بازدید 16288
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

افزایش قیمت سکه در معاملات اولین روز از خرداد/ حباب سکه به ۵۱۰ هزار تومان رسید

بازار طلا و سکه تهران در حالی امروز اولین روز از خردادماه ۹۸ را آغاز کرد که در روز‌های پایانی اردیبهشت با ریزش قیمت‌ها به واسطه کاهش نرخ ارز سپری کرده بود. اما امروز بر اساس اطلاعات دریافتی از بازار تهران، شاهد افزایش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته هستیم.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 22 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در حالی امروز اولین روز از خردادماه ۹۸ را آغاز کرد که در روز‌های پایانی اردیبهشت با ریزش قیمت‌ها به واسطه کاهش نرخ ارز سپری کرده بود. اما امروز بر اساس اطلاعات دریافتی از بازار تهران، شاهد افزایش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته هستیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه یکم خردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه، به رغم ثبات نرخ جهانی طلا، نرخ انواع طلا و سکه با افزایش مواجه شده است. این در حالی است که به گفته رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، بازار در هفته‌های اخیر، با کمترین تقاضا و افت دادوستد‌ها روبرو بوده و تنها عامل اثرگذار بر نرخ گذاری روزانه طلا و سکه در بازار تهران، نوسان نرخ ارز در بازار آزاد می‌باشد.
 
افزایش قیمت سکه در معاملات اولین روز از سومین ماه سال

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از قیمت‌های بازار طلا و سکه تا ساعت ۱۶:۳۰ امروز، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای در ابتدا با تاکید بر اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها، بدون تغییر در سطح ۱۲۷۶ دلار قرار داشته، افزود: بازار امروز به دنبال رشد نسبی نرخ ارز به ویژه دلار، با روند افزایشی همراه شده است، به گونه‌ای که در حال حاضر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد قیمت نسبت به روز قبل، به نرخ ۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که روز‌های گذشته، این سکه به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان نیز رسیده بود.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است و هر نیم سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر ۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان می‌باشد. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی، یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۵ تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان ارزشگذاری شده است. این در حالی است که صبح دیروز این رقم ۴۱۳ هزار تومان بود.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۹۱ هزار تومان تومان قیمت گذاری شد. این در حالی است که صبح دیروز، یک میلیون و ۸۵۶ هزار تومان قیمت گذاری شده بود. حباب سکه نیز امروز با کاهش نسبت به روز قبل، به رقم ۵۱۰ هزار تومان رسید.  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس