بازدید 11431
۸

تاج: بند‌های قرارداد ویلموتس ۲برابر کی‌روش است

کد خبر: ۹۰۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 23 May 2019
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت که بند‌های قرارداد مارک ویلموتس با این فدراسیون دو برابر بند‌های قرارداد کارلوس کی‌روش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در حاشیه سفر خود به شهرکرد، درباره سفرش به بلژیک و امضای قرارداد با مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: به‌دلایل خاص کشور به بلژیک رفتیم تا شرایط انتقال پول و نحوه اقامت این مربی بلژیکی را در ایران بررسی کنیم.

«دو جلسه پنج‌ساعته با ویلموتس در بروکسل داشتیم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: بند‌های قرارداد ویلموتس، دو برابر قرارداد کی‌روش است و همه سفر‌ها و اعزام‌های وی با دستور فدراسیون انجام خواهد شد. قرارداد ویلموتس سه‌ساله و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
یعنی دو برابر امتیاز دادین بهش؟
در مملکتی که مردمش دارن از گرسنگی رنج می برند و از سطل زباله غذای خود را به دست میارند. فوتبال بی معنیست و این پول هایی که از بیت المال به مربی میدند. گناهه. مسئولی نیست که این حرفها رو بفهمه چه فایده
دلایل خاص‌ کشور! عجب بهانه ای، باید راست و‌حسینی به مردم با شفافیت بگین چرا رفتین ماموریت
آقای تاج پول بیت المال را با این بندها و نیم بندها به باد نده
دوبرابر یعنی چی؟ محتوا مهم هست نه چند برابری! چه محتوا های محکم تر و قانون پذیر تری نسبت به قرارداد کی روش داره؟ به عنوان نمونه مقایسه و اعلام بشود!
پولشم 2 برابره؟
دو برابر به نفع ویلموس یا ایران؟
ده برابر بند بگذارین وقتی هم‌تراز کیروش یا بهتر از اون‌نباشه به‌چه درد میخوره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان