بازدید 3668

سئوال از وزیر علوم درباره سهم زنان در دانشگاهها و آموزش مهارتی

کد خبر: ۸۹۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 07 May 2019

وزیر علوم به سوالات نمایندگان مجلس درباره آمایش سرزمین، عدم توجه به سهم زنان در آموزش عالی و اهداف قانون برنامه ششم توسعه درباره دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای و آموزش‌ مهارتی پاسخ داد.

به گزارش خانه ملت، سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: پاسخگویی وزیر علوم به سوالات نمایندگان مجلس در دستور کار بود.

وی افزود: سوال هادی قوامی درباره برنامه آمایش سرزمین و رعایت نیازهای هر منطقه و تبعیض در دانشگاه‌ها مطرح شد که با توضیحات وزیر قانع شد.

میرزاده اضافه کرد: همچنین پروانه سلحشوری درباره روند جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ها و عدم توجه به سهم زنان سوال پرسید و اینکه چرا به نسبت فارغ‌التحصیلان زن از آنها در جذب هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها استفاده نمی‌شود که پس از توضیحات وزیر دو هفته فرصت خواست تا با بررسی اطلاعات نظر خود را اعلام کند.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مهرداد بائوج لاهوتی در مورد محقق نشدن اهداف برنامه قانون برنامه ششم توسعه در خصوص دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش‌های مهارتی سوال پرسید که از توضیحات وزیر قانع نشد و این سوال به صحن ارسال می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: سوال منطقه‌ای رامین نور قلی‌پور در مورد جذب هیئت علمی در پژوهشگاه جهاد کشاورزی نیز در این جلسه طرح شد که وی حضور نداشت و علیرضا ابراهیمی نیز سوال خود را پس گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار