بازدید 6335
موحدی کرمانی:

هدف‌حضور در‌انتخابات‌نباید رسیدن‌به مسئولیت‌باشد

کد خبر: ۹۰۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ 23 May 2019
چهارمین نشست هم اندیشی احزاب و تشکل‌های اصولگرا با حضور دبیران و مسئولان این تشکل‌ها در محل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین موسی پور، مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز هدف برگزاری این جلسات را رسیدن به وفاق حداکثری در میان اصولگرایان دانست و گفت: مجموعه جریان ولایی و انقلابی دارای ظرفیت‌های فراوان و پایگاه و جایگاه مردمی در همه اقشار هستند که وفاق و همدلی و هم‌افزایی آن‌ها در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می‌تواند بر تحقق اهداف جریان انقلاب سرعت و غنا بخشد.

در ادامه این نشست آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز نیز اظهار کرد: باید از شهرت طلبی، شهوت طلبی و ریاست طلبی دور شویم و ورود خروجمان به مسئولیت‌ها و کار‌ها و انتخابات برای جذابیت آن نباشد. باید هدف اصلی و اساسی را خدمت به خلق خدا و رضایت حق قرار دهیم.

در بخش دیگری از این نشست، جزئیات شاخص‌های حرکت جریان اصولگرا که در جلسه قبل کلیات آن به تصویب رسیده بود بررسی شد که با ۴ مبنا و ۱۴ شاخص به تصویب رسید تا متن آن به زودی منتشر شود.

همچنین در این نشست بررسی وضعیت شناسی سیاسی سال ۹۸ کشور با هدف رسیدن به دیدگاه مشترک برای حرکت و اقدام مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت با اشاره به لزوم رسیدن به افق مشترک برای تدوین یک متن علمی و دقیق از وضعیت شناسی سیاسی کشور، گفت: رسیدن به یک وضعیت شناسی دقیق می‌تواند در همه بخش‌ها برای جریان ارزشی و انقلابی راهگشا و موثر باشد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار