید بر اینکه امروز به دلیل تعطیلی بازار جهانی فلزات گران بها، شاهد ثبات قیمت اونس طلا در سطح ۱۲۸۵ دلار بودیم، اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم در پایان فعالیت بازار امروز، به رقم ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز با افزایش قیمت نسبت به نرخ صبح، به رقم ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید. هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان می‌باشد.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون و ۲۵ تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان ارزشگذاری شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۷۷ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است.

حباب سکه نیز امروز به رقم ۵۶۰ هزار تومان رسیده است. هرچند بازار این روز‌ها با کاهش تقاضا در کمترین میزان داد و ستد قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حال میکنید چه کشوری داریم ، دیگه تغییرات قیمتی ثانیه ای شده
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
حالا خوبشه ونزوئلایی بشه که محشره
اومد پایین ضرر کردی که بالا رفت جبران شد؟!
قربون دهنت
هرچند دوس ندارم هیچ نظری بدم ولی جواب خوب بعضیارو حیفم میاد تایید نکنم
کاری نداره سکه راباضرب سال جدید بزنید انوقت سکه ضرب ۸۶وقدیم وووافت میکنند مثلابگویبد ضرب سال ۹۹میزیم ببینید چگونه ۸۶ افت ودرنتبجه کلا افت میکنندووو
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار