بازدید 4210
۲

تاج: از کی‌روش دفاع می‌کردم، اما درکارفدراسیون دخالت می‌کرد

کد خبر: ۹۰۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 19 May 2019

مهدی تاج در گفت و گوی جدیدش از مضرات کی روش به خصوص سالهیا پایانی حضورش در ایران گفت.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس فدراسیون فوتبال قبل از سفر به بلژیک برای امضای قرارداد با ویلموتس گفت: شما می‌دانید من از کی‌روش دفاع می‌کردم، چون او سرمربی تیم ملی بود، ولی به هر جهت بحث‌های جدی هم در شرایط مان با کی‌روش داشتیم و همین حالا هم داریم. ما انتقاداتی به رفتار‌های کی‌روش داشتیم، ولی درست یا غلط تیم ملی کی‌روش محور شده بود.

تاج افزود: وقتی یک سرمربی می‌آید و می‌بیند ماموریت‌ها در قبال او انجام نشود خود به خود در کار‌های فدراسیون دخالت می‌کند و رفته رفته در مسائلی که به او مربوط نیست ورود می‌کند و همین کار‌های کی‌روش برای ما یک تجربه بود. به همین دلیل در مورد ورود ویلموتس همه چیز بسته عمل شد. می‌دانید که پیش از این وقتی یک سرمربی به تهران می‌آمد سوالات و بحث‌های مختلفی مطرح می‌شد، اما در مورد این مربی ما حتی اسم را هم اعلام نکردیم. به هنگام ورود این مربی هم خبری از دفتر وزیر ورزش و معاون رئیس جمهور نبود و ۲ نفر به فرودگاه رفتند و از او استقبال کردند. وقتی برای ورود یک مربی ۲۰۰ نفر به فرودگاه بروند سرمربی تصور می‌کند که همه تشنه هستند و در رفتار او تاثیر می‌گذارد.

Image result for ‫تاج + کی روش‬‎

مهدی تاج ادامه داد: به نظرم درسی که از سرمربی قبلی گرفتیم در مورد آقای ویلموتس اعمال کردیم. وقتی هم که او می‌خواست از ایران برود همان چند نفر هم بیشتر به فرودگاه نرفتند. زمانی که کی‌روش به ایران آمد شناختی روی او زیاد وجود نداشت. او از امارات و رئال مادرید اخراج شد و به او اعتماد شد. امیدواریم ویلموتس بتواند تاثیر مثبتی در فوتبال ایران داشته باشد و ما بتوانیم از کنار این مربی شرایط خوبی پیدا کنیم. بعد از اینکه قرارداد را منعقد کردیم چند روز بعد به تهران سفر خواهد کرد. من ساعت دقیق را اعلام نمی‌کنم، ولی او چند روز بعد از امضای قرارداد کارش را آغاز خواهد کرد. می‌دانید ساختمان پک متعلق است به تیم‌های ملی و برای همه به صورت آنلاین اتاق‌هایی در نظر گرفته شده است که می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عجب رییس فدراسیون قوی داریم البته در این میان باید پیدا کرد پرتقال فروش را
آقاجان
چقدر باید بدیم تا از دست تاج راحت بشیم.
یه شماره حساب اعلام کنید مردم پول بریزن تا شاید تاج بی خیال فوتبال بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل