بازدید 6657
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

روز آرام بازار طلا و سکه تهران/ کاهش نسبی قیمت‌ها به رغم رشد نرخ جهانی

بازار طلا و سکه تهران امروز با کاهش قیمت‌ها همراه بود. هرچند نرخ جهانی اونس طلا پس از ماه ها، به رقم ۱۳۰۰ دلار رسید، اما کاهش بهای ارز در بازار تهران، مانع از رشد قیمت‌ها در بازار سکه شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ 15 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران امروز با کاهش قیمت‌ها همراه بود. هرچند نرخ جهانی اونس طلا پس از ماه ها، به رقم ۱۳۰۰ دلار رسید، اما کاهش بهای ارز در بازار تهران، مانع از رشد قیمت‌ها در بازار سکه شد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه بیست و پنجم اردبیهشت ۹۸) شاهد افت قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران بودیم. بازاری که این روز‌ها با کاهش دادوستد و افت تقاضا همراه شده و در نتیجه حباب سکه نیز با کاهش روبرو شده است.

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
روز آرام بازار طلا و سکه تهران/ کاهش نسبی قیمت‌ها به رغم رشد نرخ جهانی


کشتی آرای با بیان اینکه امروز اونس جهانی طلا با افزایش نسبت به روز قبل، پس از مدت‌ها به رقم ۱۳۰۰ دلار رسیده است، اظهار داشت: بازار امروز تحت تاثیر کاهش نسبی نرخ ارز قرار داشت و با وجود رشد بهای جهانی طلا، شاهد کاهش قیمت و آرامش در بازار طلا و سکه تهران بودیم. به گونه‌ای در پایان معاملات امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۵ هزار تومان کاهش داشته است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسیده است که ۵۵ هزار تومان نسبت به روز گذشته، ارزان‌تر می‌باشد. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی با افت ۴۰ هزار تومانی، به قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۵۸ هزار و ۲۰۰ تومان می‌باشد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۹۸۵ هزار تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۲۸ هزار تومان ارزان‌تر شده است.  

حباب سکه نیز امروز با توجه به کاهش تقاضا، ۵۰۰ هزار تومان بود که نسبت به روز قبل، ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان