بازدید 9543
۱
گزارش

دستیاراول‌ویلموتس،مربی۶۰ساله‌تیم‌امیدباشگاه‌بلژیکی!

مانو فررا اسپانیایی، مربی ۶۰ ساله که در تیم پایه‌های خنت بلژیک کار می‌کرد دستیار نخست ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران است. تیری وریانس نیز دستیار دیگر ویلموتس در تیم ملی ایران خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 23 May 2019

در حالی که گفته می شد مارک ویلموتس با چهار دستیار ایرانی در تیم ملی ایران کار خواهد کرد اما حالا نام چند مربی از این کشور برای دستیاری تیم نخست آسیا ، معرفی شده اند!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران دو دستیار خود برای همکاری در تیم ملی ایران را مشخص کرد . به نقل از dh بلژیک، در نهایت بعد از مذاکرات زیاد مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد و حالا طبق اطلاعاتی که کسب شده است مانو فررا اسپانیایی، مربی ۶۰ ساله که در تیم زیر 21 سال و پایه‌های خنت بلژیک به عنوان دستیار تمرین دهنده کار می‌کرد ، حالا دستیار نخست ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران است.

در زیر تصویری از صفحه تیم زیر 21 سال یا همان امیدهای خنت بلژیک را می بینید که تنها جای عکس این مربی تمرین دهنده خالی است!

نفر دوم نیمکت ایران؛ مربی ۶۰ساله تیم امید باشگاه بلژیکی!

تیری وریانس نیز دستیار دیگر ویلموتس در تیم ملی ایران خواهد بود. به نظر می رسد ویلموتس از لحاظ تاکتیکی حسابی روی کمک هایش باز نکرده و یا از این لحاظ نیازی به مشورت با مربی تاکتیکی و طراح بازی نمی بیند.

به نظر می رسد فدراسیون ایران نظارت ویژه ای روی سطح دانش و سوابق حرفه ای مربیان همکار ویلموتس نشان دهد که فعلا چندان چنین چیزی از میان لیست دستیاران مشخص نیست. هرمان دی لانتشیر نیز که به عنوان آنالیزور در تیم ملی فوتبال بلژیک با ویلموتس کار کرد دومین عضو جدید کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

نفر دوم نیمکت ایران؛ مربی ۶۰ساله تیم امید باشگاه بلژیکی!

نویسنده: بهنام شریفی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خداحافظ جام جهانی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل