بازدید 6762

روحانی فردا به ماکو می‌رود

کد خبر: ۹۰۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 20 May 2019

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذبایجان‌غربی گفت: روحانی ظهر فردا وارد ماکو می‌شود و علاوه بر افتتاح پروژه‌های مربوط به وزارت نیرو، در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت می‌کند.

به گزارش «تابناک»، علی مصطفوی امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه، با اشاره به جزئیات سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بعد از ظهر فردا روحانی وارد فرودگاه منطقه آزاد ماکو شده و علاوه بر افتتاح پروژه‌ سد کرم‌‌آباد پلدشت، همزمان نیز پروژه‌های مربوط به آب را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، حسن روحانی در این سفر در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی در محل منطقه آزاد ماکو حضور خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذبایجان‌غربی افزود: سفر ریاست‌جمهوری به استان در یک نصف روز اتفاق افتاده و شب هنگام استان را ترک می‌کند.

وی با اشاره به اعضای هیئت همراه روحانی در این سفر بیان کرد: فردا وزیر ورزش و جوانان نیز در سلماس حضور یافته و ورزشگاه پنج هزار نفری این شهر را افتتاح می‌کند.

مصطفوی گفت: در این سفر، به غیر از وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری و دبیر عالی مناطق آزاد تجاری، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار