بازدید 13888
۲
حاشیه

باشگاهی‌که‌برای‌تخلیه‌منزل‌سرمربیِ‌قهرمانش،پلیس‌آورد!

عبدالله ویسی صورت جلسه‌ای در اختیار دارد مبنی بر اینکه تا زمان دریافت مبلغ طلب یک میلیاردی اش از باشگاه استقلال خوزستان، حق دارد در منزل تحویل شده سکونت داشته باشد
کد خبر: ۸۹۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ 06 May 2019

تیم قهرمان دو سال گذشته لیگ برتر ایران، علیه سرمربی اش حکم تخلیه منزل گرفت!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پیشین تیم استقلال خوزستان که به رغم شاهکار با عده ای جوان و تصاحب عنوان تاریخی قهرمانی همچنان طلب سنگینی از این باشگاه دارد، امروز با اتفاقی عجیب از سوی باشگاه خوزستانی مواجه شده است. این باشگاه بحران زده که با کسر شش امتیاز بدلیل بدهی به لیگ دسته اول سقوط کرده است، حالا اتفاقی تلخ را رقم زد و علیه سرمربی سابق و موفقش حکم تخلیه گرفت.

خبر عجیبی که از اهواز رسیده حاکی از این است که عبدالله ویسی، سرمربی رامهرمزی که در سال‌های اخیر در دو مقطع هدایت تیم استقلال خوزستان را بر عهده داشته است و در حال حاضر بیش از یک میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد، حاضر به تحویل منزل مسکونی که در اختیارش قرار گرفته نیست تا پولش را بگیرد.

باشگاهی‌که‌برای‌تخلیه‌منزل‌سرمربیِ‌قهرمانش،پلیس‌آورد!

باشگاه استقلال خوزستان با حکم قضایی به دنبال تخلیه منزلی در اهواز است که این سرمربی و خانواده اش در آنجا زندگی می‌کنند. دلیل این اقدام هم تعلق منزل مذکور به گروه ملی عنوان شده است اما مسئله اینجاست که عبدالله ویسی صورت جلسه‌ای در اختیار دارد مبنی بر اینکه تا زمان دریافت مبلغ طلبش از باشگاه استقلال، حق دارد در منزل تحویل شده سکونت داشته باشد. طبق این صورتجلسه و با علم به اینکه استقلالی‌ها هنوز هیچ بخشی از طلب سرمربی سابق خود را پرداخت نکرده اند، ویسی این حق را برای خود محفوظ می‌داند که در منزل مورد نظر زندگی کند.

فارغ از این بحث، اقدام باشگاه اس خوزستان تا حدودی فراموشکارانه به نظر می‌رسد. دقیقا سه سال پیش در همین ماه اردیبهشت بود که ویسی با قهرمانی در لیگ برتر، به یکی از خاطره ساز‌ترین چهره‌های فوتبالی در تاریخ استان خوزستان تبدیل شد. پس از یک فصل دوری، ویسی دوباره به استقلال برگشت و این بار توانست تیم بحران زده را در لیگ برتر نگه دارد. ماجرای سکونت در منزل متعلق به باشگاه تا زمان دریافت طلب هم به همین زمان برمی گردد.

این در حالی است که مدیران استقلال در ماه‌های اخیر به خوبی متوجه شده اند اگر یک بازیکن خارجی از آن‌ها حتی طلب اندکی داشته باشد، به راحتی شکایت می‌کند و سنگین‌ترین احکام را نیز از فیفا دریافت می‌کند. اگر طلبکاران ایرانی این مسیر سرسختانه را طی نمی‌کنند، انتظار می‌رود باشگاه‌های بدهکار برخورد شایسته تری با آن‌ها داشته باشند. به ویژه در شرایطی که دریافت پول در زمان مقرر خود، تفاوت بسیاری با گرفتن آن با تاخیر چند ساله دارد. با این حال از مسئولان باشگاه استقلال خوزستان شنیده می‌شود که درصدد هستند مسئله خانه محل سکونت عبدالله ویسی به زودی حل شود و مشکل دیگری برای سرمربی سابق این تیم به وجود نیاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سنگ را بسته اند ؛ سگ را باز کرده اند
واقعا توی فوتبال چه خبر. هیچ خط قرمزی ندارند. اینها الگوی جوانان هستند؟!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار