بازدید 12541
۸

اعلام زمان واریز یارانه اردیبهشت

کد خبر: ۸۹۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 13 May 2019
یارانه نقدی ساعت ۲۴ پنجشنبه همزمان با ۲۶ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، یارانه‌ای که دولت در اردیبهشت ماه واریز می‌کنند نود و نهمین مرحله از پرداخت‌های نقدی است که به روال سال‌های گذشته با همان مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر پرداخت خواهد شد.

همراه با یارانه‌های نقدی افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی واریز می‌شود.

دولت در سال جاری حدود ۴۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی و غیر نقدی خانوار‌ها در بودجه مجوز دارد که البته باید در کنار آن پرداختی به سه دهک بالای درآمدی را حذف کند، اما با توجه به اینکه دولت در سال‌های گذشته نیز چنین تکلیفی داشته و برای آن اقدام نکرده است و در سال جاری تاکنون در این رابطه برنامه‌ای اعلام نشده به نظر می‌رسد فعلاً پرداخت‌های همگانی ادامه داشته باشد و تمام مبلغ پیش بینی شده به این موضوع اختصاص یابد.

در حال حاضر حدود ۷۸ میلیون ایرانی در هر ماه یارانه نقدی دریافت می‌کنند و مشخص آن است که در بین آن‌ها تمام افراد نمی‌تواند نیازمند باشد.

اما برای افزایش حداقل مستمری خانوار‌های هدف که در دو سال گذشته در بودجه سنواتی برای آن منبعی مالی تعریف شده است، برای امسال نیز حدود ۸،۴۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که هر ماه همراه با یارانه نقدی به حساب خانوار‌ها واریز می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۸
با این یارانه 4 نفره ماشن که نمیشه خرید و طبق تبلیغات پایین صفحه اجاره هم نمیشه کرد.حتی نمیشه یه وعده غذا خورد چهار نفره تا ببینیم سرمایه دارها چه غذاهایی میخورند..چیکار میشه کرد با این یارانه شما بگو ؟روز اول واریز یارانه تا امروز که دلار15000 توان شده وضعیت مردم بهتر شده؟
در عمل دولت یک ماه از یارانه مردم و زده تو جیب. پرداخت از اول ماه اومد به آخر ماه
چرا یارانه تحت تاثیر تورم قرار نمی گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
فکر کنم جواب این سوال رو خودت بهتر از من میدونی
من کلا با این جور یارانه دادن مخالفم و همان اول هم انصراف دادم تا مثلا در هزینه های بهداشتی استانم خرج بشود. بایستی همه رو قطع کنند و هرکه معترض است بروند در کمیته امداد و یا جای مشابه و با اعلام و اجازه سرک کشیدن به لیست حساب ها و اموال و دادن تعهد بر درستی اعلام دارایی ها، درخواست یارانه درست و حسابی بکنند.
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
چون 10سال قیمتها تغییر نکرده به خاطر همین تورم در ایران اسلامی با تلاش شبانه روزی مسئولان دلسوز و مردمی 0درصد است و یارانه ها ثابت مانده است
تو این ده سال واریز یارانه ها ، همه چیز تو این مملکت تغییر کرد ، الا این مبلغ ناچیز یارانه ها . . .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار