بازدید 19134

اعلام رقم جدید دستمزد ویلموتس در تیم ملی

کد خبر: ۸۹۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 16 May 2019

یک رسانه خارجی رقم دستمزدمارک ویلموتس را متفاوت با گزارش دیگر رسانه‌ها عنوان کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرورزشی، از زمانی بحث حضور مارک ویلموتس در ایران به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورمان مطرح شد، رسانه‌های داخلی و خارجی، اخبار زیادی در مورد میزان دستمزد مربی ۵۰ ساله منتشرکردند.

این رسانه‌ها در روز‌های گذشته، به زعم خود رقم‌های مختلفی را به عنوان حقوق سالیانه مربی پیشین تیم ملی بلژیک و ساحل‌عاج در ایران مطرح کردند.

برخی دستمزد وی را ۱.۵ میلیون یورو عنوان کردند. گروهی دیگر حتی از ۱.۴ و ۱.۳ میلیون یورو، سخن به میان آوردند.
امروز سایت بیزینس استاندارد، رقم جدیدی را مطرح کرد.

این رسانه در گزارشی تحت عنوان «ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ایران به کار گمارده شد» از رقم ۱.۲ میلیون دلار در سال اطلاعات داد.

در بخشی دیگر از این گزارش اطلاعاتی از گذشته این چهره چنین داده شد: ویلموتس هافبک چندین تیم در دورانی که بازی می‌کرد، بود. او همراه با تیم کشورش در ۴ دوره جام جهانی به همراه تیم کشورش شرکت کرد. او می‌خواهد بعد از سال ۲۰۱۷ که به عنوان مربی تیم ساحل عاج کنار رفت، تیم ایران را در مدت ۳ سال تا جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰
سلام حقوق كارگران وكارمندان بدبخت ميدهيد به فوتبال كه هيچ دست اوردي ندارد ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
حقوق كارگران وكارمندان بدبخت هیچ وقت داده نخواهد شد اگه به فوتبال ندن اینطور نیست که به کار
گر بدن
حيف پولي كه در اين كشور به اين مربيان ميديد ولاهه اگر در اين زمينهاي چمن پونجه ميكاشتيم علوفه خودكفا شده بوديم
مگه فرقی میکنه کی مربی تیم ملی باشه چهل سال پیش قهرمان جام ملتها شدند............هردوره یه تیم باشگاهی بفرستید هرنتیجه ای که گرفتند خوبه آبرومندانه تر هم هست این همه پول بیخودی خرج نکنید .......بعضی ها به نون شبشون هم محتاج شده اند.
حیف طلا که خرج مطلا کند کسی! حیف این مربیان درجه یک و پولی که میگرند که خرج این بازیکنان معمولی بشه ! همون کی روش که با تیم ایران مفتضحانه به ژاپن باخت در اولین بازی خودش با کلمبیا ژاپن رو برد . نتیجه: بازیکنان ایران در سطح خیلی معمولی ارزیابی میشوند و تاکتیک پذیر نیستند . خودتون رو خسته نکنید.
باسلام شماها که به این مربی وبازی کنان مبالغ هنگتی پرداخت می کنید آیا آنها به ملت تعهدمی دهند خوب بازی کنندورتبه کشور بالابرود ولی چنین نمی شود 2ویا3 بازی خوب می کنندوبعدافروکش می کنند
یه رقمی هم در مورد دستمزد کارمندان بگن بد نیست این از اون واجبتره تره تره...
حقوق ماهیانه این مربی 1 یک ملیارد 600 میلیون تومان در هر ماه می شود
در این شرایط جنگ اقتصادی این هزینه چه معنی دارد؟؟؟
اصلا یک پیشنهاد. ما که می دونیم تو آسیا هم چیزی نمی شیم وموفقیتی نداریم دیگه چه فرقی میکنه کی سرمربی باشد. فیروز کریمی،، جلالی، علی دایی ویا درخشان. فرقی میکنه؟
به نظر من فدراسیون اعلام کنه از بین مربی های داخلی که حاضر به خاطر شرایط بد اقتصادی سکان تیم ملی رو در دست بگیره ؟. مطمئن باشید بیشتر مربیان درجه یک لیگ غیرتی میشن دادطلب میشن. این همه پول هم هدر نمیره . این حق الناسه من که راضی نیستم .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر