بازدید 7920
سوژه

سناریوی ناشیانه دو مدیر ارشد ورزش برای بازگرداندن ستاره یاغی

حضور حامد حدادی بین ۲ مسئول اصلی ورزش کشور ، مثلثی را تشکیل داد که باعث بازگشت او به تیم ملی بسکتبال در چند ماه مانده تا جام جهانی شد؛ اگرچه هنوز این سناریوی ناشیانه مورد تایید سرمربی تیم ملی قرار نگرفته
کد خبر: ۸۹۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 12 May 2019

در روزی که رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال برای اهدای برخی از جام‌ها و یادبود‌های این فدراسیون به محل کمیته ملی المپیک رفته بود، حامد حدادی هم در این محل حاضر شد تا مجوز بازگشت او به تیم ملی صادر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، از چند ماه قبل اختلاف سنتر باتجربه تیم ملی با فدراسیون و کادرفنی اوج گرفت، اما دیروز صالحی امیری با هماهنگی وزیر ورزش از حامد حدادی دعوت کرد تا در مراسمی که به اهدای یادبود‌ها به موزه ورزش اختصاص داشت، آشتی کنانی هم به راه بیندازد. آشتی که یک طرف ماجرا نبود و اصلا از کل داستان بی خبر بود. شاهین طبع هرگونه اطلاع درباره بخشش حدادی را تکذیب کرد.

حضور حامد حدادی بین ۲ مسئول اصلی ورزش کشور ، مثلثی را تشکیل داد که باعث بازگشت او به تیم ملی بسکتبال در چند ماه مانده تا جام جهانی شد؛ اگرچه هنوز این مساله ناشیانه مورد تایید سرمربی تیم ملی قرار نگرفته است. با این حال به نظر می‌رسد سنتر باتجربه بعد از صحبتی که با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک داشت، می‌تواند به کارش در تیم ملی ادامه دهد.

چه کسانی حدادی را بی اجازه شاهین طبع به تیم ملی برگرداندند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل