بازدید 47960

تصادف هولناک دو پژو ۲۰۶ در بزرگراه امام علی(ع)

کد خبر: ۹۰۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 21 May 2019

ساعت ۰۲:۵۱ بامداد روز دوشنبه تصادف شدید دو دستگاه پژو ۲۰۶ با یکدیگر در شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) بعد از پل آزادگان، خسارت فراوان مالی بر جا گذاشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایران انلاین، در پی انحراف خودرو سواری از مسیر اصلی و برخورد دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر، یکی از خودروها با چهار سرنشین خود واژگون شده و خودرو دیگر نیز پس از برخورد با گاردریل و طی کردن مسافتی کوتاه به طرز خطرناکی متوقف شد.

خوشبختانه سرنشینان هر دو اتومبیل به شکل معجزه آسایی بدون آسیب دیدگی با کمک شهروندان از داخل خودروها خارج شدند.

آتش نشانان خودرو واژگون را با استفاده از تجهیزات مخصوص به حالت اولیه بازگردانده و خودرو دیگر را که در زیر گاردریل متوقف شده بود رها سازی کرده و به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۰
یه کم یواش برانید تو رو خدا. خدا رو شکر که سالم هستن
پاسخ ها
مری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
بایدبمیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
شانس آورده گارد ریل داخل ماشین نرفته ! درخیلی تصادفات خود این گارد ریل باعث قتل سرنشینان شده مثل گیوتین وارد خورو شده سرنشینارو سلاخی میکنه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
مری خانم راجع به بچه های مردم اینطور حرف نزن.
روانی های نیمه شب های تهران
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
از پلیس هم که خبری نیست متوقف کنه
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
واله فقط تهران نیست تبریز هم همین مشکل هست.
نمی دانم چرا برخورد جدی نمی شود.
به گازید این نتیجه سرعتهای جنون اور ویا حواس پرتی یکی از رانندگان خودرو است
واقعا خیلی بد رانندگی میکنن.سبقت از راست وحشتناک میگیرن اخر سرم هم طلب کارن از ادم
نتیجه رانندگی بعد از مهمانی های خاص
مصرف الکل
مصرف مواد توهم زا

با در بهترین حالت کورس های شبانه جاهلانه

نیاز به گشت مخصوص برای این ساعات احساس می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
واقعا شبا میری تو خیابون شده شبیه دیوونه خونه. دریغ از یه گشت پلیس که بخواد کاری بکنه. شبا اونا هم خوابن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
این مقولات با گشت و بگیر و ببند حل نمیشه
باید آموزش داد و فرهنگ سازی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
تازه میفرماین کشتیم که کشتیم دیه شو میدیم
این اشغالهای فرانسوی را در هیچ کجای دنیا نمیخرن ولی بزور به قیمت خون پدرانشان قالبمان کرده ان...
وجود رانندگان متخلف در ساعات نيمه شب به بعد در تهران كه ميتونه به دلايل مختلف مثل تردد سارقين ، مصرف مواد ، مصرف الكل و يا بازگشت از ميهماني هايي آنچناني باشه سايه شوم مرگ رو روي سر ساير رانندگان پهن مي كنه و عجيب تر اين هست كه در اين ساعات حضور و نظارت پليس راهنمايي كم تر از ديگر ساعات هست .
یکی افسار اینها را ببندد ! پلیس فقط جهت جاده های خلوت و سر ظهر که نیست مردم را به بهانه های خنده دار جریمه کند !؟ عرضه دارد بیاید اینها را جمع کند !؟
هيچ نظارتي روي اين بزرگراه نيست پليس هم دلشو خوش كرده به چهار تا و نصفي دوربين كه همه جاشو نو بلدن . با سرعت هاي بالا و مزاحمت براي ديگران وقتي ميرسن به دوربين ها سرعتشونو كم ميكنن . ايا اين دوربين ها لايي كشيدن و پيچيدن جلوي ماشينها رو هم عكس ميگيره ؟
الا ماشاالله هم همه طلبكار با سرعت هشتاد تا توي خط سبقت بازم ميان پشت سرت بوق و چراغ كه برو كنار رد بشم وقتي هم كه نگاهشون كني تازه ميفهمي كه از كجا اومدن .
مشکلی که بعد از نصب دوربین های مداربسته راهنمائی و رانندگی بوجود آمد این بود که دیگه هیچ پلیسی در خیابانها مشاهده نمیشود و گاها یک لیسانس وظیفه صفر کیلومتر گوشه خیابون وامیسته و یک خودکار و کاغذ سفید میدن بهش تا شماره پلاک رانندهای بد رو بنویسه بعد بده آقا پلیسه جیزشون کنه!!
همه مردم ساکن تهران میدونن شبها در اتوبانها مسابقات جهانی اتومبیل رانی برگزار میشه و تازه چراغ و بوق میزنن که برید کنار ما با 200 کیلومتر سرعت میخوایم رد بشیم و متاسفانه هیچکس هم جلودارشون نیست
فقط احساس میشه...
لامصبا خب یواش ترررر....
حالا اگر پورشه بود یا ماشین خوب بود چه حاشیه سازی ها و عقده گشایی ها که نمیشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
وقتی عقل در کار نباشد پراید پورشه ندارد فقط اونی که نایاب تر است بیشتر جلب توجه میکند کلا هم ما ملت عاشق حواشی و
داستان هستیم.
زنده باد پورشه
جالبه ما ایرانیها ادعای بهترین دست فرمون دنیا رو هم میکنیم
خدا كند تصادف نشود ولى اگر مى شود همين احمقها با هم تصادف كنند.
خوشبختانه همه سالمن
جاي يكدستگاه پرايد خاليه قشنگ معلومه
پدرش دارد برایش ماشین نو میخرد خدایا شکر
خدا رو شکر.واقعا خوشحال شدم که طوریشون نشده بود
در روز هم چنین رانندگان دیوانه ای وجود دارند که باعث تنش در رانندگی میشوندکدام فرهنگ خوب در این کشور وجود دارد
ایناهمون بچه پولدارهایی هستن که باباهاشون مردمو سرکیسه میکنن.خوب بالاخره پول مفت بایدیه جورایی بره دیگه.ازطرفی هم وقتی رسماًمسئولی وجودنداره،بایدم اینجوری بتازن.فعلاًکه دنیا آره رو شاخ سیبیل اینا می‌چرخه!!!!
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد شرب خمر و این قبیل ماجراجویی ها در جامعه است همین است
گارد ریل هم استاندارد کامل نیست.
سلام...دوست عزیزی که گفتی ماشین های فرانسوی را به مردم غالب کردن...این حرفت درست نیست..همین پژو 206 تیپ 2و 206+پلاس را داخل ترکیه و بریتانیا همچنان خواهان و در جادهپهاشون سواری میشه..خوبه خود خبر هم میگه با این شکل تصادف همه ی سرنشینان صحیح و سالم هستن..از این حرفا که بگذریم شما برو یه مازاراتی سوار شو و رانندکی دیوانه وار انجام بده ببینم حادثه ساز واسه خودت و دیگران نمیشی دست آخر؟.من نمیخوام بگم تهصب داذم روی برند...ولی همه میدونن هم جاده هم نوع رانندکی های ما خیلی افتضاحه..و تازگیا هم که واسه آقا زاده ها تفریح شده مه با ماشین لاکچری خودشون تصادف که میکنن سریع گوشی را در میاره و از خودش و ماشینش که داغون شده سلفی میگیره...نمیدونم جریان این حرکت چیه..ولی زیاد دیدم این حرکت گل و بلبلی را.....شما با پای پیاده هم وقتی صحیح قدم بر نداری و حواست جای ذیگه باشه معلومه میری تو درختی ستونی یا میخوری زمین آسیب میبینی...اون موقع هم میخای بگی تقصیر نوع مدل برند پاهامه مه خوب نیست؟یا پاهاتو به زور قالب کردن بهت؟
خواهش میکنم بیاید یه کاری کنیم اینقدر پراید را مسخره نکنیم..بخدا قسم اکقر پراید سواران همین قشر زحمت کش و کارگر جامعه هستن..خداوند بزرگ شاهده وقتی ما داریم پراید را مسخره میکنیم در اصل داریم همون صاحب ماشین را هم سوژه قرار میدیم.خواهش میکنم به دوری از هر تعصب به برند خاصی این حرکتو از سر خود وا کنیم...با تشکر
فقط 206 عشقه.
با سلام عرض ادب،بایستی در قوانین رانندگی در ایران بازنگری شود ،و رانندگان پر خطر را قانون گذار مجازات سنگین اعمال نماید تا شاهد این گونه حوادث که مشابه آن چند روز پیش در اصفهان نیز پیش آمد نباشیم باتشگر
دیشب تو بزرگراه 7تا ماشین بودن باهم حرکات خیلی خطرناکی به نمایش میگذاشتن.همشون هم پژو پارس تیونینگ شده بود با غیر از یکی که پراید بود..تو این مسیر هرکسی اهل بخیه بود به اینا پیوست میخورد و میرفت با اینا کل کل میکرد..تا اخر مسیر که من پشت سرشون دورا دور بودم و هرباری با اینا نزدیک میشدم دیکه شده بود سیرک نمایشی...از خروجی اومدم بیرون چون واقعا ترسیده بودم که حادثه واسم پیش بیاد..همیین که از خروجی وارد خیابان اصلی شدم که بپیچم داخل خیابان فرعی دیدم پلیس ایستاده سر پیچ و داره جریمه میکنه.که بنده را هم متوقف کرد و جریمه بخاطر نداشتن معاینه فنی که گفتن من آلودگی ایجاد میکنم..بعدش گوشیما دراووردم فیلمی که از اونا گرفته بودما نشون دیدم.وگفتم ببین این فیلم مال 5دقیقه پیش همین زیر پای شما داخل بزرگراهه..که باز جریمه شدم بخاطر اینکه چرا گوشی استفاده کردم داخل بزرگراه..خلاصه دوس دارم بمیرم.از این همه ناعدالتی
تا نیاید مهدی
خیط باشد اوضاع
ما ایرانی ها اصلا فرهنگ رانندگی نداریم فقط ادعامون میشه ...یه مشت خر سوار که خرها و گوسفندهاشونو فروختن اومدن لایی و سرعت میرند ..اخه که چی بشه .......اینام حقشونه ..
اینگونه افراد خودشون جهنم متاسفانه باعث آسیب و خسارتهای شدید جانی و مالی به دیگر هموطنان میشن که بیخود و بی جهت و به خاطر خوشگذرانی و مست و نئشه بودن اینگونه افراد باید تاوان بدن تازه خیلی مواقع وقتی بهشون اعتراض میکنی که اتوبان و خیابان پیست رالی و مسابقه شما نیست شروع میکنن به فحش و ناسزا گفتن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی