بازدید 6787

توضیحات آموزش‌و‌پرورش درباره اعمال افزایش حقوق‌ها

کد خبر: ۹۰۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 25 May 2019

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: با اعمال افزایش حقوق در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، مبلغ ۴ میلیون ریال علی‌الحساب فروردین‌ماه کسر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در فروردین‌ماه سال جاری به دلیل عدم ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق به دستگاه‌های اجرایی، مبلغ ۴ میلیون ریال موضوع‌بند (ی) تبصره ۱۲ قانون بودجه به‌صورت علی‌الحساب به‌حساب همکاران واریز شد.

در اردیبهشت‌ماه، پس از ابلاغ مصوبه افزایش حقوق و آماده شدن نگارش حقوق در سامانه ذی‌ربط، احکام حقوقی فرهنگیان و افزایش حقوق قانونی برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت اعمال شد.

با اعمال افزایش حقوق در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، مبلغ ۴ میلیون ریال علی‌الحساب فروردین‌ماه باید کسر می‌شد.

از طرف دیگر، به استناد بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور (که برای همه دستگاه‌های اجرایی کشور لازم‌الاجرا است) مقرری ماه اول (افزایش فروردین‌ماه) نیز به نفع صندوق بازنشستگی کسر می‌شود.

به‌عنوان‌ مثال اگر حقوق فرهنگی، ۷ میلیون ریال اضافه‌ شده باشد، در فیش اردیبهشت‌ماه ۱۴میلیون ریال بابت اضافه‌ حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت اعمال‌ شده است اما در مقابل، مبلغ ۷میلیون ریال (مقرری ماه اول) و همچنین ۴میلیون ریال پرداختی علی‌الحساب فروردین‌ماه از حقوق فرهنگی کسر شده است.

فرهنگیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به واحد کارگزینی اداره آموزش‌ و پرورش مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر