بازدید 6048

هنوز اقدامات بنیاد مسکن برای سیل‌زدگان شروع نشده است

نماینده مردم اهواز در مجلس ضمن تشریح آخرین وضعیت سیل‌زدگان این منطقه گفت: هنوز اقدامات بنیاد مسکن که قرار بود هر چه سریع‌تر شروع شود- شروع نشده است.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 17 May 2019

علی ساری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه «روز پنجشنبه بعد از ظهر از حوزه انتخابیه بازدید کردم» گفت: اکثر روستاها از آب تخلیه شده است. سیل‌زدگان به مناطق خود برگشته‌اند ولی با خانه‌هایی مواجه شده‌اند که به شدت آسیب دیده است. هنوز اقدامات بنیاد مسکن –که قرار بود هر چه سریع‌تر شروع شود- شروع نشده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: به دلیل اینکه یک ماه و نیم از شروع حادثه گذشته است، خدمات هلال احمر و سایر ارگان‌ها قطع شده است. در واقع مردم با یک صحنه دو سویه مواجه شده‌اند. از یک طرف خانه‌هایشان تخریب شده است و از طرف دیگر خدماتی به آنها نمی‌رسد. دولت باید پاسخگو باشد یا برای مردم جا تهیه بکند. ما با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم و پیگیر حل آنها هستیم.

وی در مورد سایر مشکلاتی که سیل‌زدگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: مردم بعد از بازگشت به مناطق زیست خودشان با مشکلات بهداشتی مثل مار، عقرب و… بعضی بیماری‌های پوستی مواجه شده‌اند. از دیگر مشکلات می‌توان به عدم پرداخت خسارات کشاورزان و آسیب دیدن معابر عمومی مثل جاده و پل اشاره کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان