بازدید 7616

سودای زندگی شهری در پایتخت ایران

کد خبر: ۸۹۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 14 May 2019
تهران سومین کلانشهر خاورمیانه و پر جمعیت‌ترین شهر ایران است. نزدیک به ۱۷ درصد جمعیت کشور در این شهر زندگی می‌کنند و مهم‌ترین کانون اقتصادی کشور محسوب می‌شود. بسیاری از افراد از شهر‌های دیگر کشور به دلیل نبود فضای کاری مناسب، زندگی در شهر مادرزادی خود را رها می‌کنند و به امید یافتن شغل یا راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید به پایتخت می‌آیند.

بار‌ها و بار‌ها با این جمله روبرو شدید یا شاید خودتان به دیگران گفته باشید که همه امکانات در تهران است و در نهایت همین مساله سبب مهاجرت بسیاری از افراد از شهر‌های گوناگون به تهران می‌شود. تهرانی که شلوغ و پرترافیک است، هوای آلوده‌ای دارد و خانه‌های آن به نسبت خانه‌های دیگر شهر‌ها کوچک‌تر است و از سوی دیگر، همه کالا‌ها و خدمات در این شهر قیمت بالاتری نسبت به دیگر شهر‌ها دارند. اما اگر شما هم جز افرادی هستید که در نهایت تصمیم گرفتید شهر خود را رها کنید و در جستجوی یافتن یک زندگی بهتر به تهران بیایید اولین گامی که باید بردارید اجاره آپارتمان در تهران است. تهران به ۲۲ منطقه شهری تقسیم شده و به دلیل تنوع و تعداد زیاد مناطق شهری با وجود گران بودن خانه در این شهر، اما در نهایت امکان یافتن آپارتمانی مناسب با بودجه شما در یکی از این مناطق وجود دارد.
 
سودای زندگی شهری در پایتخت ایران
 
 

اجاره آپارتمان در تهران تفاوت‌هایی با اجاره آپارتمان در شهر‌های دیگر دارد و اولین نکته باید به آن توجه کنید این است که مدت زمانی که به دنبال ملک مناسب برای خرید یا اجاره می‌گردید ممکن است کمی طولانی شود. زیرا تهران شهر بزرگی است و تردد در نقاط مختلف آن زمان‌بر خواهد بود. در نتیجه خسته نشوید و به جستجو ادامه دهید. ممکن است قصد خرید آپارتمان در تهران را داشته باشید و در این صورت باید صبوری بیشتری هم داشته باشید تا در نهایت بتوانید با توجه به بودجه‌ای که دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

یک نکته دیگر که باید به آن توجه کنید استحکام در‌ها و پنجره‌ها و منسب بودن قفل‌های خانه است. تهران شهر بزرگی است و با وجود تلاش‌های فراوان پلیس برای تامین امنیت این شهر، برخی خانه‌ها در طول شبانه‌روز سرقت می‌شوند. امری که در شهر‌های دیگر به دلیل کوچکی و شناخته بودن مردم برای یکدیگر کمتر رخ می‌دهد. به همین دلیل برای زندگی در تهران باید نکات کوچک، اما کلیدی اینچنینی را مد نظر قرار دهید و حتما از ایمنی ساختمانی که قصد خرید یا اجاره آن را دارید مطمئن شوید.
 
 
سودای زندگی شهری در پایتخت ایران
 

مساله دیگر اطمینان از منصفانه بودن قیمیت است که به شما می‌دهند. برخی از صاحبخانه‌ها در تهران به شکل غیرمنصفانه‌ای ملک خود را قیمت گذاری می‌کنند و به دلیل نبود نظارت درست روی این افراد، ممکن است شما هم در صورت نداشتن اطلاعات قیمتی درست، برای رهن و اجاره آپارتمان در تهران فریب افرادی از این دست را بخورید.

راه‌های متفاوتی برای اطلاع از قیمت‌های آپارتمان‌ها در تهران وجود دارد و یکی از بهترین راه‌ها سایت دیوار است. این سایت به دلیل داشتن آگهی‌های متعدد و متنوع اجاره و خرید آپارتمان در تهران به شما این امکان را می‌دهد که مقایسه کاملی از قیمت‌ها داشته باشید و بتوانید از چند و، چون قیمتی و امکانات متنوع خانه‌های گوناگون در مناطق مختلف تهران باخبر شوید و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید. پس اگر قصد خرید یا اجاره آپارتمان در تهران را دارید پیشنهاد می‌کنیم هیمن الان سری به دیوار بزنید.
 
 
 
 
 
سودای زندگی شهری در پایتخت ایران
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۲
این همه حرف زدی که بگی سری به دیوار بزنید همون اول میگفتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
حرف نزد نوشت
بعدش تو چقد بیکاری همه اینو خوندی
بعدش فیلتر شکنتو خاموش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
من مدت طولانی تهران زندگی کردم حتی یکبار قلبم از شلوغی قفل کرد و آن دنیا را دیدم و راننده اتوبوس در را باز کرد و پریدم پایین و نجات پیدا کردم بعد از آن از تهران بدم آومده. از خدا 110 سال عمر خواستم و گفتم دیگر تهران زندگی نمی کنم خدا را شکر خارج تهرانم و زندگی آرام و بدون دردسر دارم حداقل این است قرص نمی خورم و سکته نکردم و قدر زندگی در این دنیا را می دانم و لذت می برم. دین ما اول سفارش این دنیا را کرده سپس آخرت را. درست است من هم به اتفاق خانواده مثل سایر هموطنان از معیشت زندگی قدری اذیت می شوم اما خدا را شکر قانعم و خرجی در شهرستان مثل تهران کمتر بخصوص مریض بندرت می شویم.بنظرم انسان ثروتمند کسی است که محتاج بیمارستان و درمانگاه نشود.من حتی یکبار ضایعات فروختم 1700 تومان که 200 تومان نان خریدم و بقیه را به کرایه ماشین دادم برای منزل.
سایت دیوار دیگه قیمت نمیزنه
تهران همچین آش دهن سوزی هم نیست
سودای بسیار مزخرفی است. تهران واقعا دیگه جای زندگی نیست. فشار مالی زیادی روی ساکنان تهران هست. به اضافه ترافیک و هوای مزخرف و گرانی وحشتناک در مقایسه با شهرستان. با اینکه حقوق ها در تهران شاید بیشتر از شهرستان باشه ولی اختلاف هزینه ها در تهران با شهرستان خیلی زیاده.
ساعتها در ترافیک و شلوغی و همهمه مداوم شهر خیالی خسته کننده شده
همتون دستتون تو یک کاسه است
برادر جان این نمایی که من دیدم کرایه 2تا3میلیون وپیش 50تا 60میلیون است ؟
من خودم در سبلان شمالی واحد دوخوابه با 5سال ساخت 70میلیون پیش و1میلیون و800هزار دارم کرایه می دم تازه نماش به قشنگی انهایی که نشون دادی نیست خیلی معمولیه؟/
اتفاقا برعکس یکی از دلایل غیرمنصفانه شدن قیمت املاک در شهر تهران همین سایتهای دیوار و شیپور هستن. توجه فرمودین!!!!!!!!
قیمت خودرو را نمی زنه ولی قیمت ملک را نمایش میده
فقط انتقال کل یا بخشی از وزارت خانه ها از تهران جواب می دهد. یزد گزینه بسیار خوبی است . مرکز ایران و از لحاظ امنیتی و سایر دسترسی ها ایده ال است .
برنامه های مشابه در خارج از ایران دارای قواعدی هستند و همینطوری یک آگهی را در سطح کشور منتشر نمی کند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان