بازدید 4813

دانشگاه آزاد کرمان میزبان ۱۰ رویداد ورزشی است

کد خبر: ۸۹۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 15 May 2019

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در سال جاری، میزبان ۱۰ رویداد ورزشی است.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس میزبان مسابقات اسکیت دانشجویی است این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران این مسابقات در دو هفته از سی‌ام شهریور تا ششم مهر ماه برگزار می‌شود.

همچنین واحد کرمان از نوزدهم تا بیست و پنجمین تیرماه میزبان ۲۴۰ شرکت‌کننده مسابقات دسته یک بسکتبال بانوان است همچنین دسته دو این مسابقات نیز از بیست و ششم تیرماه تا اول مرداد ماه در واحد کرمان برپا می‌شود.

ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی همراه با پیوست فرهنگی است؛ از همین رو به مناسبت دهه فجر مسابقات دسته یک و دو دانشجوی هندبال در بخش خواهران نیز به میزبانی واحد کرمان برگزار می‌شود. در رقابت‌های دسته یک هندبال بانوان ۲۷۰ شرکت‌کننده از دهم تا شانزدهم بهمن‌ماه به رقابت خواهند پرداخت. همچنین رقابت‌های دسته دو هندبال بانوان نیز ۲۷۰ شرکت‌کننده از هفدهم تا بیست و سوم بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان میزبان مسابقات همگانی دانشجویان کارکنان و اعضای هیئت علمی نیز می‌باشد‌. در این واحد به مناسبت روز دانشجو از پانزدهم تا هفدهم آذرماه بانوان دانشگاهی به کویرنوردی می‌روند. همچنین این واحد دانشگاهی میزبان مسابقات انفرادی تنیس روی میز و بدمینتون بخش خواهران در مسابقات انفرادی کارکنان و اعضای هیات علمی است مسابقات تنیس روی میز با حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده از شانزدهم تا بیست و یکم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود. همچنین ۲۶۰ شرکت‌کننده مسابقات بدمینتون خواهران نیز از بیست و دوم تا بیست و هفتم آبان ماه در واحد کرمان به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته کمال جوانمرد مدیر کل اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی رویدادهای ورزشی این دانشگاه در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته ارتقای کیفی و کمی دارد.

بر اساس تقویم ورزشی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات دانشجویی در دو بخش انفرادی و اجتماعی برگزار می‌شود. در بخش انفرادی ۳۰ رویداد پیش‌بینی‌شده است که ۱۲ رشته ورزشی برای دختران و ۱۸ رشته ورزشی برای پسران است. همچنین در حوزه اجتماعی نیز ۲۳ رویداد ورزشی پیش‌بینی‌شده است که ۶ رشته ورزشی برای دختران و هشت رشته ورزشی برای پسران در نظر گرفته‌شده است.

همچنین در بخش مسابقات کارکنان و اعضا هیئت علمی نیز ۶ رویداد ورزشی پیش‌بینی‌شده است که چهار رویداد آن انفرادی دو رشته تنیس روی میز و بدمینتون برای آقایان و دو رشته برای خانم‌ها است و ۲ رویداد ورزشی اجتماعی در رشته‌های والیبال و فوتسال برای آقایان برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار