بازدید 5298
واکنش

صنیعی‌فر:چه کسی بهترازقلعه‌نویی برای سرمربیگری نساجی!

کد خبر: ۹۰۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 19 May 2019

صنیعی‌فر مالک نساجی بعد از اختلافات شدید با کادرفنی که اغلب بر سر موارد مالی در پایان فصل اتفاق افتاد، و همچنین برکناری عجیب سرپرست تیم و سپس استعفای قائم مقام باشگاه ، حالا دنبال استخدام مربی جدید است.

به گزارش تابناک ورزشی، صنیعی فر درباره گزینه های جانشینی جلالی گفت: هنوز روی هیچ گزینه خاصی تمرکز نکردیم. البته مربیانی مدنظر ما هستند، ولی هنوز برای تصمیم گیری زود است. قصد داریم بعد چند روز استراحت در مورد مربی فصل بعد تصمیم بگیریم. البته دوستانی مثل امیر قلعه‌نویی، داریوش مصطفوی و احمد سنجری داریم که از تجربیات‌شان استفاده می‌کنیم. امثال قلعه‌نویی برای من و این کشور افتخار مخسوب می‌شوند. چه خوب است که همیشه چنین فردی کنار باشگاه باشد و بتوان از نظراتش استفاده کرد. قلعه‌نویی مشاور من نیست بلکه دوست من است و هر زمان که به مشکل برمی‌خورم و راهنمایی می‌خواهم به واسطه تجربه‌ای که دارد از او و دیگر دوستان کمک فکری می‌گیرم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باعث افتخارم است که قلعه‌نویی جزو گرینه‌های مربیگری تیم نساجی باشد، ولی به نظر می‌رسد او با سپاهان قرارداد دارد وگرنه چه کسی بهتر از او که یکی از افتخارات فوتبال ما است. ما چند گزینه مد نظر داریم که باید در موردشان فکر کنیم، ولی قطعا باید مربی بیاید که پشت کمک خود پنهان نشود و هم مربی و هم مدیر برای تیمش باشد. مربی می‌خواهیم که فنی باشد و تیم را به خوبی مدیریت کند. بعد از چند روز استراحت گزینه‌های مورد نظر را بررسی می‌کنیم و نتیجه را هفته آینده اعلام خواهیم کرد.

صنیعی‌فر:چه کسی بهترازقلعه‌نویی برای سرمربیگری نساجی!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار