بازدید 9232

راه‌های ادامه تحصیل ازکاردانی به کارشناسی

کد خبر: ۸۹۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 02 May 2019

علاقه‌مندان به شرکت در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته می‌توانند ۱۶ رشته با‌آزمون و ۵۰ رشته بدون آزمون را انتخاب کنند.

به گزارش آنا، انتخاب رشته داوطلبان دوره‌های کاردانی به کارشناسی دانشگاه از روز ۱۰ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

پذیرش دانشجویان در این دوره به دو صورت باآزمون و بدون آزمون است. تعداد رشته‌های با آزمون ۱۶ رشته و تعداد رشته‌های بدون آزمون ۵۰ است.

هر یک از داوطلبان می‌توانند ۵۰ کدرشته محل مربوط به دانشگاه‌ها را انتخاب کنند و اگر رشته‌های باآزمون را انتخاب کنند باید در آزمون پذیرش این دوره شرکت کنند. این آزمون هم برای داوطلبان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

لیست رشته‌های با آزمون:

رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی

علاقه‌مندان به رشته‌های بدون آزمون هم می‌توانند رشته‌های این دسته را انتخاب کنند.

لیست رشته‌های بدون آزمون:

رشته های کاردانی به کارشناسی

متقاضیان شركت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر دارا بودن شرايط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در اين دفترچه، لازم است به شرایط و ضوابط زیر نيز توجه کنند.

پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی غیرپزشكی دانشگاه آزاد اسلامی و رشته‌های تحصیلی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه مذكور، صرفاً براساس سوابق تحصیلی ‌(معدل كل دوره كاردانی) متقاضیان و در سایر رشته‌های گروه پزشكی اين دانشگاه (تكنولوژي اتاق عمل، بهداشت عمومی، علوم آزمایشگاهی، مامایی و هوشبری)، براساس آزمون صورت می‌گیرد.

تاریخ، نحوه انتخاب رشته و همچنین كدرشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، متعاقباً از طریق پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه مذكور به اطلاع داوطلبان علاقه‌مند خواهد رسید.

دانشگاه آزاد اسلامی در برخی رشته‌های امتحانی پذیرش دانشجو ندارد.

رشته های کاردانی به کارشناسی

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر