بازدید 5670

مظلومی:استقلال دنبال گزینه ایرانی نیست که من باشم

کد خبر: ۸۹۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 07 May 2019

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال پس از تساوی این تیم مقابل الدحیل گفت: بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند آن‌ها مقابل تیمی قوی که در ۹۰ دقیقه بازی نشان داد تیم‌ای حرفه‌ای است علمکرد خوبی داشتند و آن‌ها تلاش‌شان را کردند تا در این بازی نتیجه بگیرند. اتفاقات قبلاً افتاد موقعی که در قطر ۳ بر صفر باختیم آنجا حذف شدیم.

به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی افزود: باید بنشینند و مسائل را بررسی کنند و از گذشته درس بگیرند چرا که مردم انتظار دارند یک تیم قوی برای فصل بعد ساخته شود.

مظلومی در خصوص نقش کمیته فنی گفت:‌کمیته فنی غیرفعال بود قطع ارتباط شده بود، چون سرمربی تیم گفته بود من کمیته فنی را قبول ندارم. ما هم کنار کشیدیم که تیم دچار حاشیه نشود، اما اکنون یک هفته است که به صورت پررنگ کار و تلاش می‌کنیم. فرهاد مجیدی هم تلاش می‌کند او ریسک کرد و در این بازی‌های باقیمانده آمد که کمک کند. ان‌شاءالله اگر با این منوال پیش برود آینده تیم خوب خواهد بود. ما هم تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا سرمربی آینده استقلال یک گزینه‌ای ایرانی است یا یک گزینه خارجی گفت: اصلاً روی گزینه ایرانی بحث نشده است حتماً باید خارجی باشد ضمن اینکه ما باید وضعیت اقتصادی مملکت‌مان را در نظر بگیریم. الان باید با دلار ۱۴ هزار تومانی مربی بیاوریم. باشگاه تلاش می‌کند که این اتفاق بیافتد.

مظلومی در خصوص ماندن فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در استقلال گفت: فرهاد مجیدی به دنبال این است که به عنوان دستیار در تیم بماند. وی در خصوص اینکه آیا حذف استقلال را باید به پای شفر نوشت، گفت: همانطور که در برد‌ها همه سهیم هستند در باخت‌ها هم همه سهم دارند سرمربی مسئول تیم است زمانی که تیم می‌برد و آنقدر شادی می‌کند باید در باخت هم قبول کند که سهیم بوده است. مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است در فصل آینده یکی از گزینه‌های هدایت استقلال باشد، گفت: خیر. گزینه نیستم لطفاً حاشیه درست نکنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر