بازدید 7715

زرینچه:سرمربیگری استقلال برای مجیدی زود بود

تصمیم مدیران استقلال عجولانه بود. مجیدی حتی اگر هر ۵ بازی را ببرد، نمی‌توانیم بگوییم مربی خوبی است؛ همان طور که اگر در هر ۴ بازی آینده خودش هم ناکام شود، نباید به او برچسب ضعیف بودن را بزنیم
کد خبر: ۸۹۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ 06 May 2019

جواد زرینچه کاپیتان پرافتخار استقلال در یک دهه قبل و بازیکنی که یکی از الگوهای اخلاقی لیگ برتر ایران بود، این روزها از آمریکا برگشته است و درباره وضعیت استقلال اعلام نظر کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، زرینچه که با برکناری شفر مخالف است، بیشتر از آن با آوردن مجیدی به جای او مخالفت دارد و می گوید این جایگاه برای فرهاد زود بود. کایپتان اسبق استقلال شفر را بهترین مربی استقلال طی پنج شش سال اخیر می داند.

بجای مجیدی یک نفر از خارج مجموعه می‌آوردند

فرهاد مجیدی استقلالی است و محترم، اما او که از بیرون نیامده است. دستیار شفر بوده و در فضا قرار داشت. آقایان اگر می‌خواستند استقلال را متحول کنند، باید یک نفر را از بیرون مجموعه می‌آوردند نه این که به دستیار وینفرید شفر حکم سرمربیگری بدهند. الان مجیدی حتی اگر هر ۵ بازی را ببرد، نمی‌توانیم بگوییم مربی خوبی است؛ همان طور که اگر در هر ۴ بازی آینده خودش هم ناکام شود، نباید به او برچسب ضعیف بودن را بزنیم، چون این تعداد مسابقه کم، ملاک خوبی برای سنجش ضعف یا توانایی یک مربی نیست. به نظرم تصمیم مدیران استقلال عجولانه بود، ولی با این وجود از فرهاد حمایت می‌کنم و برایش آرزوی موفقیت دارم. اگر استقلال سهمیه و نتیجه گرفت که خیلی خوب و عالی، ولی اگر هم موفق نشد، فدای سرش.

زرینچه:سرمربیگری استقلال برای مجیدی زود بود

دستیاری دوباره یعنی اشتباه فرهاد

اگر مدیران استقلال واقعاً دنبال سرمایه‌سازی هستند، باید ریسک آن و عواقب سرمربی شدن فرهاد مجیدی را برای فصل آینده به جان بخرند. به نظرم دستیار کردن دوباره فرهاد اشتباهی بزرگ است که نباید انجامش داد. الان آقایان می‌گویند هدف‌شان سرمربی خارجی است. خب اگر می‌خواستند این کار را بکنند، خود شفر را نگه می‌داشتند. این‌طوری ۱.۵ سال هم جلو بودند. متحول کردن یعنی تحول فکری و تاکتیکی تیم در همه عرصه‌ها، نه اینکه صرفاً یک نفر را کنار بگذارند و به دیگری پست بدهند. در بهار سال ۷۸ هنگامی که مرحوم حجازی سرمربی بود هم این اتفاق رخ داد. ناصرخان را عزل کردند، یک گروه موقت گذاشتند و بعد دوباره سرمربی آوردند در صورتی که به نظرم با خود حجازی هم همان نتایج را می‌گرفتند.

سرمربیگری برای مجیدی زود بود

گفتم که فرهاد مجیدی را دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، ولی نظر شخصی‌ام این است که سرمربی شدن در استقلال برایش زود است. دنیای مربیگری با عرصه بازیگری زمین تا آسمان فرق دارد. فرهاد خودش فراموش نکرده که خیلی‌ها آمدند، زود سرمربی شده و در نهایت محو شدند. اتفاقاً خیلی‌ها دنبال آن هستند تا مجیدی سرمربی شده و محو شود.

مجیدی و قلعه‌نویی

اگر بخواهند با سرمربی داخلی استقلال فصل بعد را ببندند، اولویت اول‌شان فرهاد مجیدی نیست. باید بروند دنبال قلعه‌نویی. من و امیر با هم خیلی از نظر فنی تفاوت دیدگاه داریم، ولی نمی‌توانم موفقیت‌ها و توانایی‌هایش را کتمان کنم. امیر برخلاف شایعات موجود، نه باند دارد و نه رئیس مافیاست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان