بازدید 3542
۱

کاهش مشکلات مالی دانشجویان در حوزه شهریه

کد خبر: ۸۹۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 11 May 2019

امین ناجی گفت: برای نخستین بار ۲۹۳ دانشجوی ممتاز پیام نور را پشتیبانی کردیم و تلاش داریم رنکینگ خود را در زمینه علمیِ دانشجویی ارتقا دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور درباره مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور برای سال ۹۸ اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما برای سال ۹۸ در محور دانشجویی، کاهش مشکلات مالی دانشجویان در حوزه شهریه است. برنامه‌هایی را با توجه به وضعیت ۴ یا ۵ استان در معرض آسیب سیل، پیش‌بینی کرده ایم تا با کمک صندوق‌های مختلف، مساعدت‌های لازم را به دانشجویان داشته باشیم.

امین ناجی ادامه داد: تقویت بنیه علمی دانشجویان برای آماده‌سازی جهت ورود به المپیاد‌های علمی از دیگر برنامه‌های ما مهم است. در المپیادی که روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته در کشور برگزار شد، برای نخستین بار ۲۹۳ دانشجوی ممتاز پیام نور را پشتیبانی کردیم و تلاش داریم رنکینگ خود را در زمینه علمیِ دانشجویی ارتقا دهیم.

عمومی‌سازی و همگانی کردن ورزش در دانشگاه پیام نور

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در حوزه تربیت بدنی نیز به دنبال عمومی‌سازی و همگانی کردن ورزش هستیم. بهترین راه، افزایش مشارکت همگانی دانشجویان در فعالیت‌های مربوط به تربیت بدنی و سلامت است.

امین ناجی با اشاره به مشارکت دانشگاه پیام نور در کمک به سیل‌زدگان کشور گفت: به محض شروع بحران، تمام مراکز ما به حالت آماده‌باش درآمدند. مراکزی که درگیر سیل بودند، بستر مناسبی را برای پشتیبانی آسیب‌دیدگان فراهم کردند. مراکز ما علاوه بر پشتیبانی مادی و معنوی به محل تجمع کمک‌های مردمی تبدیل شده و مدیریت بخشی از امور را در کنار سایر نهاد‌ها به عهده گرفتند.

وی افزود: مراکز دانشگاه پیام نور در سوسنگرد، به خوبی نقش ایفا کردند. مرکز ما در این شهر به محل طبخ غذا مبدل شد و در روز‌های آغازین به حدود ۳ هزار نفر غذا تحویل داد. هزینه تهیه غذا هم بر پایه کمک‌های مردمی جمع شده از کل کشور، ساماندهی شد. همچنین نهادی شبیه به ستاد بحران در سوسنگرد تشکیل داده و در پلدختر نیز مرکز خود را به عنوان ستاد بحران در اختیار سایر نهاد‌ها قرار دادیم.

امین ناجی در پایان گفت: همکاران ما تا روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۹۸ فرصت داشتند از یک تا ۵ روز حقوق خود را برای کمک به پشتیبانی از سیل‌زدگان اهدا کنند. این اتفاق بدون ذکر نام انجام شده و در موارد مشخص هزینه می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به داد دانشجویان خارج از کشور برسید چه برسرشان اوردید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر