بازدید 21128
۶

حقوق سربازان بیشتر شد

کد خبر: ۹۰۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 22 May 2019
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح از افزایش حقوق سربازان خبر داد.

به گزارش «تابناک» سردار موسی کمالی در گفتگو با ایسنا، دراین باره گفت: امسال مانند دیگر کارکنان دولت، حقوق سربازان نیز افزایش داشته و حدود ۱۸ درصد به نسبت سال قبل افزوده شد که این افزایش حقوق از اول اردیبهشت ماه برای سربازان اعمال خواهد شد.

وی در خصوص سربازان متأهل گفت: حق عائله‌مندی سربازان متأهل مثل کارمندان دولت است که حدود ۱۷۱ هزار تومان حق همسر و مبلغ ۴۵،۵۰۰ تومان به ازای هر فرزند به سربازان متأهل پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین حقوق دریافتی سربازان بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است، اظهار کرد: این رقم مربوط به سربازان با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک است که متأهل بوده و تحت پوشش کمیته امداد قرار داشته باشند. همچنین در مجموع تمامی سربازان تحت پوشش کمیته امداد که متأهل باشند بیش از یک میلیون تومان در ماه دریافت خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۶
پزشک تحت کمیته امداد!!
سردار کمالی جون به نقل از خودتان حداقل2.000.000 نفر غایب دارید که البته خیلیها مثل من از سن و سال خدمتشان گذشته که باز اکثرا متاهلین دهه60هستند که الان بین 30الی35سال سن دارند.
خوب عزیزه من ما نمیتونیم زندگی رو ول کنیم بیایم خدمت و اگر پول اضافی داشتیم قطعا در این سه سالی که طرح جریمه مطرح بود میخریدیم پس پول هم نداریم
نتیجه:فکر نمیکنید بجای کل کل و تهدید بهتر باشه متاهلین بالای30سال را با یه تبصره کوتاه مدت معاف بفرمائید>>؟؟
حقوق سرباز صفر را باید بنویسی نه یک پزشک را که در حال خدمت است
حقوقی که فرمودین عملا وجود نداره.پزشک تحت پوشش کمیته امداد؟!از اون حرفهاست
مثل اینه که بگین حقوق همه کارگرها و کارکنان اضافه شده و الان افرادی رو داریم که هر ماه 130 میلیون حقوق میگیرن! پس اعتراض نکنین که کم میگیرین!!!
دروغههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس