بازدید 12134

توقیف ۱۵۰خودرو لاکچری به جرم دور دور در تهران

کد خبر: ۹۰۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 25 May 2019

سردار رحیمی از توقیف ۱۵۰ خودروی لاکچری به دلیل دور دور کردن در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره دور دور‌های افراد لاکچری در سطح شهر تهران بزرگ، اظهار کرد: دور دور خود به تنهایی تخلف نیست، اگر این اقدام با رفتار‌های خارج از قانون و شئونات انجام و باعث ایجاد آزار و اذیت سایرین شود، به طور حتم پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که در سطح شهر دور دور می‌کنند و موجب اخلال در نظم جامعه می‌شوند برخورد می‌کند، افزود: در بیشتر نقاط و خیابان‌های پایتخت عمل دور دور کردن برچیده شده و پلیس به این موضوع به طور جدی ورود کرده است.

توقیف ۱۵۰ خودرو لاکچری به دلیل دوردور کردن در شمال تهران/ برخورد پلیس پایتخت با راه اندازان کارناوال خودرو‌های لوکس

سردار رحیمی با بیان اینکه دستگاه قضایی هم در این زمینه در کنار پلیس است و رصد می‌کند، گفت: موضوع دور دور کردن در خیابان‌ها که موجب هنجارشکنی می‌شود، بر اساس قانون جرم است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی در واکنش به اینکه برخی از دارندگان خودرو‌های لوکس و لاکچری پس از جمع شدن در محلی از قبل تعیین شده، اقدام به راه اندازی کارناوال خودروسواری در سطح خیابان‌های پایتخت می‌کنند، گفت: این موضوع همان مصداق دور دور کردن است که ما برابر قانون با این افراد و راه‌اندازان کارناوال‌های خودروهای لاکچری برخورد می‌کنیم.

سردار رحیمی با اشاره به توقیف ۱۵۰ خودرو لاکچری و گران قیمت در شمال تهران که در حال دور دور کردن در خیابان‌ها بودند، تصریح کرد: اگر خودرویی توسط پلیس توقیف شود، از دو هفته تا یک ماه در پارکینگ‌ها نگهداری می‌شود و سپس مراحل قضایی و اتخاذ جرایم برای آن طی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۶
توقیف این خودروها برای کسانی میگن ماشینمون مهمتر از جون افراده و پول خون طرف رومیدیم نهایتا یک هفته است که اونم یکهفته یکی از ماشیناشونو توقیف می کنید
بهتره همزمان با توقیف خودرو این افراد نام پدرها و مادرهای این زالو زاده ها رو هم برای مردم در رسانه ها اعلام کنید تا ملت بیشتر با کسانی که درحال خدمت به ملت ایران هستند آشنا بشن
کم کم این فخر فروشی ها ممکنه به قیمت جون این زالو زاده ها تمام بشه .نگذارید ملت خودشون تصمیم به اجرای قانون در مورد این زالوها بگیرن
یعنی چی ؟ شادی ممنوع ! کنسرت ممنوع ! دوچرخه سواری ممنوع ! با ماشین دور دور ممنوع ! بیکاره جوانان وطن ، گریه آزاد ، شیون آزاد ، اختلاس آزاد ، دزدی آزاد ، بیکاری آزاد ، گرسنگی آزاد ...
هر که بیش گشته سیم و زرش / زر نباریده از آسمان به سرش .
ار کجا جمع کرده ثروت و مال؟ یا خودش دزد بوده یا پدرش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
احسنت ، الحق که گل گفتی.
اول ماشینو میخوابونین بعد میشینین اتاق فکر میذارین که چه تخلفی براش غالب کنین؟؟
خدا رو شکر همه مشکلات امنیتی حل شده فقط مونده گیر دادن به فخرفروشی. چند وقت پیش برادر خانومم رو تو کوچه خفت گیری کردن زنگ ردم 110 میگه حالا باید چیکار کنیم؟
اینکار پلیس مبتای قانونی و حقوقی هم دارد؟
چند شب پیش نزدیک ساعت 12 شب ازجنوب به شمال مدرس با خانواده میرفتم ناگهان یک خودروی مشکی بیتل با حرکات جنون آمیز چیزی نمانده بود خود روی من وچند نفر دیگر را متلاشی کند قطعا اتوبان دوربین دارد وقطعا این مجازاتهای سبک برای انها چیزی نیست..خواهشا حداقل به حفظ جان مردم فکر کنید تا دیگر نشنویم که بگویند دیه اش را میدیم..
به جرم دور دور نه . به جرم پز دادن و تخلیه عقده هایشان بعلت نو کیسه بودنشان
جرمی در قانون به اسم دور دور نداریم و پلیس نقش قانونگذار را بازی میکند و این خلاف قانون اساسی و حق مردم است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
منگول نبایست اجازه داده شود مشتی تازه به دوران رسیده و سرمست از ثروت های مشکوک امنیت جامعه را به خطر اندازند.
حرف مفته من که هر روز توی بزرگراههای تهران دور دور کردن یا رانندگی خیلی خطرناک می بینم دریغ از یک پلیس که با اینا کاری داشته باشه
این خودروهارو به همراه سرنشینانشون توی یه دستگاه پرس له کنین و بعدش توی کوره ذوب آهن بندازین ...
این میشه مجازات واقعی ..
مطمئن باشین دیگه کسی با این خودرو ها اینطوری حال نمیکنه ...

ممنونم
کاش طرح مبارزه با لایی کش های آخر شب هم انجام بشه.
به عنوان يك تحصيل كرده حقوق سوالم اين است كدام ماده قانوني حتي مفادي كه صراحت هم نداشته باشد و تفسير شده باشد مورد استناد پليس براي توقيف خودرو به عنوان هريك از مواردي است كه ايشون خودشون ذكر كرده اند؟؟؟ لطفا انقدر قانون رو لوث نفرماييد. اگر مي خواهيد سليقه اي عمل كنيد بفرماييد دلمان مي خواهد كاري هم به قانون نداريم.
پیشنهاد میشود زمان نگهداری این گونه خودرو های متخلف در پارکینگ حداقل 5 سال باشد تا این متجاوزین به حقوق مردم بفهمند که با پرداخت جریمه مسئله فیصله نیافته و بایستی خودرو خود را بعد از 5 سال دیگر دریافت نمایند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی