بازدید 4861

حمایت پامپئو از حملات صهیونیست‌ها به غزه

کد خبر: ۸۹۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ 05 May 2019

وزیر خارجه آمریکا با دفاع از حملات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت امیدوار است در این منطقه آتش‌بس برقرار شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه با دفاع از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت امیدوار است میان طرفین آتش‌بس برقرار شود.

پامپئو که در ویژه‌برنامه یکشنبه‌های شبکه «فاکس نیوز» صحبت می‌کرد، در مورد درگیری‌هایی که از روز گذشته با شهادت چند جوان فلسطینی آغاز شده، گفت: «اسرائیلی‌ها کاملا حق دارند که از خود دفاع کنند.»

او با متهم کردن مقاومت فلسطین به هدف قرار دادن غیرنظامیان، افزود: «اسرائیلی‌ها کاملا حق دارند از خود و حاکمیت خود دفاع کنند. امیدوارم آتش‌بسی که برای هفته‌ها برقرار بوده و به میزان قابل‌توجهی رعایت می‌شد، بار دیگر برقرار شود.»

روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به شهادت چندین جوان فلسطینی در جریان راهپیمایی بازگشت، مناطقی از فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند. رژیم صهیونیستی از شب گذشته بیش از ۲۰۰ بار نوار غزه را هدف قرار داده و گروه‌های مقاومت فلسطینی هم بیش از ۶۰۰ فروند راکت به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کرده‌اند. تاکنون دستکم ۱۰ فلسطینی از جمله یک زن باردار و یک نوزاد ۱۴ ماه به شهادت رسیده‌اند. در مقابل، دستکم ۴ صهیونیست هم در حملات راکتی مقاومت کشته و ده‌ها تن زخمی شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار