بازدید 3852

قرار نبود پل گیشا جمع‌آوری شود

کد خبر: ۸۹۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 14 May 2019

رئیس شورای شهر تهران گفت: از ابتدا قرار نبود پل گیشا جمع‌آوری شود اما برای ایمنی بیشتر، این پل جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش مهر، محسن هاشمی پس از پایان جلسه شورای شهر تهران، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت: ۳۱ خرداد ماه این انتخابات برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر چرایی جمع‌آوری پل گیشا گفت: در ابتدا قرار نبود این پل جمع‌آوری شود اما با توجه به اینکه انجام عملیات زیرگذر و تردد در پل، ممکن بود ایجاد خطر کند، برای پیشگیری، این پل جمع‌آوری می‌شود.

هاشمی ادامه داد: به نظر می‌رسد معاونت فنی، تمهیدات لازم را برای عملیات اجرایی زیرگذر به این نحو دنبال می‌کند که در کارهای عمرانی و تخصصی، استفاده از روش‌های مختلف معمول است.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه چرا نرخ کرایه‌های تاکسی با رقم‌های واقعی که رانندگان تاکسی دریافت می‌کنند، متفاوت است؟ تصریح کرد: من به طور جدی از این موضوع اطلاع دارم اما سوالات تخصصی را باید رؤسای کمیسیون‌ها پاسخ دهند.

وی درباره بررسی طرح مدیریت شهری در مجلس با وجود اینکه لایحه‌ای با همین عنوان از سوی دولت در حال پیگیری است، گفت: اینکه برخی موضوعات به شکل طرح و لایحه مورد بررسی قرار گیرد، از قدیم هم وجود داشته و موضوع تازه‌ای نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل