بازدید 18203
فوتو نیوز؛

پای «عراقچی» هم به نتیجه نگرفتن استقلال باز شد/واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به انفجارها در فجیره امارات: معلوم شد امنیت جنوب خلیج فارس شیشه‌ای است/آقای ترامپ خودتان شماره چهار رقمی رئیس‌جمهور روحانی را بگیرید

تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر. می‌خواهیم با بخش خبری «فوتو نیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوششان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ 12 May 2019
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۴
نیگا کن چه میخندن ماشالا روحیشون بالاس
بازی سپیدرود و تداکتورسازی یاد دوباره ب گزار شه گلهایی که فروران خورد خیلی تابلو بود
به بچه بی تجربه روگذاشتن در جایگاه بزرگانی مثل مرحوم حجازی وقلعه نویی و مرحوم پورحیدری حالاکه هیچ دستاوردی نداشتند دارندبه زمین وزمان بدوبیراه میگن وشکست هاشونوگردن داور و فدراسیون و وزارت ورزش و وزارت خارجه میندازند!!!!
بهانه امریکا برای شروع جنگ جورشد
آقای خطیر بارسلون ۴گل میخورد و کوچکترین اعتراضی نمیکند آژاکس بازی برده را با ۳گل می بازد و این انگهایی که شما میزنید نمی زنند و مربی به اصطلاح خارج رفته و دنیا دیده ای مثل فنر بالا پایین میپرد از آنها ندیدیم فرض که داور اشتباه کرده باشد آیا ۹۰ دقیقه دیگه شما وقت نداشتید که دنبال بهانه هستید. تا شماها هستند این بهانه ها هست چون خودتان میدانید چقدر حق دیگران را پایمال کرده اید
چند ساعتی است از فساد جدید اقتصادی خبری تو تابناک نخواندم !!!!

ظاهرا اتفاقی افتاده .
امارات علما دشمن ما هست و دشمنی خود را بسیار بسیار واضح نشان داده
انفجادی توی فجیره نشده بابا.من اونحا بودم هیچ خبری ندیدیم باشه قبل از اومدنمون به ایران
چند روز پیش در تاکسی بودم، یک خبرنگار صدا و سیما که داشت میرفت به جام جم، با یکی از نماینده های مجلس تلفنی حرف میزد، بهش گفت، سلام جناب آقای ...... قصد داریم حضور پر سعادت شما بیاییم! به نماینده مجلس میگه حضور پر سعادت !!!! ای خداااااااااا
خدا رو شکر داوری ها به سود پرسپولیس بوده سابقه شما در پوشش اخبار، در خاطره اذهان روشن بین هست!
آقا فرهاد شکست را بپذیرید و فرا فکنی نکنید. استقلال در چند فصل گذشته خیلی ضعیف ظاهر شده. استقلالی که هواداران انتظارش را دارند نبوده و نیست، اون موقعها عراقچی هم اظهاری نکرده بود.
برای مربیان استقلال یک عادت شده وقتی شکست می‌خورند به گردن دیگران میگذارند مخصوصاً داورها.
گفت‌وگو کردن اگرچه در عالم درویشی کار ناپسندی است اما در دنیای امروز شرط بنیادین حیات است.
جناب فرهاد مجیدی ضعف وناتوانی تیم ونتیجه نگرفتن آن را تقصیر اشخاص نینداز طبق عادتی که این تیم وگردانندگانش دارند این است که برای توجیه شکست وبی بر نامگی خودشان آن را به گردن داور مقامات ودیگران بیندازند تا زمانی که این روند وبهانه گیری ها توسط مدیران وسرمربی ها وبازیکنان ادامه داشته باشد استقلال هیچوقت قهرمان نخواهد شد.
جناب فرهاد مجیدی ضعف وناتوانی تیم ونتیجه نگرفتن آن را تقصیر اشخاص نینداز طبق عادتی که این تیم وگردانندگانش دارند این است که برای توجیه شکست وبی بر نامگی خودشان آن را به گردن داور مقامات ودیگران بیندازند تا زمانی که این روند وبهانه گیری ها توسط مدیران وسرمربی ها وبازیکنان ادامه داشته باشد استقلال هیچوقت قهرمان نخواهد شد.
دسیسه کشته شدن ولیعهد اتریش در بوسنی باعث جنگ جهانی دوم شد ممکن است بعضی از بازیگران فرا منطقه ای با هماهنگی جزیره نشینان نابخرد منطقه قصدشان اینست که این اتفاق را به ایران نسبت دهند و آغاز گر جنگی باشند که پایانش معلوم نیست . لذا رجال سیاسی کشور باید قبل از هرگونه صحبتی باید باهم هماهنگ شوند تا دشمن از صحبتهای آنان سو استفاده نکند
زبان سرخ سر سبز مي دهد بر باد .
چرا فدراسیون فوتبال وقوه قضاییه قاطعانه واردماجرای تهمت های ناروای استقلالی هانمیشود؟!!!
باتوجه به اتفاقات دیروز امارات بورس امروز به زیر۲۰۰ هزارواحدسقوط میکنه و دلار ابتدا وارد کانال ۱۵۰۰۰ تومان شده وتااخرهفته ۱۶ را هم ردمیکند این خط اینم نشان x
بنظرم اظهار علاقهء سیاسیون به تیمی خاص گناه نیست اما بجهاتی درست نیست ، آنهم از تیمی که متاسفانه اکثر مسئولین از آن پشتیبانی میکنند بیچاره تیمهای شهرستانی . اما اینکه استقلالی ها مرتب بهانه بتراشند و زمین و زمان را علت شکست معرفی کنند ، هم جای تاسف دارد چرا که آن تیم نیز مورد لطف اکثر مسئولین هست .
آقای معاون استقلال؛ تو که کارت داوری نیست از چند متری تشخیص دادی؟ ضمنا ظاهرا حتی اندازه عرض و طول زمین رو هم نمی دونی اما شدی معاون یک تیم بزرگی مثل استقلال! استقلال و پرسپولیس گرفتار افراد سود جو و بی تجربه ای مثل شماها هستن، دست از سر کسب درآمدها بردارید.
آقای رحیمی بجای این حرفا سلفی با موگرینی رو توئیت کنید شاید سایه جنگ دور شد
خدا کنه روزنامه ها تعطیل بشن.فقط خرج اضافیه
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت: انفجار‌های فجیره نشان داد امنیت جنوب خلیج فارس شیشه‌ای است.

آقای فلاحت‌پیشه،
نه تنها فجیره که در جنوب دریای عمان است بلکه تمام دنیا خانه ماست و نقاط شیشه‌ای بسیار دارد، وای بر آن بی‌خردی که حتی به یکی از آن نقاط در سراسر گیتی سنگی بپرتاند.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
به نظر می رسد آقای فلات پیشه هیچ کاری ندارند و بیکار مطلق هستند چون ماشالا هر روز تئوری می دهند!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر