بازدید 20659
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

بازار طلا و سکه با کاهش قیمت بسته شد/ داد و ستد همچنان در کمترین سطح چند ماهه/ حباب سکه 520 هزار تومان

بازار طلا و سکه تهران در آخرین روز هفته با کاهش قیمت‌ها نسبت به ابتدای روز همراه شد. به گونه‌ای که به رغم رشد نرخ جهانی طلا، بازار تحت تاثیر کاهش نرخ ارز قرار داشت و در نتیجه هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به صبح، ۱۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است. در مجموع نرخ‌های امروز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 23 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در آخرین روز هفته با کاهش قیمت‌ها نسبت به ابتدای روز همراه شد. به گونه‌ای که به رغم رشد نرخ جهانی طلا، بازار تحت تاثیر کاهش نرخ ارز قرار داشت و در نتیجه هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به صبح، ۱۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است. در مجموع نرخ‌های امروز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز پنج شنبه دوم خردادماه ۹۸، بازار طلا و سکه شاهد افزایش قیمت‌ها در ابتدای روز و در نهایت بازگشت قیمت‌ها در ساعات پایانی فعالیت خود بود. این نوسان به گفته رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر همچنان تحت تاثیر فرار و فرود بهای ارز در بازار تهران می‌باشد و با کاهش نرخ ارز، شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه خواهیم بود. هرچند بازار این روز‌ها با کاهش تقاضا برای خرید و افت داد و ستد‌ها مواجه شده است.  

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از قیمت‌های بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
بازار طلا و سکه با کاهش قیمت نسبت به صبح بسته شد/ داد و ستد همچنان در کمترین سطح چند ماهه/ حباب سکه 520 هزار تومان

کشتی آرای با بیان اینکه امروز نرخ جهانی طلا با رشد ۶ دلاری به رقم ۱۲۸۲ دلار رسیده است، اظهار داشت: در پایان فعالیت بازار در آخرین روز هفته، شاهد رشد قیمت انواع طلا و سکه در صبح و در نهایت کاهش قیمت در بعدازظهر بودیم. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ابتدای روز به رقم ۴ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید، اما در پایان امروز به رقم ۴ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان قیمت گذاری شد.
همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان می‌باشد. هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی به یک میلیون و ۶۹۵ هزار تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی همانند دیروز یک میلیون و ۱۵ تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان ارزشگذاری شده است. این در حالی است که صبح امروز این رقم ۴۳۸ هزار تومان بود.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۵۸ هزار تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز کاهش داشته است. حباب سکه نیز امروز، به رقم ۵۲۰ هزار تومان رسید.  
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار