بازدید 2944

چاووش‌اوغلو: تحریم‌های ایران را درست نمی‌دانیم/ مخالف کودتا در ونزوئلا هستیم

وزیر امور خارجه ترکیه در مورد تحریم‌های آمریکا علیه ایران اعلام کرد که کشورش تحریم‌هایی را که علیه ایران اعمال می‌شود، درست نمی‌داند.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 02 May 2019

وزیر امور خارجه ترکیه در مورد تحریم‌های آمریکا علیه ایران اعلام کرد که کشورش تحریم‌هایی را که علیه ایران اعمال می‌شود، درست نمی‌داند.

به گزارش تابناک، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در ارتباط با گفت‌وگوی تلفنی اردوغان و ترامپ اظهار کرد: گفت‌وگوی اخیر برای ارزیابی تمامی موضوعات مربوطه و در فضایی مثبت انجام گرفت. دونالد ترامپ ماه ژوئن عازم اروپا شده و در نظر دارد یک ماه بعد از آن به ترکیه سفر کند.

به گزارش آناتولی، وزیر امور خارجه ترکیه در ارتباط با تحولات ونزوئلا نیز تأکید کرد: ما مخالف کودتا و مداخلات نظامی هستیم. می‌توان با گفت‌وگو و همکاری مشکلات را حل کرد.

چاووش‌اوغلو در مورد تحریم‌های آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: تحریم‌هایی را که علیه ایران اعمال شده، درست نمی‌دانیم.

او با اشاره به این که آنکارا قادر به تنوع بخشیدن به منابع واردات نفتی خود نیست، خواهان تجدید نظر واشنگتن در اعمال تحریم‌های نفتی علیه ایران شده است.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، رئیس دستگاه دیپلماسی ترکیه با اشاره به تحولات سوریه، اظهار کرد: در آستانه دستیابی به توافقی با آمریکا در خصوص جزئیات منطقه امن در سوریه هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان