بازدید 22708
هزار و ششصد و چهل و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

رد رئیس فدراسیون فوتبال را در هلند زدند!/کمیته ضدتحریم در مجلس تشکیل شد/رئیسی: نباید بگذاریم فساد در جمهوری اسلامی لانه کند/کیانوش‌راد: آمریکا آمادگی جنگ با ایران را ندارد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:واکنش رئیس کمیسیون امنیت مجلس به شایعه سهمیه‌بندی بنزین و تکذیب آن/اینستاگرام پیام تبریک عارف به فرمانده کل سپاه را حذف کرد/مولاوردی: گفت و گوی ملی راه برون رفت از مشکلات فعلی است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 02 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش رئیس کمیسیون امنیت مجلس به شایعه سهمیه‌بندی بنزین و تکذیب آن

حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شامگاه چهارشنبه یازدهم اردیبهشت در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: امروز انتشار و تکذیب خبر سهمیه بندی بنزین مصداق روشنی از ضعف اطلاع رسانی دولت بود. بعید می‌دانم این بازی با احساسات مردم توسط بخشی از دولت اتفاقی و سهوی باشد.

ممنوعیت افزایش قیمت اقلام پرمصرف ماه رمضان

نایب‌رئیس اتاق اصناف کشور: با تصمیم دولت، صادرات خرما با هدف تثبیت قیمت آن در ماه رمضان ممنوع اعلام شد. سازمان تعزیرات حکومتی برای کنترل شرایط بازار عرضه کالاها، طبق دستورالعمل‌های کشوری گشت‌های نظارتی ویژه خود را هم‌اکنون آغاز کرده است. /تسنیم

رد رئیس فدراسیون فوتبال را در هلند زدند!

فدراسیون فوتبال همچنان اعلام می‌کند مذاکرات با مربیان خارجی ادامه دارد. به تازگی داورزنی معاون وزارت ورزش هم اعلام کرده به زودی سرمربی جدید ایران اعلام می‌شود. در همین حال خبر می‌رسد مهدی تاج در هلند دیده شده و با یکی از مربیان هلندی مذاکره داشته است. همچنین خبر رسیده او سفری به ترکیه داشته تا مراحل درمانی اش را در آنجا سپری کند. او سال گذشته در ترکیه دچار عارضه قلبی شد و ظاهرا دوباره به همان بیمارستانی رفته که در آن بستری بود.

اینستاگرام پیام تبریک عارف به فرمانده کل سپاه را حذف کرد

اینستاگرام در ادامه تبعیت از سیاست آمریکا، پیام تبریک عارف به فرمانده کل سپاه را حذف کرد. شبکه اجتماعی اینستاگرام پست تبریک محمدرضا عارف به سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه را حذف کرد. عارف چند روز گذشته و پس از انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه، پیام تبریکی را برای وی صادر کرد که در رسانه‌ها و صفحات شخصی وی منتشر شد. اینستاگرام پیش از این و در تبعیت از فرمان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی، همچنین صفحات منتسب به برخی از فرماندهان سپاه و پست‌های برخی از شخصیت‌ها که در حمایت از سپاه بود را حذف کرده بود.

مولاوردی: گفت‌وگوی ملی راه برون رفت از مشکلات فعلی است

دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان، تنها راه برون رفت از وضعیت موجود را باز کردن باب گفت و گوی ملی و نشان دادن عزم ملی برای خروج از انسداد سیاسی دانست و بر مسئولیت مضاعف نخبگان و اراده مسئولان در تحقق این وضعیت تأکید کرد. شهیندخت مولاوردی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان در استان البرز با بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود از وضعیت موجود کشور و جریان اصلاح طلبی، ضمن دعوت به انسجام و هم افزایی با جریان های سیاسی همسو در استان؛ بر لزوم پرهیز از دامن زدن به فضای یأس و پمپاژ ناامیدی در جامعه تأکید کرد.

کمیته ضدتحریم در مجلس تشکیل شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا ادعا دارد، فروش نفت ایران را به صفر می‌رساند که ما نیز متقابلاً کمیته ضدتحریم را تشکیل دادیم و رصد می‌کنیم. محمدرضا پورابراهیمی امروز در نخستین همایش ملی و نمایشگاه رسانه‌های نوین و شکل‌دهی نهاد‌های اجتماعی که با حضور محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه های‌تک کرمان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در اقتصاد کشور بحث صادرات غیرنفتی است. وی با بیان اینکه در قوانین برنامه به سرفصل صادرات غیرنفتی تأکید و در بودجه نیز دیده شده است گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد حجم تجارت ما با کاهش روبه‌رو بوده و در سال ۹۸ باید جبران شود. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه "تراز بازرگانی ایران همواره مثبت است و حجم تجارت ما در صادرات و واردات کاهش پیدا کرده است" افزود: تقریباً ۴۴ میلیارد دلار صادرات داشتیم که نسبت به سال قبل حدود ۷. ۵ درصد کاهش صادرات داشته‌ایم. وی با بیان اینکه استان کرمان یک استان صادراتی است و محصولات کشاورزی و معدنی زیادی از کرمان صادر می‌شود عنوان کرد: شرکت دانش‌بنیانی در کرمان داریم که در صادرات استان رتبه اول را دارد. پورابراهیمی با عنوان اینکه "در واردات استان کرمان نیز عمده واردات ما قطعات خودروسازی است که در این زمینه هم واردات استان زیاد است" گفت: عدم بازاریابی مناسب برای کالا‌های صادراتی و وارداتی و معرفی محصولات ایرانی در کشور‌های همسایه یک چالش در حوزه تجارت کشور است.

رئیسی: نباید بگذاریم فساد در جمهوری اسلامی لانه کند

رئیس قوه قضاییه گفت: به هیچ عنوان نباید بگذاریم که فساد در جمهوری اسلامی لانه کند و قطعاً در گام دوم انقلاب باید در این زمینه اقدامات مؤثری انجام شود.

اصولگرا نیستم روحانی هم اصلاح‌طلب نیست

دلاوری در این زمینه که آیا، چون در کیهان می‌نوشتید اصولگرا هستید و اگر انتقادی از روحانی می‌کنید به همین خاطر است نه نگاه انتقادی، تصریح کرد: فلش بکی به دوران آقای احمدی نژاد بزنیم که به عنوان اصولگرا شناخته می‌شد و «صرفا جهت اطلاع» اولین برنامه تلویزیونی بود که نقد جدی به احمدی‌نژاد می‌کرد. اگر این فرضیه درست باشد پس این موضوع کجا قرار می‌گیرد؟ از سوی دیگر به نظر من آقای روحانی اصلاح طلب نیست، یک مزیت سیاسی بینابین دارد، گذشته اصلاح طلبی هم نداشته است و اصلاح طلبان هم او را جزو خودشان نمی‌دانند؛ بنابراین انتقاد به او انتقاد به اصلاح طلبی نیست. انتقاد به خودرو چه ربطی به اصلاح و اصول دارد.

کیانوش‌راد: آمریکا آمادگی جنگ با ایران را ندارد

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران در ادامه، با بیان اینکه بحران ایران و آمریکا مسائل متعددی را در خود دارد، گفت:، اما آیا تصمیمات ترامپ از منطقی عقلانی از نظر سیاست‌ها و منافع آمریکا برخوردار است یا نه؟ آیا ترامپ به دنبال معامله با ایران است یا خیر؟ تهدید‌های ترامپ تا چه حد می‌تواند عملیاتی شود؟ آیا تهدید‌ها صرفاً خوراکی برای تبلیغات انتخاباتی ترامپ و جلب مالی حمایت‌های اسرائیل و برخی سران کشور‌های عربی است یا نه؟ آیا احتمال وقوع جنگی میان ایران و آمریکا متصور است یا خیر؟ او ادامه داد: اگر پاسخ به احتمال وقوع جنگ میان آمریکا و ایران منتفی باشد، که به نظر می‌آید منتفی است، آنگاه می‌توان به فهمِ اهداف نهایی ترامپ نزدیک‌تر شد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: از نظر آمریکا، ایران به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، تهدیدی برای هم‌پیمانان اسرائیلی و عربستانیِ آمریکا در منطقه تصور می‌شود. آمریکا همواره در وهله نخست، خود را حامی امنیت اسرائیل و سپس کشور‌های تولیدکننده نفت مطمئن برای خویش دانسته است. کیانوش‌راد با اشاره به لزوم تغییر در سیاست‌های ایران در منطقه، تأکید کرد: تجدید نظر منطقی و واقع‌بینانه ایران در سیاست‌های منطقه‌ای می‌تواند نقطه عطفی در کاهش فشار‌ها و تهدیدات رو به افزایش آمریکا باشد.

جزئیات جدید از نفتکش ایرانی در بندر عربستان

شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد: یک نفتکش ایرانی به علت نقص فنی در دریای سرخ و از کار افتادگی موتور به بندر جده عربستان به عنوان نزدیک‌ترین بندر ایمن هدایت شد. صبح روز سه شنبه (دهم اردیبهشت ۹۸) حدود ساعت هشت و ۳۵ دقیقه به وقت ایران یکی از کشتی‌های ناوگان این شرکت که در دریای سرخ به سمت کانال سوئز در حرکت بود به علت آبگرفتگی موتورخانه به ناچار از ادامه مسیر بازماند که بلافاصله با هدایت کمیته اضطرار شرکت و تدابیر لازم از سوی پرسنل، کشتی در وضعیت با ثبات قرار گرفت و به هیچ یک از پرسنل آسیبی وارد نشد. بروز نقص فنی در این نفتکش، موجب آبگرفتگی موتورخانه و به تبع آن از کار افتادن موتور شد. تمامی ۲۶ خدمه این کشتی نفتکش در سلامت کامل هستند و به منظور رفع مشکل و انجام اقدامات لازم، کشتی با هماهنگی مقامات مربوطه به بندر جده عربستان به عنوان نزدیک‌ترین بندر ایمن هدایت شد. بر اساس این گزارش، خبر‌های منعکس شده در خصوص آلودگی زیست محیطی و نشت محموله کشتی کذب محض است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۴۰
اگر با من نبودش هیچ میلی
چرا ظرف مرا بشکست لیلی
امریکاییهای نادان انقدر احمقند که نمیدانند تمام شعار دادنها و پرچم اتش زدنها از روی علاقه قلبی ما به انهاست.امروز در خانه هر ایرانی "کوکا"و "پپسی"یافت میشود.عضویت در "فیسبوک"و "توییتر"و"اینستاگرام"از نشانه های به روز بودن است.هر ایرانی ارزوی داشتن اخرین مدل گوشی"اپل"دارد و روزنامه نگاران سردمدار مبارزه با امریکا از سیستم"مک"برای فحش دادن به امریکا استفاده میکنند.مقامات ما فرزندانشان را برای زندگی بهتر به امریکا میفرستند.هر خانواده ایرانی در رویاهای خود خودرو های"جنرال موتورز"را تصور میکند و حتی ادارات ما اگر چشم برگردانی"هامر"خریداری میکنند.اگر فروش "بویینگ"ازاد شود فورا توپولوفهای بدرد نخور را روانه بازیافت زیاله میکنیم .اگر "ملانیا" و "ایوانکا" زمانی به ایران بیاییند ما مردمی که نمایندگانمان سابقه سلفی با موگرینی دارند احتمالا در ازدحام جمعیت تعدادی کشته و مجروح بجای بگذاریم و خلاصه نشانه های علاقه قلبی ما به انها روشن است اما انها متوجه مفهوم شعارهای ما(که بمن بیشتر توجه کن) نیستند و همچنان عربستانیها را بما ترجیح میدهند.در حالی که اگر چشم دل داشته باشند دوستی ما برای انها بهتر است.
پاسخ ها
ماهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اگر دولت در عرصه کار و‌ تولید و اشتغالزایی نمره صفر کسب مود اما در چند چیز نمره ۲۰ دارد :
رانت سازی، فریبکاری و جنگ روانی
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
ای کاش دولت جمهوری اسلامی بجای نگاه دائمی در این شش سال به غرب سیاست اقتصاد مقاومتی را بطور جدی و باتمام توان درپیش میگرفت
همانطور که میدانید به احتمال زیاد اگر ترامپ در دوره بعدی رأی نیاورد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواهد بود که به هیچ عنوان آن فردی که همه مسوولان دولت ایران انتظارش را دارند نیست و تفاوت چندانی با ترامپ ندارد
پس این دولت که از دولت تدبیر و امید به دولت مذاکره و از دولت مذاکره به دولت منتظر تغییر شکل داده است حداقل در این دوسال باقی مانده از عمرش باید به دولت اقتصاد مقاومتی تبدیل شود تا دولت بعدی که سر کار می آید فقط از دولت قبل انتقاد نکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
ذاداش فهمیدیم همه مشکلات از ذولته تو خودشو ناراحت نکن چقدر دولت دولت میکنی تو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
21:13 عزیز بزار پولی که میگیره حلال باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
آقا خان محمد علی راس میگه همه چیز از اونجائی شروع شد که شیب ملایم افزایش قیمت این دولت به سراشیبی سقوط یک ملت تبدیل شد

جمله رو فقط داشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
چرا هروثت یکی که حرف حق میزنه شما میگید پول گرفته حرف حق درسته که تلخه اما شما نباید اغاتت رو بخاطرش تاخ کنی اخه تواین اوضای خراب کی میاد بخاطر نظری که هیشکی نمی خونه پول بده همع مشکل های مملکت ما بخاطر شماهاست که تا از یه چیز سردرنمیارین از دستهای پشت پرده صحبت میکنین خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دم رئیسی گرم که هنوز نیامده سریع دستور دادقیمت ماشین رو از سایت دیوار وردارن آخه واقعا دیگه بازار خودرو مسخره شده بود
یعنی اگه هرکس در ایران از تحریم بدبخت شد سایپا و ایرانخودرو بجاش مولتی تریلیونر تر شدند
هر چند که میدونم روحانی قدرت برخورد با خودرو سازها رو داره ولی باهاشون کاری نداره
اما اگه من رئیس جمهور بودم تمام مدیران صنعت خودروسازی در ایران رو میدادم دست قوه قضائیه چون از یه طرف ترامپ فشار حداکثری داره بهمون میاره و از اون بیشتر خودروسازهای ایرانی به بهانه حمایت از کارگرهای ایرانی
دیدید که علی دایی هم اخراج کردن چون برای اولین بار در عمرش حرف حق رو زد
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
۲۱.۴۳
خواننده دایمی نیستی معلومه.ایشون و دوستاشون دو ساله هر شب میان اینجا یکسری حرفهای تکراری رو که توش تکرار و سلبریتی و غربزده و .....باید حتما وجود داشته باشه مینویسن.اگر یکی دو بار بود بحثی نبود ولی اخه کی بیکاره هرشب بیاد یه متنو که معنی خاصی هم نداره و یه سری حرفهای شعاری توش هست اونم در چند تا پست تکرار کنه؟؟شما مشکوک نمیشی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
آی پی فرانسه یعنی بنظرت چقد پول میگیره خوش بحالش ای کاش منم حداقل ازین راه یه درامدی داشتم میخوام برم تهران خبرگزاری تابناک ببینم سانسور کننده کامنت آقا نیاز نداره خخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
داداچ علی دایی اگه بهخاطر منفعت خودش نبود هم اون حرفا رو میزد؟ چرا در این سالهایی که انواع و اقسام ماشینهای میلیاردی سوار میشد از سایپا و ایران خودرو شکایت نمیکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
چرا خبرهای بسته خبری امشب اینقدر کم بود که کاربران درباره مسایل و مشکلات دیگه کشور باهمدیگه صحبت میکنن ?!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اضاف کنید به مطالب نظر اصلی رییس جمهور اسبق که شهره به امریکا ستیزی بود ورزشکار مورد علاقه اش بسکتبالیست امریکایی و با وجودی که یک کلمه انگلیسی نمیداند خوانند مورد علاقه اش رپر امریکاییست.از این بیشتر دیگر چه نشانه ای؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
این اقتصاد مقاومتی یعنی چی آخه؟ بالا 60درصد مواد اولیه کالاهای تولیدی از بیرون میاد
تهرانیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
آقایان دیپلمات و حقوقدان!
وقتی با برجام نتوانید رسما نفت صادر کنید افتتاح شرکت اینستکس و ای پی وی در تهران یعنی کشک!
پس برجامتان را بردارید بروید پی کارتان مردم نفس بکشند
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
ناشناس ۲۱.:۲۰،اگر حکومت برای اینکارا پول میداد و نیرو استخدام میکرد،وضعیت نظرات اینگونه نمی بود که ملاحظه میکنی،اگرم کسی هزینه میکنه و مزدور پای کامپیوتر مینشونه،عربستان و اسراییل و امریکاست،پس این پروپاگاندای پوچ ابلهانه اپوزیسیون ورشکسته رو تکرار نکن،همه که چون برخی،پولکی نظر نمیدن ،مثل اون تحلیلگر ارشد روانشناسی اجتماعی بالامون که میگه ایرانیا عاشق امریکاییان و مغلطه ای کودکانه هم در کار وارد میکنه،اگر ایرانی ای از مارک با کیفیت خوشش بیاد دلیل دوست داشتن ایدئولوژی و سیاست حاکمیت کشور موردنظر نیست،حالا اونا هم در اقلامی مثل خاویار و فرش و پسته و نمدو فلان،عاشق نوع ایرانیش هستن،پس لابد عاشق ایرانم هستن،نخیر عموجان! ادما حالا یا در اثر تبلیغات یا واقعا،اجناسی رو دوست دارن که کیفیتش بالا باشه،این وسط اما شما میخای ماهی سیاسی-ایدئولوژیکی بگیری که بنده باید عرض کنم که قلابت به سنگ گیر میکنه،همچین ماهی نداره اینجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
البته اگه توجه داشته باشید متوجه میشید که آمریکای عزیز و مهربون هم اصلا به ایران بی توجهی نکرده و نمیکنه و این توجهات از دوران قبل از انقلاب قابل مشاهده است
آخه آمریکا دیگه چه کاری باید برای نشان دادن توجه و علاقه خودش به ایران انجام بده که نداده ، انجام کودتا در ایران در سال ۳۲ . اجرای کاپیتولاسیون در ایران ‌ راه اندازی و حمایت و هدایت ساواک ، تبدیل سفارتش به مرکز جاسوسی ، هدایت چند کودتای ناکام بعد از انقلاب ، تحریک صدام به جنگ با ایران و حمایت اطلاعاتی و تسلیحاتی و مالی از صدام ، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران ، اعمال تحریم علیه ایران از اول انقلاب تا الان ، کمک و هدایت جریانهای تجزیه طلب و گروههای تروریستی در ایران و...... آخه آمریکاجون چکار باید میکرده که نکرده . شایدم ما ایرانیا دیگه خیلی پررو و پرتوقع شدیم
آقای ریسی فساد تو کشور هتل و آپارتمان ساخته. شما میگی لانه کنه.
پاسخ ها
ف ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
متاستاز هم داده همه جا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
فساد که فقط تو اقتصاد و رانت و بازار نیست . پول های باد اکرده بابت بلبشوی بازار بسمت خرید زمین های کشاورزی بسمت جلگه ها و دشت های کشاورزی در سه استان شمالی کشور شده که چیزی که من میبینم زمین های مرکبات و برنج و چای را از دست کشاورزان به قیمت نازل میخرند و با لودر به جان کشاورزی میفتند و به جای درختان مرکبات و تبریزی گل و کاج و سرو میکارند . دامپروری در روستاها در خطر افتاده فساد از اینجا هم هست . بیایید به تجربه علم احترام بگدارید و دست از نطریه پردازی ازعدی و شریعت مداری در حوزه فرهنگ و اقتصاد بردارید
بی بصیرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
لونه که خوبه کاخ و سرسرا ساخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
مسئولای ما هنوز دوس دارن سرشونو بکنن زیر برف و همچنان وانمود کنن خبری نیست و تازه یه فساد کوچولو در حال رخ دادنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
فساد که کل کشور رو گرفته
فک کنم ما تو فساد لونه کردیم و امروز فرداس که ما رو بندازه بیرون
ناشناس
| Canada |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
رئیسی جان شوخی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
از لونه گذشته کلونی کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
انگار مسئولین تو ایران زندگی نمی کنند آقای رئیسی اوضاع از اینا خیلی بدتر انگل فساد یه جوری مملکت رو خورده که فقط پوستش مونده
رییس کمیسیون امنیت مجلس در ایران زندگی نمیکنید؟هر بار که میخواهید بنزین را گران کنید ابتدا چند بار شایعه گران شدن و قیمتهای مختلف را مطرح و تکذیب میکنید تا عکس العمل جامعه را بسنجید و مردم امادگی پذیرش انرا پیدا کنند تا یکدفعه دچار عصبانیت نشوند.ما مردم ایران فراموشکار هستیم ولی نه ان اندازه که شما تصور کردید.بنابراین اینبار نیز در ادامه روند سالهای گذشته بلاخره برنامه سهمیه بندی وجود دارد ولی اینکه کی؟ ان بستگی به سطح واکنش جامعه دارد
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
تابی جان
اگه محمود ۷سال قیمت دلار و پرایدو رو ثابت نگه داشت و یکسال آخرش پراید از ۱۰ به ۲۰میلیون رسید اما اینا از روز اول خون ما رو تو شیشه کردن و قیمت پراید و همه چی رو ۳تا۴ برابرکردن و قصد ندارن برن .....
عزیزم! لونه کرده، بدجوری هم لونه کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
باید گفت لانه کرده بچه‌ دار هم شده در حال نوه دار شدنه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
ابن لانه فساد خراب نخواخد شد چون اشکال از قانون هست برای از بین بردن فساد نیاز به اصلاحات گسترده هست اولین کار این هست که نهادهای عیر پاسخگو در باب اقتصاد و قدرت را کنار زد و هم قدرت و ثروت از ان مردم باشد بجز بخش امنیت که باید با دولت باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اینها فکر کردن مردم مطلع نیستند چه خبره فقط لب و دهن میاند
مبادا فریب افرادی مثل کیانوش راد را بخورید

آمریکا هر غلطی میکند
ترامپ دیوانه است
او هر کاری برای پول انجام میدهد حتی جنگ

خواهشا به مردم آدرس غلط ندهید
لابی ایرانیان آمریکا بسیار فریبکارند
طناب آنها پوسیده. با طناب آنها به چاه نروید

ظریف هم از این حرفها درمورد اوباما میزد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
تو چرا ترسیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
خدایی یه حرف منطقی ,تو این ۴۰ سال که به قول خودمون به آمریکا باج ندادیم به بچه های مسیولین و روسیه و چین حزب الله و...هزار نفر دیگه باج دادیم,یکی نیست بگه باج دادن باج دادنه فرقی نمیکنه به مسیولین و حکومت گردن کلفت برای زندگی بهتر فرزندانشون باشه یا به آمریکا تازه باج دادن به حکومت و کشورهای اطراف چه سودی برای مردم و بچه های مردم داشته هر روز مردم بدبختتر و مسیولین و فرزندان کامیاب تر میشوند مگه چقدر عمر میکنیم تازه عربستانو مثال میزنن کسایی که با پاسپورت با ارزششون هر جا میخوان میرن درست مثل فرزندان مسیولان ما در حالیک ما مردم عادی ایران دیگه به زور تا همین بغل رامون بدن,خودتون قضاوت کنین
جناب رییسی فساد در تار و پود زندگی ما رخنه کرده، کرم سیب را خورده و تمام کرده، من منظور شمارا نمیفهمم.
جناب راد با وجود چنین مسولانی آمریکا اصلا نیازی به جنگ ندارد.
پاسخ ها
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
سلام، مگر ترامپ عقل شو از دست داده که جنگ نظامی راه بیندازه ،بهترین جنگ جنگ اقتصادی است که کشور را به بدبختی انداخته ، ، حالا تمام بسبجیان محترم بسیج شوند و با دلار مبارزه کنند
فساد لانه کند؟!! چنان لانه کرده و بیایید و ببینید
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
الان آقای رئیسی می خواهند کاری کنن که آقای لاریجانی نتوانسته بکنه؟؟ در توانش نبوده یعنی؟! یا دسترسی هاش کمتر بوده؟
فساد برج ساخته .کجای کارید
تاج، مرد شماره ۱ و خدمتگذار مردم و فوتبال. به چند تا کشور اروپایی رفتن با پول مردم سیل زده رضایت میدی که یک مربی بیاری. روند رو طولانی میکنید که به کشورهای بیشتری سفر کنید. آقای محترم یه سر به مناطق سیل زده بزن شاید رضایت بدید.
پاسخ ها
ف ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
ناآگاه تر از کی روش پیدا نمیشه دیگه
فساد لانه نکرده.........چنان ریشه دوانده که با هیچ چیزی از بین نرود مگر مسئولان به خود ایند وخدا را به یاد بیاورند........
آقا رییسی دستور بدین قیمت مسکن رادهم از اینترنت و سایتها بردارن.خدا خیرت بده
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
آقای رئیسی معجزه نمیتواند بکند فقط میتواند مجازات کند که نتیجه نخواهد داشت.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
مجازات اعدام در حوزه اقتصاد و سیاست در هیچ وقت جواب نداده فقط تنها افراد زیادی از مردم را افسرده تر و خانوادها را بی سرسامان‌میکند . سکه فروش و دلار فروش اعدام شدند چی شد ؟ مخالفین در سال های قبل اعدام شدند و توبه نکردند الان تمام مردم به دلایل سیاسی مخالفت میکنند ایا میشود هر شهری چوبه دار نصب کرد ؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اصلا دستور بدن هیچی قیمت روش نباشه، رب و مرغ وگوشت و روغن.... خب بعدش چی ارزون میشه یواشکی خریدوفروش میشه
آقاي رئيسي بهتر است سري به آمار اختلاس هاي دهه هاي اخير در كشورمان بزنند تا دريابند فساد تا چه حد در اقتصاد كشور نفوذ كرده . از سلطان هاي سكه و قير و شكر و ... گرفته تا دزديدن دكل نفتي تا دزدي هاي چند ميليارد دلاري ، بابك زنجاني ها و خاوري ها و .... و صندوق هاي مالي و اعتباري با اختلاس هاس چند هزار ميلياردي ، همه اينها را ديده ايد و تازه مي خواهيد نگذاريد فساد در كشور لانه كند ؟!!!! با اين ديدگاه متاسفانه اميدي به بهبود اوضاع نيست . بدن اقتصاد كشور را غدد سرطاني فراواني فرا گرفته و در حال موت است و شما به فكر جلوگيري و رعايت بهداشت هستيد .
درود بر رئیسی. اگه فساد از کشور ریشه کن بشه نظاممون حرف نداره و بهترین نظام دنیاست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
درود بر خودم من راه حلش رو می گم و اون اینکه قوه قضاییه و مسئولان باید ببینند کجای کارشان اشکال داره. اگه اونجا رو اصلاح کنه ریشه فساد ضعیف و کم کم به سطح مطلوب نزدیک می شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
رئیسی اگه زمانی که رئیس آستان قدس شد دستور میداد مالیات بده اون سازمان اونوقت میشد بهش درود فرستاد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
درود بر خودم که سه سال هست به همین تعداد کاربران میگویم که فساد از اقتصادی هست که تولید کننده ان دولت و شبه دولت باشند . فساد از جای هست که به مخالفین خود را اجازه نمیدهند که در امور اجرای و تولیدی سهیم باشند فساد در جای هست که همه انها خودی باشند و فساد از ایده ای هست که میخواهد همه مطیع و یک دست باشند
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
سلام، آقای فساد و قانون شکنی را از آستان قدس شروع کند در سرخس قانون را اجرا کند بقیه فساد فعلا صبر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اگر از بالا تر دزدی نشه پایین دستی ها جرات دزدی نمیکنند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
شماها فکر میکنید اقای رئیسی از مریخ امده و هیچ اطلاعی ندارد
چهل سال است ایشان در دستگاه قضا کار میکنند فکر میکنم ار 18 سالگی حالا ایشان میخواهند از ابتدا شروع کنند
بقول دوستمان اگر اختلاس ها را جمع کنی رقمی با 20 عدد صفر میشود که خواندنش برای هر کس امکان ندارد
ریال 1/000/000/000/000/000
اگر توانستید بخوانید برای من هم ارسال
اگر این مبلغ را برای ملت هزینه میشد چی میشدکنید
اگر در 40 سال گذشته هیچ دولتی نداشتیم مطمئنن الان از نظر رفاه اقتصادی و ارتباط با دنیا و پیشرفت اقتصادی و سطح رفاه مردم جز 20 کشور اول دنیا بودیم
من همیشه فکر میکردم اروپا یا آمریکا البته به جز اسکاندیناوی برای مردمش مثل بهشته اما الان فهمیدم اشتباه میکردم. آدم بدبخت و بدشانس همه جا هست. شما هر جای دنیا که باشید اگر خانواده ثروتمندی نداشته باشید بیچاره خواهید بود.

نگاه کنید به فرانسه ببینید چطور فرانسه داره مردمش رو سرکوب میکنه. یا همین انگلیس که از مردمش بابت داشتن تلویزیون مالیات میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
یکی از نتایج موفقیت آمیز شستشوی مغزی مغز ایشان الان سفید است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
لا حرفت ذرمورذ خانواده ثروتمند موافقم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
میدونی تو انگلیس اگر سالی کمتر از ۳۰هزار دلار(خودت حساب کن بپول ما چقدر میشه)درآمد داشته باشی زیر خط فقر هستی و مشمول کمکهای دولتی قرار میگیری؟پس غصه مالیات تلویزیون اونا رو نخور
خانم مرجان شیخ الاسلامی 6/5 ملیارد یورو برده میشه باهاش یک کشور رو ساخت بحث از لانه گذشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
آره میگن طرف اصلاح‌طلب هم بوده لاکردار
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
نه بابا اصولگرا بود لاکردار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
با سپاه قرداد بسته بود البته سپاه ندانسته قرارداد بسته بود
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اول برو تحقیق کن از کدام‌محل تاییدیه گرفته تا به این درجه از مقام و ثروت رسید . ان محل و مکانی که این انسانها را تایید میکنند شاخص انها چی بوده . ایا نمخواهند آن شاخص های تاییدیه که در کشورهای پیشرفته یک امر شخصی بوده در استخدامها لحاظ میکنند ممکن هست هر لحظه انسانها از نظر اخلاقی تغییر کنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اتفاقا اصلاح طلبان تو لیستشون راهش ندادن رنگ عوض کرده شده اصولگرا میگن رسایی هم دو نوعش وجود داره اصولگراش و اصلاح طلب ، ولی ورژن اصولگراش کاسب کار تره ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
چه فرقی می کنه؟ اصولگرا یا اصلاح طلب مهم اینه که هر دو تا تون رو فریب داده! حالا هی به هم پاس بدین. میادا شعورتون پیشرفت کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
چرا نخونده و ندونسته تهمت میزنین‌
دادگاهشون دیروز بوده و مدارک دادن که این خانوم هیچ پولی نبرده
د بلکه میزان پولی که گردش داشته تا به داخل ایران منتقل بشه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
کل حاکمیت دست اصولگرا ها است منصف باشید و مسولیت بپذیرید
آقای رییسی کجای کار هستید ؟ خیلی وقت است ریشه دوانده و لانه کرده است اگر در این ۲۰ ساله نتوانسته اند فساد را ریشه کن از این به بعد هم نمیپتوانند و این حرف درمانی ها تاثیری ندارد وقتی دختر یک وزیر سابق هر کار غیر قانونی در این کشور می کند و کسی به او نمی گوید بالای چشمش ابروست خیلی وقت است کار تمام شده است!!!
فساد مثل تومرسرطانی متاستاز داده وتمام اندام هارا الوده کرده ووارد مرحله پنجمش شده ،جراحی وشیمی درمانی ورادیو تراپی دیگر جواب نمی دهد ،ان صداقت وپاکی ویک رنگی وایثار وگذشت واخوت 6 ماهه اول انقلاب امروزه نایاب شده وانرا باید در موزه ها جستجو کزد اشرافیت وتجمل وحرص مال اندوزی ودنیا طلبی دین وایمان وباور وتقوارا در سایه قرار داده وهمه منافقانه دارند فیلم ونقش بازی میکنند وادای مسلمانی در می اورند وسرهم دیگر را کلاه گذاشته ودر دزدی وطرقت واختلاس دارند از هم سبقت میگیرند وچهار نعله بهدپیش می تازند وپول اموال واملاک ملی ومصاوره ای وکارخانجات ومعادن وبانکها وبیمه هارا تاراج وغارت میکنند همه هم از عمل یکدیگر خبر دارند واراده ای بر ریشه کنی ان مشاهده نمی شود ،باید علی وار که با عقیل برخورد کرد ،وپرسید این همه سرمایه واموال وتغیر طبقاطی وتجملات را چطور وچگونه از 57 به بعد بدست اوزده اند ،پس چرا کارگران ،کشاورزان ،صنوف وپیشه وران جزء وکارمندان با ان همه سخت کوشی وتلاش مضاعف وچند پیشه بودن اهی در بساط ندارند ؟
فساد در ایران کاخ درست کرده نه لانه وهیچ قدرتی هم جلودار انان نیست ولی میتوان آفتابه دزد وگوسفند دزد را دستش را قطع کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دوست عزیز . کابر محترم . برای اینکه فساد در قدرت و ثروت و ادارات و کل حاکمیت لانه نکند باید راه علمی و تجربه دمکراسی را رفت چرخش قدرت سیاسی هر چهار سال بخاطر همین هست که قدرت فساد نیاورد یعنی نهادهای که در تمام دنیا انتصابی بودند فساد انگیز بودند دوم برای اینکه ثروت فساد نیاورد خصوصی سازی را تجربه کردند . اینکه با فساد میخواهند برخورد کنند چه برخوردی . اشکال ساختاری وجود دارد . بخاطر همین هست که خاتمی بزرگوار گفتند به اصلاحات سیاسی و اقتصادی نیاز داریم اینکه بخاطر گران فروشی کسی را در میدان شهر دار بزنند کجای دنیا چنین میکنند علم علم
مسولین ملت را سر کار گذاشتند ، بچه هاشون رو می فرستن آمریکا ، .....
من.هم معتغدم امریکا در برابر ایران 2ساعت هم دوام نمی آورد. شاید 1ساعت و 56دقیقه دوام بیاورد ولی 2ساعت نه.
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دقیقا" درست میفرمایید !!!!چون اگر توانایی داشت هرگز نمیگذاشت دلارش 14هزارتومان شود!!!!پس کشور ناتوانیست!!!!!!ء
جانباز230درسد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
بنظر من 2ساعت و 7دقیقه و 43ثانیه دوام میاره نعمت جان.برو مطالعات کیهان رو بیشتر بخون. پای درس دکتر عباسی هم بیشتر برو
الان در همین خبرها هم شما فساد می بینید چرا آقای تاج برای درمان قلب خودش باید به ترکیه برود اگر با پول بیت المال است که جرم است و به محض برگشتن به ایران باید در همان فرودگاه بازداشت شود اگر با پول خودش است که اولا باید ثابت کند بعد جرا یک مسئول جمهوری اسلامی بیمارستان ها و پزشکان ایرانی را قبول ندارد ولی پزشکان ترکیه ای را قبول دارد پزشکان ایرانی هنوز حاذق تر از دکترهای ترکیه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
بهترین پزشکها ایرانی هستند. بزرگترین پارک در ایران بزرگترین . . .. در ایران. همه اینها شعار است برای مردم خودشان خوب می دانند که هچی نیستیم.
همین چند روز پیش ریس ستاد مشترک ارتش امریکا اعلام کرد ارتش ان کشور اماده عملیات نظامی برای سرنگونی دولت روی کار ونزوئلا است امریکا قویترین ارتش روی کره زمین را داراست و با اختلاف فروان از چین و روسیه قوی تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
پس چطور در ویتنام شکست خورد و عراق و لیبی و افغانستانی رو هم که واردش شدن الان حرف تروریست های اونجا نیستند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
۲۲.۰۹
دوست عزیز.در مورد ویتنام؛نبردی که سالها قبل اتفاق افتاد؛شما اطلاعی از وضعیت جغرافیایی ان کشور دارید؟دوستان شما مرتب انرا مثال میزنند.باید عرض کنم ویتنام سرزمینی است که قسمت وسیعی از ان جنگلی با باتلاقهای فراوان است که سلاحهای سنگین در ان قابل استفاده نبوده و با توجه به اینکه انزمان دوربینهای حرارتی نبود جنگجویان ویتنامی زیر درختان جنگل از دید نیروی هوایی امریکا پنهان بودند و در واقع جنگ ویتنام بیشتر نبرد تن به تن پارتیزانی بود تا جنگ کلاسیک ارتشها
در مورد عراق و لیبی و...هم عرض کنم هدف امریکا که عقب افتادن این کشور ها برای چند ده سال و نابودی زیر ساختها بود حاصل شد و گرنه امریکا قائل به کشتن تمام مردم انجا نیست و باید به جامعه جهانی پاسخگو باشد در غیر اینصورت همه میدانند اگر چنین تصمیمی داشت با چند بمب اتمی به نتیجه میرسید.بنابراین در هر موضوعی باید شرایط جغرافیایی سیاسی و فرهنگی همچنین مسایل اقتصادی و منابع طبیعی را در نظر گرفت و استراتژی تعیین کرد.نمیشود حکم کلی داد که فلانجا چنین شد پس اینجا هم چنان میشود
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
مریخ جان اگر قدرت امریکا در سرنگونی تز کمونیست ها نبود الان چین و شوروی و و وو حتی ایران‌را گرفته بودند . اینکار میدونی یعنی چی یعنی اگر قدرت و ترس امریکا نباشد این بلشویک ها کل اروپا را گرفته بودند و شرق آسیا هم فقط ژاپن‌مانده بود بنابراین اگر صدام را از بین برد برای مردم عراق و خاورمیانه که بد نشده خیلی هم خوب شده . اگر قدرت نطامی عرب نباشه انقلابیون‌مردم مخالف سیاسی خودشان را مثل گوسفند تو خیابانها قربانی میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
با هیچ کشور درست و حسابی ای نجنگیده که بشه حرف شمارو ثابت کرد.
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
خاطرت جمع چون با شرایط حاضر خسارت و تلفاتشون سنگین می شه. و اونا الان این ریسک رو نمی کنند.
ناشناس
| Thailand |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
در کجا و کجا شکست خورد. الان همه اینها که گفتی شکست خورد نوکرهای خوبی برای آمریکا شدند. آنهایی هم که مثل ما و کره شمالی مثلا مبارزه ی الان التماس کردیم می کنیم. باید بگردیم به روز اولی نوکتر از قبل بشویم.
فساد هم لونه کرده هم لوله. آمریکا با همین فرمون بره جلو نیازی به جنگ نداره. مردم هم که شدن نان به نرخ روز خور بهانه شونم اینه که ارزش پولمون رو حفظ می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
مبارزه با فساد فقط با گردش آزاد اطلاعات . مطبوعات ازاد . آزادی بیان و عقیده . آزادی احزاب و تشکل های صنفی . و چرخش قدرت بین همه نخبگان سیاسی . خروج دولت و شبه دولت از اقتصاد امکان پدیر هست و دست اخر قوه قصاییه مستقل . حالا از گاربران میپرسم آیا اصلا چنین اصلاحاتی امکان پدیر هست . اگر نه فقط در حد حرف هست چون ابزار عدالت دادگاه و پاسگاه و شلاق نیست بلکه پیش نیازهای زیادی لازم دارد
تابناک لطفا نظرات را سانسور نکن هر نظر اگر کوته بینانه یا اشتباه باشد باید در معرض قضاوت قرار بگیرد اینجا محل نقد و نظر است قبلا وقتی به سایت های خارجی می رفتم البته نه اینکه چندان انگلیسی بلد بودم ولی می دیدم نطرات انلاین بدون سانسور منتشر میشد مثلا سی ان ان ثانیه ای ده ها و صدها نظر را منتشر می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
آخه یک کارمند ساده تابناک چطور در ثانیه صدها نظر رو سانسور و منتشر کنه ؟ خخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
مسئله تعداد نظرات نیست نفس سانسور است سایت های خارجی حتی الجزیره انگلیسی مطلقا این کار را نمی کنند زیر هر خبر شاید 10 15 هزار نظر منتشر میشود البته اگر اینجا واقعا نظرات زیاد شود سانسورچی را هم زیاد می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
تازه اونم کارمند پاره وقت مثل اینکه گرانی به تابناک هم رسیده نمیتونه کارمند تمام وقت استخدام کنه
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
خطاب به دوست عزیزمون:حالا یه کارمند پیچیده!! بیارن که بتونه!! خخخ یعنی بپیچه به بازی و نظراتو ول کنه اتومات منتشر بشن! خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
بعلاوه لطفاً مرتباً تعداد آرا را هم تغییر ندهید. بگذارید برای آن تعداد معدود نظرات منتشر شده هم تعداد آرا واقعی باشد متشکر
قطعا آیت الله ریسی یکی از بهترین و صادقترین مسئولان برای مبارزه با فساد و بی عدالتی است.
آمریکا 22 ناو هواپیما بر دارد و روسیه یکی من وقتی فهمیدم روسیه و البته همه به اصطلاح ابرقدرتها فقط یک ناو هواپیمابر دارند و آمریکا 22 تا متوجه عظمت قدرت امریکا شدم البته درست این قدرت مادی است ولی مگر خود ما دایما به همین مادیات متوسل نمیشویم امریکا 8000 بمب اتم دارد زیردریایی هایی که در تمام دریاهای جهان حرکت می کنند و همین نزدیکی خودمان در اقیانوس هند هستند موشک های هدایت شونده امریکا بر دریاها و آسمان ها حکمرانی می کند و عراق را فقط در بیست روز تصرف کرد و ارتش بعث را در هم شکست دو بار هم ارتش عراق را که قوی ترین ارتش عرب بود شکست داد امریکا در دو سال 2001 و 2002 دو کشور را تصرف کرد عراق و افغانستان شکست آلمان ژاپن را هم در کارنامه خود دارد ارتش شوروی را ذلیل کرد و با انداختن بمب اتم بر ژاپن نژاد زرد را برای همیشه سرکوب کرد و آنها را وادار کرد یخچال و ماشین لباسشویی بسازند و به چیز دیگری فکر نکنند
آقای رییسی گامی در کار نیست هر چه در چنته دارید باید نشان دهید حواله کردن مبارزه با فساد به زمانی نامعلوم شایسته رییس قوه ای که باید بدون ملاحظه هیچ فرد و مقامی با فساد مبارزه کند نیست.
جناب رئیسی جهت اطلاع ،مثل اینکه خبر نداری فساد تو ایران هتل 7 ستاره زده. لانه چی هست. مثل اینکه تو این مملکت نیستی وخبر نداری
آقای کیانوش راد : متاسفانه شما هنوز در دهه نود دادی تحلیل می کنی .
جنگ عملا شروع شده است . فقط گلوله شلیک نشده است . این تحریمها بدون جنگ پایان ندارد . بهترین حالت برای آمریکا درگیری همه جانبه ایران و عربستان و نابودی تاسیسات نفتی دو کشور است . آمریکا در حال حاضر اضافه بر نفت مورد نیاز خودش اضافه هم دارد . در صورت قطع نفت ایران و عربستان رقبای آمریکا چین و اروپا آسیب جدی خواهند دید ‌ . روسیه دارد تولید نفت خودش را بالا می برد . پس او هم دنبال نابودی ایران و عربستان است. بعد از نابودی این دو کشور عملا بازسازی ها می افتد دست آمریکا. این هم سود دراز مدت است. در نهایت در صورت خویشتن داری ایران و زیبای منطقه ای آمریکا خودش وارد عمل خواهد شد . خودمان را گول نزنیم . برای جنگی جانانه آماده شویم . تنها چیزی که جلوی این حرص و آز را می گیرد مشت آهنین است . آقازاده ها و ژنهای خوب و بادمجان دور قاب چین های به ظاهر مذهبی را کنار بگذاریم و نخبه های مملکت را با دلی آرام و قلبی مطمئن بکار بگیریم . فقط سریع .
چه نیازی به حمله است. همین وضعیت فعلی وضعیت مورد علاقه آمریکاست.
اگر ایران به عنوان یک تهدید دربرابر عربستان وامارات وجود نداشته باشد ،آمریکا کی می تواند سلاح به این دوکشور ثروت مند بفروشد؟کی می تواند از آنها باج خواهی کند؟
ایران هم با وضعیت بلبشوی اقتصادی نیاز به حمله نظامی ندارد. خودمون همچین دوستانه به جان همدیگر افتادیم وجیب همدیگه رو خالی می کنیم. دولت مردان ناکارآمد به درد نخور هم جز نظاره گر بودن کار دیگری از دستشان بر نمی آید حتی درحد کنترل قیمت گوجه وپیاز ناقابل .
آقای رئیسی فساد در دولت تنیده شده عزیز دیر متوجه شده اید. مسئول جمهوری اسلامی حتی برای اقدام قانونی فساد می کند. چه برسد به اقدام ما فوق قانون.
معلوم است آمریکا توان حمله نظامی به ما را ندارد. نوه های آبراهم لینکلن به ایران مهاجرت کرده اند که حضورشان در کلیسا با کیفیت تر باشد. بچه های سناتور های دموکرات و جمهوری خواه با پولهای ملت آمیکا در حال خوشگذراتی در تهران و اصفهان و تبریز هستند. دولت شان سر هر چیزی غافلگیر می شود. هر روز یکی از مسولین متعهد به امنیت ملی آمریکا چند میلیون دلار اختلاس می کند در ایران و افغانستان و عراق سرمایه گذاری می کند. تانکهایشان بنزین ندارد. کشتی هایشان گازوییل. عربستان متحد ایران گفته یک قطره نفت به آمریکا نمی دهد. افغانستان هم گفته مواد نمی دهد تا جوانان خمار آمریکا در خماری بمیرند . و...........
کلید حل مشکلات عمل به فرمایشات رهبری عزیز است ، ننگ مذاکره با امریکا تا ابد بر پیشانی شما اصلاح طلبان خود فروخته باقیست ، تنها راه حل مقاومت و نابودی استکبار است .
یادش بخیر زمان جنگ صدام و امریکا ، چقدر صدا و سیما داشت القا میکرد که هنوز هیج اتفاقی نیفتاده تو عراق دز حالی که صدام سقوط کرده بود و تو چاه فاضلاب پیدا شد؟؟؟؟؟! همین حالا صدا سیما انگار نه انگار ملت به فلاکت افتادن و تورم کمر ملت رو خرد کرده ؟؟؟؟؟
با اولین موشکی که از طرف امریکا شلیک شود ، سوراخ موش و چاقوی زنجان و قمه دیگه کمیاب خواهد شد، ؟؟؟؟؟؟!!! امروز تو دو نفر بخاطر یه تصادف ساده نزدیک بود شکم همدیکه رو سفره کنند واقعا خدا به بجه های بیگناه ما با اینده تاریک رحم کنه
مبارزه با فساد از دستگاه قضایی شروع کند. قضاتی که با سفارش و توصیه و برای منافع دوستی یا همراهی با افراد قدرتمند رای می دهند . اینها را براحتی می شود شناسایی کرد. اگر این قضات اصلاح بشوند و مانند حضرت علی علیه السلام حق گرا باشند و باب میل و منفعت شخصی رای ندهند
من به روحانی رای دادم . اما روحانی اصلاح طلب نیست . یعنی از زمانی که اقای خاتمی رییس جمهور بود ایشان در کنار ایشان یا سیاست ایشان نزدیک نبود بلکه از زرنگی بین کاندیدها استفاده کرد و شعار اصلاحات خاتمی را داده بود . ۲۴ میلیون نفر از دایره اصلاحات اقتصادی و سیاسی و خارجی به ایشان رای دادند و اگر اصلاح طلب واقعی بود و شخص سیاست مدار دیگری بود همان شلنزده میلیونی که اصلا رای ندادند به رییس جمهور با تحصیلات بالا رای میدادند . حالا سوال این هست چرا یک اقتصاد دان رییس جمهور نمیشود ؟
چند وقته از از رسایی و کوچزاده و زاکانی و عباسی و ازغدی و ضرغامی تئوریسن های موفق اصولگرایان خبری نیست نکنه اینستاگرام فهمیده اینها چه نوابغی هستند یا اینکه رفتتد سوریه کمک اسد ؟؟؟؟
فساد دزدی تقلب رشوه اختلاس دروغ تمام مملکت را برداشته ... واقعا مسئولان نمی بینند .... از تاسف گذشته !
فساد در ایران خانه ضد زلزله 10 ریشتری ساخته و رییس قوه قضاییه می گوید نباید بگذاریم لانه کند . وقتی ایشان به قدرت نا محمدود مفسدان واقف نیست جطور می خواهد با فساد برخورد کندن. همه مدیران در ایران در روزهای اول مدیریتشان شعارهای مردم پسند می دهند و بعد هم راه گذشتگان را می روند.
آخی ببخشید که مردم عادی دارند اختلاس می کنند و مسولین بی گناه دارن تاوان پس می دهند.اره شما حتما باید با فساد مبارزه کنی می کنی.
حالا که تشکیل میشه وظیفش چیه؟؟؟؟؟

یعنی چیکار میخواد بکنه؟؟؟
لانه کرده هیچ
برج صد طبقه هم زده
کلی زاد و ولد هم کرده
اقا تو این شرایط پیچیدگی فزاینده افراد و اوضاع منطقه و جهان،شناختن خادم و خائن کار ساده ای نیست،اما یه نصیحت از من کمترین بشنوین،هر کسی که تو این شرایط بیرحم که ایرانو میخان از همه طرف منگنه ش کنن،و تنها دلیلی که شاید دست دشمنان رو بسته و خیلی محتاطشون کرده،حضور منطقه ای ایرانه که نمیذاره حماقت جنگ و نابودی ایرانو مرتکب بشن.پس هر کسی با هر عنوان و پست و جایگاهی،اومد گفت باید در سیاست منطقه ایمون تجدید نظر کنیم و شهریور امتحان بدیمو! تکماده استفاده کنیم رو با هر چیزی که دم دستتونه،طوری بزنیدش هیچ بیمارستانی پذیرشش نکنه! اینا دقیقا همون خائنها هستن که فقط میخان ایران نابود بشه و مقدمات میچینن
یعنی الان فساد لانه نکرده؟
نمیبینیم یا خودمون زدیم به ندیدن؟
سکه ۵ میلیونی هم همتی رو بیدار نکرد؟! اقای همتی چرا نمیخای باور کنی حذف سپرده های روز شمار توسط شما باعث نابودی اقتصاد شد ؟! دیگه کسی حاضر نیست یه روز پولش تو بانک باشه همه افتادن دنبال سفته بازی ؟! بجای اینکه سپرده مردم رو تو بانک فریز کنی و سود سپرده رو تو این اوضاع زیاد کنی ؛ زدی فاتحه اقتصاد مملکت رو خوندی ؟؟؟؟؟
جناب رئیسی نکنه خواب تشریف دارید ، فساد تو کشور قصرهایی از طلا درست کرده ؟؟؟
تاج جان با دلار شخصی رفته یگه برا قلبش!
الان امریکا غیرتی میشه میاد جنگ حتما....
اگر بجای شعار دادن آدمهای کار نابلد،ادمهای دانا مسئولیت داشتند وضعیت این نبود! البته مهم داشتن پیشانی پیته بسته و تسبیح هست و نه دانایی
عزیزان نا امروز ریس جمهوری که قصد ریشه کنیه فساد را نداشته مگه داشتیم
چون تا بخاد اقدام کنه از هزارو یک کانال چه رابطه وشاید تهدید همون ابتدا ناتوان میشه پس ربشه انقدر تنومند شده که هیچ تبری چاره ان نمی گنه نه اقای رییسی نه کس دیگه ربشه گن فقط خداست
لانه نه کاخ ساخته اولش هم خود مسئولین هستند.
بادرود:اکنون ۴۰سال ازانقلاب میگذردوفسادهاازسالیان بسیاردور(۱۲۳میلیاردتومان)شروع گشت ودراین سالها بااحتکارهاواختلاسهای عدیده چه دررسانه های تصویری وگفتاری ونوشتاری هیچ نتیجه ای حاصل نشدبجز هرروزفقیر فقیرتروغنی غنیتروجلسات محاکمات برای مردم به مثال مشاهدات سریالهای تلویزیونی تبدیل گشته وهیچ وقت این فسادهادراین سالهاتمام نشده وبلکه بیشترگشته است ،لعنت خدابراین رهزنان که ازبیت المال مردم فقیردست اندازی میکنند.
اقای رئیسی دیر متوجه شدن خیلی وقته که فساد نهادینه شده و قوه قضائیه بی خیال بود. به جای پی گیری دزدی های کلان دنبال پی گیری مغز ها و افکار منتقدین بوده. خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.و
جناب آقای رئیسی مردم امیدوارندکه به قولنان عمل میکنید وانشاالله نمیگذارید جائی لانه فساد تولیدشودولی آنچه تاکنون تولیدشده راامیدواریم نابودکنیدوازمردم کمک یخواهید هرجالانه فسادهست معرفی کنندخداوندیاریتان کندونتیجه آنرا هموطنانتان ببینند..یاعلی
متاسفانه مسئولین ما طبق معمول محاسباتشان عقب تر از برنامه ریزی های ترامپ است. ترامپ قطعا دوباره انتخاب می شود و دموکراتها هیچ شانسی ندارند. بعد از ۸ سال هم دموکراتها اگر هم در ۲۰۲۴ برنده شوند و ۲۰۲۵ روی کار بیایند دیگر تحریمها را بر نمی دارند. فروش نفت ایران قطعا به نزدیک صفر می رسد چون کسی از ما نخواهد خرید و همه حتی چین و هند جلوی ترامپ جا زدند . اروپا هم وعده توخالی داد و کاری از دستش بر نمی اید. کمیته ضد تحریم مجلس هم الکی و ژست مجلس است چون تنها چیز مهمی که تحریم است فروش نفت است. حکایت ما مثل معروف : جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود شده است.
برای کمیته تحریم اول از همه بچه های خودتان را صدا زنید بیایند در جهنمی که ساختید زندگی کنند
آمریکا آمادگی جنگی را دارد ولی شاید حالش را نداشته باشد همانطور که ما نه آمادگی اش داریم نه حالش را
رئیسی اگه میگفت باید لانه فساد در جمهوری اسلامی را از بین ببریم باز میشد کمی باور کرد
ایشو وجود لانه فساد را کلا منکر میشه
رئیسی: نباید بگذاریم فساد در جمهوری اسلامی لانه کند
اگر ايشان همين يك كار انجام دهد كافي است
جناب رئیسی مزاح میفرمایید؟؟

کار از لانه و آشیانه خیلی وقت است گذشته...
حالا فساد چندین پایگاه دارد!...
ساختار اشکال دارد رفتن و آمدن این و آن هیچ مشکلی را حل نمی کند
برای اینکه بتوانیم از لانه کردن فساد جلوگیری کنیم باید کسانی در راس کار باشند که مصالح کشور را بر مصالح فردی ترجیح دهند و از طرفی خدا ترس باشند و همچنین اهل مصلحت اندیشی نباشند و بر خط قرآن و اسلام حرکت کنند .
فساد لانه که چه عرض کنم صاحب خانه شده
نباید اجازه دهیم فساد در جامعه لانه کند.
دمت گرم حرف دل مارو زدی
یعنی الان فساد لانه نکرده!!؟؟؟
از امیر تتلو چه خبر؟
کجا زندگی می کنی حاجی؟
همه چی گرون شده!! از اون اختلاس سه هزار میلیاردی که چند سال پیش اتفاق افتاد دارید سعی می کنید اما باز هم با رقم های درشت تر اختلاس شد. این همه مدت و این همه زمان یعنی لانه کردن فساد.
لانه کرده !! آن چی که عیان است چه حاجت به بیان است. فساد چنان شده که دیگه الان جزو ژن نسل جدید شده کجای کاری آقای رییسی؟!
برای از بین بردن فساد کسی باید باشه که به هیچ کس هیچ گروه وابسته نبوده و حتی یک نفر هم فک و فامیل تو سیستم نداشته باشه تا بتونه راحت مثل کمباین درو کنه و بدون اغماض ریشه دست دراز کنندگان به بیت المال و خاینین به خون شهدا رو بکنه .فقط در اینصورت امکانش هست.کسی با این مشخصات وجود داره می‌تونه سیستم فاسد رو از بین ببره بقیه حرف مفت .
حاجی آقا رئیسی حق دارن این فرمایش رو بفرمایند، تازه اومدن قوه قضائیه واز همه جا بیخبرن! انشااله چند سال دیگه که با خبر شدن نظرشونو ممکنه تغییر بدن.
بوسیدن عکس وزیر کشور توسط یک نماینده حالم را بهم زد.
بنده تعجب میکنم یا بعضیها نمیدانند یا خودرا به نادانی میزنند دوستان طبق قانون اساسی تمام سران سه قوه وسیاست کلی نظام زیر نظر رهبری است اگر دولت کاری نتواند بکند یعنی نمیتواند اگر بتواند ونکند به مجلس ومهمتر به رهبری باید پاسخگو باشد
فساد لانه کند؟؟؟؟؟!!!ای بابا... چندین مرتبه تا حالا هم زائیده و دودهه این متولدینش هم ازدواج کرده اند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر