بازدید 4549

یک شرکت چینی دیگر در آستانه ورود به لیست سیاه آمریکا

کد خبر: ۹۰۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 22 May 2019

دولت آمریکا به دنبال آن است که تحریم‌هایی نظیر آن‌چه برای شرکت هوآوی وضع کرده است را برای شرکت چینی نظارت ویدیویی هیکویژن هم اعمال کند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، دولت آمریکا به دنبال آن است که تحریم‌هایی نظیر آن‌چه برای شرکت هوآویوضع کرده است را برای شرکت چینی نظارت ویدئویی هیکویژن هم اعمال کند. به این ترتیب نگرانی‌ها از تشدید بیش از پیش آتش جنگ تجاری بین دو اقتصاد بزرگ جهان، عمیق‌تر شد.

نیویورک تایمز گزارش داد که دولت ترامپ در نظر دارد محدودیت‌هایی را برای هیکویژن، در خرید تکنولوژی آمریکا، ایجاد کند. همچنین شرکت‌های آمریکایی هم برای تأمین قطعات این شرکت، نیازمند مجوز از دولت خواهند بود.

سهام شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارت ویدئویی هیکویژن دیجیتال تکنولوژی، که در بنچ‌مارک شن‌زن لیست شده است، امروز در ابتدای معاملات ۱۰ درصد سقوط کرد.

یکی از مدیران هیکویژن که به علت حساسیت موضوع نخواست نامی از او برده شود، گفت: اگر آمریکا این قطعات را به ما نفروشد، ما می‌توانیم از تامین‌کننده‌های دیگر آنها را تهیه کنیم. تراشه‌هایی که هیکویژن استفاده می‌کند کاملاً تجاری هستند و در واقع اکثر تامین‌کنندگان قطعات ما، چینی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان