بازدید 13596
۹
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران/ حباب سکه ۵۲۰ هزار تومان

بازار طلا و سکه دومین روز هفته را نیز در ادامه روند نزولی روز گذشته، با کاهش قیمت‌ها سپری کرد. روندی که با توجه به تعطیلی بازار جهانی، تحت تاثیر کاهش قیمت‌ها در بازار ارز بوده است.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 12 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه دومین روز هفته را نیز در ادامه روند نزولی روز گذشته، با کاهش قیمت‌ها سپری کرد. روندی که با توجه به تعطیلی بازار جهانی، تحت تاثیر کاهش قیمت‌ها در بازار ارز بوده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ۹۸) بازار طلا و سکه شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم. به گونه‌ای که به رغم ثبات نرخ جهانی طلا،  هر مثقال طلای ۱۷ عیار با کاهش قیمت، به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بازگشت.

بر اساس این گزارش،  برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران/ حباب سکه ۵۲۰ هزار تومان

کشتی آرای با بیان اینکه امروز اونس جهانی به دلیل تعطیلی بازار جهانی فلزات گران بها، بدون تغییر در سطح ۱۲۸۶ دلار باقیماند، اظهار داشت: با توجه به کاهش قیمت ارز به ویژه دلار و یورو در بازار تهران، امروز شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بودیم.

بر این اساس، تا ساعت ۱۷ امروز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش ۸۰ هزار تومانی به رقم ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴,۸۳۰,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز گذشته، ۹۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.  

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲,۸۲۰,۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز شنبه، ۴۰ هزار تومان کاهش داشته است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی با ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت به رقم ۱,۸۳۰,۰۰۰ تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی با ۵ هزار تومان کاهش قیمت، یک میلیون تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار،   ۴۵۳،۲۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز شنبه ۹ هزار و ۸۰۰ تومان افت قیمت داشته است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱، ۹۶۵،۰۰۰ تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۳۵ هزار تومان ارزان‌تر شده است.  

حباب سکه نیز همانند روز‌های اخیر، با توجه به کاهش داد و ستد و افت تقاضا در بازار، ۵۲۰ هزار تومان می‌باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
این ریزش هادرمقابل ریزش ۲۵۰۰۰ واحدی بورس درسه روزهیچی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بورس تقویت شود و این پول وارد تولید شرکت های کشورت شود اشتغال تقویت می شود ولی اگر این پول تبدیل به سکه و طلا شود سرمایه ای برای تولید و کار وجود نخواهد داشت و روز به روز تحلیل می رود

فقط بورس یک بازار با دید میان مدت و بلند مدت است و افرادی که در قیمت مناسب سهام خریداری می کنند ( از شرکت های که سود ده و رو به رشد باشد) در میان مدت و دراز مدت می تواند سود ببرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این ریزش ها در برابر آن افزایش ها قطره ای است در مقابل دریا.
محمدتبریزی
| - |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
در طی دو ماه 3500 رفته بالا و حالا 500 اومده پایین می کویند ریزش.
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
بالا رفتن بورس دروغین بود و بیشتر از این توان بالا رفتن با دروغ را نداشت
اي ملت همه اينها ترفند است براي خريد ارز به قيمت پايين و دوباره سوار قيمتها بر موج صعود با ترفند همين اشخاصي که اخبار کذب منتشر مي کنند ارز و سکه خود را نفروشيد همه اينها شايعه اي بيش نيست.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
هر چه میکشیم از دست ارز و سکه خریدن هاست .... هیچکس نخره و یقینا به صلاح هممونه ...در ثانی مگه چند ماه ارز نشد 10 هزارتومان؟؟؟پس دروغ نیست و قیمت واقعی ارز در حدود 6 هزار تومانه و حتی کمتر ولی با سودجویی هایمان به دست خودمان در حال نابودیه خودمان هستیم.

حالا شمای ناشناس چقدر ارز خریدی که به خاطرت سودت میگی کسی نفروشه که نیاد پایین ؟
در اسلام حکمی است که میفرماید خرید هر چیزی به نیت اینکه گران شود و بفروشم شرعا ایراد دارد ....
هر چه میکشیم به خاطر دوری از دین و ایمان است ...
راه های کاسبی و کسب درآمد صحیح را به مردم نشان دهید ...
بورس را از حالت قماری در بیاورید ...یا اقلا قسمتی از بورس را برای سرمایه گذاری در طرح های صنعتی قرار هید که مبالغ واقعا وارد بحث تولید و راه اندازی صنایع جدید شود و مردم سود مشارکت ماهیانه دریافت کنند ..... الان واقعا سرمایه ها در بورس وارد صنعت میشود؟؟!!!!!
بانک مرکزی بازار به حال خودش رها کرده وهراتفاق سیاسی می افتد فوری چندصد هزارتومان روی قیمت طلاسکه می رود در حالی اگر یک سکه با ارزش5میلیون در نظر بگیریم با احتساب اونس جهانی می بینیئ که یک سکه بادلار17000هزار تومانی حساب شده در صورتیکه هنوز دلار به این حد فیمت نرسیده ونزدیک پانصد هزارتومان ان حباب است سکه یک کرمی که باارزش دلار 15000هزارتومان 560 هزار تومان قیمتش است ولی در بازار یک میلیون بفروش می رود نزدیک 450هزارتومان حباب داره. یعنی یک سکه 8گرمی امامی راویا یک بهار ازادی را که 5میلیون قیمت داره را می توان به 8سکه یک گرمی یک میلیونی تقسیم وبه 8 میلیون در بازرا فروخت میلیون و هرسکه تمام که تبدیل یه به سکه یک گرمی بشه 3میلیون سوددارد انوقت چرا بانک مرکزی در این مورد اقدامی نمی کند واین فاصله را پر نمی کند. باحرید سکه از بازار وتبدیل ان به سکه یک گرمی این شکاف پره میشه وحباب سکه هم از بین میره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس