بازدید 13617

توئیت تامل برانگیز نماینده مجلس در خصوص حوادث روز گذشته دانشگاه تهران

در پی بروز تنش‌های روز گذشته در دانشگاه تهران، یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، نکته قابل تاملی نوشت.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 14 May 2019
در پی بروز تنش‌های روز گذشته در دانشگاه تهران، یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، نکته قابل تاملی نوشت.

به گزارش «تابناک»، محمود صادقی در توییتی نوشت: «به گفته‌ی شاهدان عینی در وقایع تأسف بار دیروز در دانشگاه تهران حضور افراد غیر دانشجو از خارج از دانشگاه کاملا مشهود بوده است؛ مدیریت دانشگاه، مخصوصا حراست، باید پاسخگو باشد.»
 
توئیت تامل برانگیز نماینده مجلس در خصوص حوادث روز گذشته دانشگاه تهران

این توییت از این رو قابل تامل به نظر می‌رسد که می‌دانیم ریشه اتفاقات روز گذشته، اعتراضات برخی دانشجویان به اجرای طرحی در دانشگاه تهران بود که برخی آن را ورود گشت ارشاد به دانشگاه خوانده‌اند. موضوعی که مورد تایید مسئولان این دانشگاه نیست.

آن گونه که مسئولان دانشگاه تهران تاکید کرده اند، هدف از این طرح، پاسداشت اصول مورد تاکید در ماه مبارک رمضان و همچنین ممانعت از ورود افراد غیردانشجو به دانشگاه است. موضوعی که صادقی، نماینده تهران در توییتش تاکید کرده طی دیروز خدشه دار شده و از این رو مسئولان دانشگاه را ملزم به پاسخگویی در این خصوص دانسته است.

ادعایی که اگر صحیح باشد، می‌بایست ریشه التهاب بروز کرده در دانشگاه تهران را تا حدی در ورود افراد غیر دانشجو به دانشگاه دانست؛ ورودی که ممانعت از آن، از جمله مزایای طرح اعتراض آفرین خوانده شده بود و ظاهرا مزیت قابل اتکایی نیست!
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
واقعا این اتفاق افتاده،،مردم بیرون دانشگاه کامل مشاهده کردن
یک مشت دانشجو نما شدن دانشجو که به جای اینکه به بعضی ناقص ها در دانشگاه اعتراض کنند رفتند به سمت کارهایی که قشنگ معلوم است پشتش مسئله حیا زدایی است و این ها بازیچه دست دیگران می شوند
مگه توپیتر فیلتر نیست؟
جواب های توپیتشم بد نیست بخونید!
منظور ممانعت از ورود افراد غیر دانشجوی غیر خودی است و شامل برادران ارزشی نمی شود انها از هفت دولت ازادند
منظور ایشان لباس شخصی هایی است که وارد دانشگاه شدند و به دانشجویان طبق روال سالهای گذشته حمله کردند . تابناک حرف ایشان را مپیچان !
دانشگاه متاسفانه فقط انقلاب فرهنگی شد، اما انقلاب درسی نشد. توضیح: دانشجوها در کانادا و آمریکا انقدر باید درس بخوانند و مراقب باشند که هیچ واحدی را نیفتند که فرصت برای کار غیره ندارند، یعنی هر روز کلاس یک assignment دارند و کوییز دارند. در واقع دانشجو باید هر روز کلاس بیاید و عصرها هم تا ساعت ۸ شب کتابخانه باشد. حتی رشته های هنری مثل دکوراسیون و گرافیک هم باید سخت درس بخوانی و کار کنی وگرنه نمره نمیاوری و اگر واحدی بیفتی بسیار کار مشکل می شود. در ایران دانشجو اول تا آخر ترم فقط تفریح می کند و فقط یک جزوه ۶۰ صفحه ایی و نمونه سوال میخواند و پاس میشود. وزارت علوم هم اهمیتی به سطح علمی استاد و دانشجو نمی دهد و فقط می خواهند دانشگاهها آمار دانشجوی بالایی داشته باشند. خوب دانشجوی بیکار که فقط منتظر آخر ترم است دنبال هر مسئله ایی بجز درسش میرود. وزارت علوم باید بازخواست شود که چرا انقدر سطح علمی دانشگاه پایین است. اساتید باید سخت گیر شوند و نمره دادن سخت شود آنوقت دانشجو درگیر کار واقعی یعنی تحصیل می شود نه بحث های سیاسی و حجاب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
دانشجو بايد پويا باشه و در جريان اتفاقات مملكتش باشه. مطالب درسي رو درست گفتيد ولي درخصوص عدم توجه دانشجويان به مسائل پيرامونشون كاملا مخالفم
معاون فرهنگی دانشگاه تهران و اعوان و انصارش را بردارید درست می شود
چرا تامل برانگیز.واقعیت همان است که آقای صادقی گفته .مگه دنشگاه محل حضور هر کسی می باشد؟دانشگاه به دانشگاهیان تعلق دارد و هیچ کس بجز دانشگاهیان حق حضور در دانشگاه را ندارد.
مگه آمریکا دیوانه است
شما عادت کرده اید هر اتفاقی را تحریف کنید
همه جا اين اغتشاش گرا آماده هستن تا توي هر صنفي اگه اعتراضي ميشه بريزن و بدبختا رو بكوبن و خفشون كنن. البته كه مشخصه از طرف كجا هستن!
اگر صد نفر از دانشجویان فاسد را شلاق بزنیم دیگر کسی به خود اجازه گستاخی نخواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
اولیش خودت
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اگرباشلاق زدن به افراد کار خلاف ریشه کن )را رحمه للعالمین نمیگذاشتنایشان با دشمنانشان مانند باصمیمیت واخلاق رفتار میکرد
همش از سر فقر فرهنگیه،واحد درسی پاس میکنند و مدرک میگیرند ولی نه سواد علمی کاملی پیدا میکنند و نه حرکت انسان سازانه ای روشون صورت میگیره.
اینه که بیشتر قشر تحصیلکرده مملکت شدن افراد بزن در روی با اعتقادات ضعیف و عشق فرار از مشکلات.
حقیقت تلخ اینه که امروزه یک سری از مردم با طرفندهای احمقانه ای مثل آزادی حجاب و قیمت مرغ و گوشت و چیزهایی از اون دست دستمایه دشمنی میشن که ۴۰ ساله داره برای دین و سلامتی و آزادی و قداست و پاکی خانواده ایرانی از ریشه میزنه.و دانشجویی که متوجه ایم اوضاع نباشه به اندازه یه بیسواد هم آگاهی نداره.
هر روز ساعت ۲ بعد ازظهراز خیابان قدس
سمت شرقی دانشگاه تهران عبور میکنم
چند تا دختر و پسر با وضعیت نابهنجار
در ماه مبارک ظاهراً دچار معده درداند
مشغول مراوده علمی وجزوه درسی !! و بازدید موبایل اند
میگی نه
خودت ببین تا باورکنی
ای بابا حداقل الان که کشور به اتحاد و فداکاری همه مردم و دانشجویان احتیاج داره بیخیال گشت ارشاد و مسائل بی اهمیت و حاشیه ای بشین. الان فقط اتحاد مهمه. وگرنه ای برادران تندرو سخت پشیمان خواهید شد. کشور الان سخت نیاز به اتحاد داره
دانشگاه فقط جای درس خواندن نیست مهد فرهنگ هم هست جوان دانشجو باید درهر زمینه رشد داشته باشه نه فقط در درس.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل