بازدید 10300
۶
گزارش

بااخراجِ‌شفر،برادرعضوهیات‌مدیره‌استقلال مربی‌تیم‌شد!

زمزمه هایی مبنی بر ارتباط و نسبت خانوادگی این مربی روی نیمکت تیم، با مسوولیت میرشاد ماجدی در هیات مدیره باشگاه مطرح شده که باید منتظر واکنش این مقام بود.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 04 May 2019

اخباری که طی چند روز اخیر منتشر شده بود رنگ واقعیت کرفت و برادر عضو هیات مدیره استقلال کار خود را به عنوان مربی در این تیم آغاز کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با تصمیم جانشین کی روش، فرشاد ماجدی عضو کادرفنی و دستیار اول فرهاد مجیدی برای ۴ دیدار باقی مانده شد. ماجدی که پیش از این دستیار کرانچار بود، از روز پنجشنبه در تمرینات استقلال حاضر شد و حالا با حضور در تمرین روز شنبه مشخص شد که او دستیار اول مجیدی و مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه مسابقات است.

مجیدی پیش از این دستیاران خارجی تیم را کنار گذاشته بود و حالا ماجدی انتخاب اول او برای تقویت کادرفنی در ادامه مسابقات پیش رو است که البته تجربه بالایی روی نیمکت تیم های بزرگ لیگ ندارد و انتخاب عجیبی محسوب می شود. فرشاد ماجدی برادر میرشاد ماجدی عضو فعلی هیات مدیره استقلال و رییس کمیته آموزش فدراسیون است. حالا زمزمه هایی مبنی بر ارتباط حضور این مربی روی نیمکت تیم، با مسوولیت میرشاد ماجدی در هیات مدیره مطرح شده که باید منتظر واکنش این مقام بود.

بااخراجِ‌شفر،برادرعضوهیات‌مدیره‌استقلال مربی‌تیم‌شد!

با این وجود سابقه انتصابات فامیلی در استقلال بعد از حضور فتحی باعث شده حساسیت‌هایی در این باره ایجاد شود. این انتصاب ها از دوره امیررضا خادم هم بوده است و این معاون سابق وزیر ورزش، فردی ناآشنا با فوتبال را به معاونت باشگاه رساند که ضربات بزرگی از این ناحیه متوجه آبی ها شد. از پندار توفیقی این روزها خبری نیست اما قراردادهایی که او امضا کرده و بازیکنانی که خریده ، مشکلات بزرگی برای آبی ها ایجاد کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
عجب فامیل بازیه
چرا اينقدر ناراحت انتصابات فاميلي تو فوتباليد
بابا كل مملكت الان نزديك به چهل ساله داره بصورت فاميلي اداره ميشه و با موفقيت هم كشور داره رو به جلو پيشرفت ميكنه.خودتون رو اصلا نگران نكنيد
کلا مملکته و فامیل بازیش
شایسته سالاری کیلویی چند
نتیجه فامیل بازی‌ها یعنی شکست در همه زمینه ها که شاهد آن هستیم
چند سال پبش در اواخر دولت احمدی نژاد به این نتیجه رسیدم که مملکت بدست جمعی راهزن و گردنه بگیر افتاده. پس از انتخاب آقای روحانی به غلط بودن تصورم امیدوار شده بودم.
مجیدی سیری چند بگو گفتند اجرا کن کرد.بعید است ایرانی مبدانداری کند مگر کسی هلوش داده باشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل