بازدید 6005

آشنایی با انواع وام ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۹۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ 12 May 2019

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بانک ملی ایران وام بگیرند که در ادامه انواع وام‌ها معرفی شده است.

به گزارش آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند هم از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان این دانشگاه و هم از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هم از تسهیلات منابع بانک ملی ایران بهره‌مند شوند.

تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند وام بلندمدت شهریه از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ کنند؛ دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در هر ترم تحصیلی ۵۰۰ هزار تومان، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد یک‌میلیون تومان و دانشجو دوره دکتری تخصصی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با کارمزد چهار درصد اخذ کنند و حداکثر ۶۰ ماه پس از فارغ‌التحصیلی آن را باید پرداخت کنند.

تسهیلات بانک ملی ایران برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

از سوی بانک ملی ایران نیز برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تسهیلاتی در نظر گرفته‌شده است که این تسهیلات با ۱۴ درصد کارمزد همراه است و حداکثر تا ۶۰ ماه باید پرداخت شود. به دانشجویان کارشناسی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد پنج میلیون تومان و به دانشجویان دکتری ۱۰ میلیون تومان از محل منابع بانک مرکزی تسهیلات اختصاص داده می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر