بازدید 6437
۱

مجوز اجرای موسیقی زنده در دانشگاه زنجان حاشیه‌ساز شد

کد خبر: ۸۹۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 16 May 2019

گویا سونامی رقص و پایکوبی از مدارس به دانشگاه‌ها رسیده و متأسفانه این اتفاق همزمان با سالگرد تدفین شهدای گمنام باعث ایجاد حاشیه‌هایی در دانشگاه زنجان شد.

به گزارش آنا، چند روزی است که در جشن هفته سراهای دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف حواشی متعددی پدید آمده است که تصاویر در آن فضای مجازی دست به دست می‌شود. بعد از اتفاقاتی که در دانشگاه بوعلی سینای همدان رخ داد این بار نوبت دانشگاه زنجان بود که تصاویری از جشن هفته سراهای دانشجویی با موسیقی زنده و رقص منتشر شود.

یکی از دانشجویان دانشگاه زنجان در گفتگو با خبرنگار آنا با اشاره به این مسئله اذعان کرد: روال دانشگاه زنجان این است که برنامه‌های دارای اجرای موسیقی باید در شورای فرهنگی دانشگاه مصوب شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای فرهنگی مقرر شده بود تا در خوابگاه پسرانه موسیقی زنده و در خوابگاه دخترانه تئاتر اجرا شود که مجریان امر تا لحظه آخر نتوانستند هماهنگی‌های گروه تئاتر را انجام دهند که همین مسئله سبب شد تا موسیقی زنده را جایگزین آن نمایند که باعث ایجاد حواشی موجود در تصاویر شد.

این دانشجوی دانشگاه زنجان با اشاره به اذعان برخی رسانه‌ها مبنی بر تقارن برنامه جشن با مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام گفت: برنامه گرامیداشت شهدا در مسجد دانشگاه برگزار شده بود در حالی که جشن هفته سراهای دانشجویی در خوابگاه منعقد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من یکی از دانشجوهای دانشگاه سراسری زنجان هستم و به عنوان شاهد لازم دونستم نکاتی رو عرض کنم. به مناسبت هفته سراهای دانشجویی به مدت یک هفته هرشب برنامه های متنوعی تو محوطه ی خوابگاه برگزار می شد یک شب مسابقه ی آشپزی یک شب موسیقی محلی یک شب تئاتر و ... . کلیپی که شما دیدید محوطه ی داخل خوابگاه هست و هیچگونه دیدی به بیرون محوطه نداشت و حتی یک آقا هم حضور نداشت. هردفعه گروهی از بچه ها تو محوطه برای خودشون میگن و میخندن اما اینبار فقط دسته جمعی شد و همه دور هم بودن. مگر نه اینکه خود اسلام هم به شادی تاکید داره؟ دانشجویی که سختی غربت رو تحمل میکنه حق یک شب شادی رو هم نداره؟ التماس تفکر و انصاف
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار