بازدید 6186

دولت افزایش حقوق‌ها را اعمال نکرده است

نماینده مردم مهریز و بافت در مجلس از هیأت رئیسه خواست تا نسبت به آنچه تخلف دولت در خصوص عدم افزایش حقوق کارکنان خواند موضع بگیرد.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 19 May 2019

نماینده مردم مهریز و بافت در مجلس از هیأت رئیسه خواست تا نسبت به آنچه تخلف دولت در خصوص عدم افزایش حقوق کارکنان خواند موضع بگیرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه‌ی علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور گفت: از موضع گیری خوب شما، دولت و شورای امنیت ملی در قبال خروج آمریکا از برجام تشکر می‌کنم. آمریکا نقض برجام کرد و مجدداً تحریم‌هایی را وضع کرده است. او هم اکنون پیشنهاد مذاکره می‌دهد. تقریباً حالتی پیش آمده است که گویی او طرف مقابل خود را یک بچه و کودک می‌بیند. اگر در شرایط فعلی کسی بخواهد مذاکره کند دست فتحعلی شاه قاجار و صدر اعظم او میرزاآقاخان نوری را از پشت خواهند بست و مردم هرگز او را نخواهند بخشید.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس در خصوص عدم تعهد دولت به افزایش حقوق‌ها گفت: ما در مجلس تصویب کردیم که تا حد ۱۰ درصد افزایش حقوق داشته باشیم ولی دولت آن را اعمال نکرده است چندین میلیون انسان مجلس را بد بین کرده‌اند من از هیأت رئیسه می‌خواهم که در قبال این تخلف دولت موضع بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر