بازدید 7970
۷

تاج خبرداد:معرفی سرمربی تیم ملی تا۲روزآینده

کد خبر: ۸۹۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 07 May 2019

سرمربی خارجی تیم ملی ظرف 3 روز آینده معرفی می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی درباره تعیین تکلیف سرمربی جدید تیم ملی گفت: امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی ظرف 2 الی 3 روز آینده به ایران آمده و معرفی شود. وی با بیان اینکه سرمربی جدید تیم ملی خارجی بوده و یکی از مربیان مطرح دنیا است، افزود: اگر این سرمربی ظرف دو سه روز آینده معرفی شود، یک برند برای کشور شده و نشان می‌دهد که تحریم‌ها هیچ تأثیری نداشته و دنیا می‌خواهد با ایران مراوده داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره نحوه پرداخت هزینه سرمربی جدید تیم ملی فوتبال به‌صورت یورویی اظهار داشت: یکی از پیشنهادات فدراسیون فوتبال این بوده که تمامی حوزه‌ها آرایش دفاعی به خود بگیرند که بر این اساس به مدیران تیم‌های باشگاهی عنوان شده که بهتر است حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر محدود شود.

تاج با بیان اینکه تیم پیکان پیشنهاد کرده که هزینه سرمربی خارجی خود را به‌صورت ریالی پرداخت کند، تصریح کرد: اگر بازیکن خارجی توسط تیم‌ها خریداری می‌شود باید تراز بالاتری نسبت به بازیکنان داخلی داشته باشد تا در فوتبال کشور تأثیرگذار باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تاج اگر از فدراسیون برود همه چیزدرست می شود.
حالا نمیشداین دوسه روز دیگر را نیز دندون رو جگرمی گذاشت که تو دل شوخالی نکنند
آقای تاج اصلا معلوم هست چی داری ردیف میکنی _ برند _ تحریمها _ مراوده

وای بحال فوتبال ما که سکاندارش شما و امثال شما هستند
تحریم ها هیچ تاثیری نداشته دقیقا یعنی چی؟
انشاالله که یک مربی هموطن قوی ، مثل آقای دایی بیاد سر کار . بالاخره خارجی قلبش بایران و ایرانی مثل یک هم میهن نمی سوزه . آنها فقط دنبال پول کلانشان هستند و دیگر هیچ .
حالا چه موقع مربی گرفتن برای تیم ملی است ملت پول نداره نون بخوره انوقت می خواهی یک مربی خارجی بیاری که چیکار کنه وزیر ورزش باید جلوی این وضعیت بگیره
اینم میخواد به بهانه تحریم و این جیزا یه مزبی بیکقایت بیاره که بیشتر پول مردم رو حراج کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر