بازدید 30461
هزار و ششصد و چهل و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نظر علی مطهری درباره اخراج شفر/مجلس خبر نداشت و سهمیه‌بندی و گران‌ شدن بنزین عقب افتاد/توضیح وکیل هدایتی درباره اتهام پولشویی آقای عابربانک/احتمال کاهش پایبندی ایران به تعهدات برجامی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پیشنهاد فراکسیون کارگری مجلس برای حداقل دستمزد/توضیحات وکیل طلبه مازندرانی درباره شکایت از مهناز افشار/فعالان کارگری در میدان بهارستان بازداشت شدند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 01 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پیشنهاد فراکسیون کارگری مجلس برای حداقل دستمزد

علیرضا محجوب به مناسبت روز کارگر درباره وضعیت این قشر از جامعه و افزایش دستمزد کارگران در سال جدید اظهار داشت: دستمزد جدیدی به حقوق کارگران افزوده شده است، اما بعضی از کارفرمایان اضافه‌کاری‌ها را حذف کرده‌اند. به همین دلیل نگرانی‌های جدید به وجود آمده است. علیرضا محجوب با بیان اینکه پیشنهاد ما در فراکسیون کارگری مجلس حداقل دستمزد ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای کارگران و افزایش ماهانه بوده است، تصریح کرد: تاکنون این پیشنهاد مورد توجه قرار نگرفته است.

نظر علی مطهری درباره اخراج شفر

مطهری درباره برکناری شفر و در پاسخ به این که "با توجه به قانون فیفا که اشاره به این دارد که تراز مالی باشگاه‌ها باید با هم جور در بیاید، شفراز باشگاه اخراج شده است. یک میلیون و۲۰۰هزار دلار طلب دارد که باید به وی پرداخت شود. در ۱۰سال گذشته باشگاه استقلال یک میلیون و ۲۰۰هزار دلار درآمد نداشته است. نیازی به این نیست که قانونی وجود داشته باشد که تراز مالی باشگاه‌ها با هم جور در بیاید"، گفت: نیازی به قانون وجود ندارد. این امر عقلی است که باید رعایت کنند. نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که از سوی فدراسیون صورت می‌گیرد، باید رعایت کنند تا باشگاه‌ها به مشکل برخورد نکنند. /خانه ملت

گرانی دوباره در آستانه ماه رمضان

طی روز‌های گذشته اخباری از افزایش قیمت خرما، برنج و شکر در آستانه ماه رمضان منتشر شد و اخیرا نیز زمزمه‌های افزایش قیمت لبنیات به گوش می‌رسد. این در حالی است که اواخر فروردین ماه وزارت صنعت، معدن و تجارت از حذف شدن ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشت قرمز و معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی از حذف شدن ارز دولتی برای واردات کره، حبوبات و چای خبر داده بودند. بر اساس همین مصوبه ارز دولتی با نرخ ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشت قرمز، کره، حبوبات و چای حذف شده است و از ارز نیمایی برای واردات آن‌ها استفاده خواهد شد. رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی ایران در خصوص حذف ارز دولتی کره می‌گوید: واردات کره از کشور‌های نیوزلند، استرالیا، هلند، آلمان و فرانسه و با ارز دولتی صورت می‌گرفت. اخیرا اعلام شده که دلار ۴۲۰۰ تومانی به این کالا تعلق نمی‌گیرد در نتیجه قیمت کره نیز افزایش تا دو برابری خواهد داشت. / رویداد۲۴

توضیحات وکیل طلبه مازندرانی درباره شکایت از مهناز افشار

وکیل مدافع شاکی مهناز افشار تصویر درخواست نیابت صادره از سوی دادسرای بابل به دادسرای ناحیه ۳۱ تهران مبنی بر احضار مهناز افشار را تایید کرد و گفت: تصویر نیابت منتشره در فضای مجازی کاملاً صحیح است. متهم با بازنشر نابخردانه تصویر و متنی جعلی که از موکل در فضای توییتری منتشر و تا قبل از آن هم دیده نشده بود، باعث شد این طلبه از همه جا بی‌خبر مورد هجمه افراد و تهدید و توهین قرار گیرد. بر همین اساس از مهناز افشار به اتهام نشر اکاذیب و انتشار بدون اجازه تصویر افراد حسب مواد ۱۷ و ۱۸ قانون جرایم رایانه‌ای شکایت کردیم که به دنبال این شکایت، دادسرای بابل برای احضار و انجام تحقیقات به دادسرای تهران نیابت داد. این وکیل دادگستری همچنین درباره بند پایانی درخواست نیابت مبنی بر مطرح بودن پرونده دیگری به اتهام تشویق به فساد و فحشا برای مهناز افشار در دادسرای فرهنگ و رسانه نیز گفت: این بخش مربوط به اعلام جرم یک شخص حقیقی در بابل علیه مهناز افشار به خاطر اقدامات او در فضای مجازی است که این مسئله نیز به تهران نیابت داده شده است.

فعالان کارگری در میدان بهارستان بازداشت شدند

کانال سندیکایی کارگران شرکت‌واحد اتوبوس‌رانی تهران اعلام‌کرده، گردهمایی اعتراضی فعالان این سندیکا و برخی فعالان دانشجویی در میدان‌بهارستان تهران (روبه‌روی مجلس) به‌ مناسبت روز جهانی کارگر، از سوی پلیس و نیرو‌های امنیتی برهم خورده. این اعلامیه افزوده: «دست‌کم ۲۰تن از شرکت‌کنندگان در این گردهمایی بازداشت شده‌اند و رضا شهابی، حسن سعیدی، وحیدفریدونی، ناصر محرم‌زاده، رسول طالب‌مقدم، محمدعلی اصلانی و اسدالله سلیمانی، از اعضای این سندیکا در میان بازداشت ‌شدگان‌اند.»

سازمان حمایت پاسخگوی گرانی خودرو نیست

نوسانات قیمتی در بازار خودرو، این روز‌ها در حالی به اوج رسیده است که سازمان حمایت از مصرف کننده هیچ دخالت و اقدامی در خصوص کنترل قیمت‌ها انجام نمی‌دهد. این در حالی است که در ماده ۷ اساسنامه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان آمده است: حمایت از مصرف‌کنندگان در قبال نوسانات نامتناسب قیمت‌های داخلی و خارجی و کنترل آنها، از جمله وظایف اصلی آن است. با وجود پیگیری‌های خبرنگار اقتصاد آنلاین برای ارتباط با متولیان رسیدگی به این موضوع در سازمان حمایت از مصرف کننده، هیچ یک از مسئولان این سازمان پاسخگوی وضع موجود نیستند. /عصر خودرو

برخی چاه‌های نفت را به خاطر سیل بستیم

احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب طی یک نشست خبری در نمایشگاه نفت و گاز گفت:با اقدامات پیشگیرانه و فعالیت‌هایی که انجام شد، از بحرانی شدن بیشتر شرایط ناشی از سیل جلوگیری شد. ما در سیلاب اخیر در دو جبهه فعال بودیم. هم در بعد راهبری تولید و صیانت از تاسیسات، هم در کمک به مناطق سیل‌زده. البته با هماهنگی مجبور شدیم برخی چاه‌ها را ببندیم، اما با وجود این صد در صد برنامه تولیدی‌مان محقق شد. /شانا

مجلس خبر نداشت و سهمیه‌بندی و گران‌شدن بنزین عقب افتاد

خبرگزاری تسنیم که صبح‌امروز خبر داده‌بود از فردا بنزین سهمیه‌بندی و گران می‌شود، نوشته: «درپی مخالفت شدید مجلس با تصمیم شورای هماهنگی سران سه‌ قوه برای سهمیه‌بندی بنزین بدون اطلاع نمایندگان، درحالی‌که دولت برای آغاز سهمیه‌بندی بنزین از فرداشب آماده شده بود، ظاهرا اجرای این تصمیم به زمان دیگری واگذار شده.» محمد خالدی، نماینده لردگان و عضو کمیسیون‌انرژی مجلس هم به تسنیم گفته «شورای هماهنگی سران سه‌قوه تنها مجاز است تصمیم‌های کلان بگیرد و نمی‌تواند بدون تصویب مجلس در موضوع افزایش یا تغییر قیمت بنزین تصمیمی بگیرد.» خبرگزاری ایرنا هم به‌نقل از سخن‌گوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده که فردا قرار نیست بنزین سهمیه بندی شود.

توضیح وکیل هدایتی درباره اتهام پولشویی آقای عابربانک

وکیل حسین هدایتی گفت: پرونده پولشویی موکلم به دادگاه کیفری شماره ۲ ارجاع و از آنجا به یکی از شعبات جهت رسیدگی سپرده می‌شود. مدیر خراسانی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که مبلغ پولشویی حسین هدایتی که در کیفرخواست به آن اشاره شده چقدر است، اظهار داشت: به دلیل اینکه در دادگاه راجع به پولشویی صحبت نشد، حضور ذهن ندارم و باید کیفرخواست را بررسی کنم. وی افزود: اتهام پولشویی به موکل من (حسین هدایتی دولابی) که در کیفرخواست آمده به دلیل عدم صلاحیت دادگاه مطرح نشده است. مدیر خراسانی در پاسخ به این سوال که در صورت رأی به عدم صلاحیت دادگاه جهت رسیدگی به اتهام پولشویی در کدام مرجع به این اتهام رسیدگی خواهد شد، گفت: پرونده به دادگاه کیفری شماره ۲ ارجاع و از آنجا به یکی از شعبات جهت رسیدگی سپرده می‌شود.

احتمال کاهش پایبندی ایران به تعهدات برجامی

مشاور وزیر امور خارجه از احتمال کاهش پایبندی ایران به تعهدات برجامی خود طبق بند ۲۶ این توافق خبر داد. بهزاد صابری، مشاور ظریف با اشاره به پیام توییتری حسین قریبی، دستیار ظریف در صفحه توئیتر خود نوشت: اگر ایران در اجرای بند ۲۶ برجام و در پاسخ به اعمال دوباره تحریم‌های هسته‌ای از سوی آمریکا تصمیم بگیرد که اندکی اجرای تعهدات خود را کاهش دهد، در واقع این صرفاً کمکی به حقوق شناخته شده برای آن در خود توافق (هسته‌ای) است. حسین قریبی، پیش‌تر در صفحه توئیتر خود با اشاره به اظهارات سید عباس عراقچی در دور جدید نشست رایزنی‌های سیاسی ایران و ترکیه مبنی بر واکنش احتمالی ایران به آن‌چه فشار حداکثری (آمریکا) نوشت: ایران رفتار قلدرمآبانه آمریکا در زمینه توافق هسته‌ای را محکوم می‌کند.

سیدبشیر حسینی: هم مهناز افشار باید سواد رسانه‌ای یاد بگیرد، هم رائفی‌پور و مومن‌نسب

سیدبشیر حسینی، مدیر گروه علوم نوین رسانه‌ دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما گفت: همان طور که سلبریتی‌های ما نابالغ عمل می‌کنند و با یک حوزه جدید مواجه شده‌اند، حکومت‌ها هم همین طور هستند. سلبریتی‌های سابق رسانه مستقیم شخصی نداشتند الان ما میکروپرسونال سلبریتی‌ها هم داریم که واقعا خرده‌ستاره‌هایی هستند که برای خودشان برند شخصی می‌سازند و مستقیما می‌توانند نظرشان را ثبت و ضبط کنند و حداقل به تعداد فالورهایشان آن نظر به جاهای دیگر هم می‌رسد. او در این زمینه گفت: مهناز افشار و فالورهایش، پرویز پرستویی و فالورهایش و... همان طور که می‌توانند تهدید باشند، فرصت هم می‌توانند باشند. می‌توانند زبان مردم باشند و مردم نظراتشان را از زبان آنها بشنوند و حتی مایه رشد جامعه و دولت باشند اما لازمه‌اش این است که هم بیشتر یاد بگیرند و هم خودشان خودشان را محدود کنند. در هر حوزه‌ای پرویز پرستویی نباید ورود کند، همانطور که مهناز افشار نباید ورود کند، همانطور که سیدبشیر حسینی و رائفی‌پور و مومن‌نسب ... نباید ورود کنند. هر کس می‌تواند در حوزه تخصصش ورود کند. قطعا درباره خیلی از این بزرگواران، چه سلبریتی‌ها و چه سخنورها، خود من کلی نکته دارم که این عنوان کارشناس ارشد در تقریبا همه چیز و سیستم اظهار نظر کارشناسی‌شان را درک نمی‌کنم با چه پشتوانه علمی خلق شده است. منصفانه و عالمانه و با فضای مثبتش این است که همه مسوولانه، در حیطه تخصصی و مشخص شده و در راستای منافع ملی و مسئولیت اجتماعی، مثل همه جای دنیا ورود کرده و ورود غیرتخصصی بیش و پیش از برخورد قهری و قضایی، با بالا رفتن سواد رسانه‌ای عمومی، باید برایشان هزینه منفی داشته باشد.

نظر رهبر معظم انقلاب درباره پائولو کوئیلو

رهبر معظم انقلاب صبح روز دوشنبه بازدید مفصلی از نمایشگاه کتاب داشتند و با غرفه‌داران به گفت‌وگو نشستند. در بخشی از این دیدار آیت‌الله خامنه‌ای در غرفه «بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه» حضور پیدا کردند و درباره چند کتاب از این ناشر با غرفه‌دارها گفت‌وگو کردند. یک کتاب از پائولو کوئیلو نویسنده اثر مشهور «کیمیاگر» کتابی بود که نظر رهبری را جلب کرده و درباره آن از غرفه‌دارها پرسیدند. متن گزارشی که درباره این پرسش و پاسخ منتشر شده را در ادامه می‌خوانید: پرسیدند: «این کتاب درباره‌ی چیست؟» فروشنده گفت: «درباره‌ی یک سفر معنوی است» رهبر انقلاب گفتند: «اما این نویسنده اصلا اهل معنویت نیست!»

گرانی خرما زیر سر ترامپ های ایرانی است

رئیس اتاق اصناف استان تهران با بیان اینکه نظر دولت بر عدم افزایش قیمت نان است تصریح کرد: این دیدگاه دولت در شرایطی است که هزینه برق، آب، گاز، تلفن، مالیات، بیمه و هزینه پرسنل هر سال افزایش می یابد درنتیجه نمی توان توقع داشت که نانوا نان را با همان قیمت چهار سال قبل عرضه کند و این هزینه ها را هم بپردازد. وی در ادامه اظهار داشت: قانون نظام صنفی ساری و جاری است و ما باید از آن تبعیت کنیم اما اصلاح چند بند آن را در دستور کار قرار داده ایم. در حال حاضر یک وضعیت بحرانی داریم و همه باید دست در دست هم دهیم و به امید دولت تنها نباشیم. همه آحاد جامعه وظیفه دارند به دولت کمک کنند تا از این وضعیت نجات پیدا کنیم. نوده فراهانی گفت: یک ترامپ در آمریکا است اما هزار ترامپ در کشور داریم؛ آنها هستند که متاسفانه این بساط را برای مردم درست کرده اند اگر سوءاستفاده کنندگان را شناسایی و برخورد کنیم وضعیت خیلی بهتر خواهد شد.

پرونده عیسی شریفی، معاون قالیباف آماده صدور قرار نهایی است

دادستان نظامی تهران گفت: پرونده موسوم به شهرداری آماده صدور قرار نهایی و ارسال به دادگاه است. به گزارش سازمان قضائی نیروهای مسلح، غلامعباس ترکی در حاشیه مراسم رونمایی از کارت ویژه ضابطان نظامی با اعلام این مطلب افزود: متهمان اصلی این پرونده کماکان در بازداشت به سرمی‌برند و رسیدگی به اتهامات آنها به صورت دقیق، جامع و با رعایت موازین قانونی انجام شده است. وی اظهار داشت: در طول رسیدگی تلاش شده است تا اموال مورد سوءاستفاده شناسایی شوند که خوشبختانه بخش عمده ای از این اموال شناسایی و توقیف شده است. دادستان نظامی استان تهران تصریح کرد: میزان دقیق سوءاستفاده‌های مالی را بر اساس فرآیندهای قانونی کارشناسان و حسابرسان تعیین می‌کنند و استرداد اموال توقیفی نیز برعهده دادگاه رسیدگی کننده به پرونده است.

بهروز نعمتی: مردم طاقت افزایش قیمت بنزین را ندارند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهوری خواست جلوی افزایش قیمت بنزین را بگیرد چرا که به عقیده او مردم طاقت افزایش دوباره قیمت بنزین‌ها را ندارند. بهروز نعمتی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با انتقاد از اخبارهای منتشر شده درباره افزایش قیمت بنزین نوشت: با هرکسی درمورد افزایش قیمت بنزین صحبت کردم گفت تصمیم سران نظامه، آقای روحانی اگر شما هم به سران نظام ارجاع نمی‌دهید، جلوی این تصمیم را بگیرید. با توجه به اینکه کمیسیون تخصصی مجلس را هم در جریان نگذاشتید، از این تصمیم اشتباه بر گردید، مردم طاقت افزایش قیمت‌ها را ندارند.

صف طولانی مقابل پمپ بنزین ها

پس از اظهارات وزیر اقتصاد که از نهایی شدن تصمیم بنزینی دولت خبر داده بود، از روز گذشته رسانه‌ها از احتمال اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین از ساعت ۲۴ پنجشنبه خبر داده بودند و امروز نیز برخی منابع مطلع در دولت از نهایی شدن این تصمیم خبر دادند. علیرغم توقف این طرح و یا تأخیر در اجرای آن صف های طولانی در مقابل پمپ بنزین ها تشکیل شده است.

فرمانده کل ارتش: تهدیدها جدی است

فرمانده کل ارتش درخصوص تهدیدات دشمن، این تهدیدات را جدی ارزیابی کرد و گفت: همه نيروها بايد يگان های خودشان را با تفكر شب حمله اي آماده كنند و بازي جنگ را دایما تمرين كنند. موسوی افزود: ارتش در این چهل سال هرگز در این حد از منزلت که امروز دارد، نبوده است و این منزلت هم در چشم فرمانده معظم کل قوا و هم مردم است. فرمانده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص تهدیدات دشمن گفت: تهدیدات امروز جدی است البته این تهدیدات در ابتدای کار زمینی نخواهد بود اما نیروی زمینی به عنوان محور همه عملیات باید با این وجود آمادگی خود را حفظ کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶۳
چند تا از سلبریتی ها در حمایت از مهناز افشار ، پیام دادند و گفتن برید اختلاس گرا رو بگیرید و ..
جالبه که پیاده نظام همون اختلاس گر و نجومی بگیر هم همین سلبریتی ها هستند که امثال ابتکار و مولارودی بهشون مشوق جنسیتی و کنسرت می دن و اینا هم برا ژن خوب اینها تکرار می کنند..
قاسم خانی پر مدعا سلفی خود با جهانگیری در تیاتر لاکچری خود رو استوری کرده و نوشته : بر سر عهد خودهستیم و راه ادامه دارد!!
این راه برا شما سلبریتی ها نون داشت!!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
باور کنین همش تقصیر ما مردمه
میخواین همین فردا امثال عارف و جهانگیری کاندید بشن ببینید چطور رأی میارن؟!
من که به هیچ وجه من الوجوه فکر نمیکنم اگه رئیسی یا رضایی یا قالیباف رئیس جمهور میشدند پراید میرسید به پنجاه میلیون یا دلار به پونزده هزار تومن و مردم هم از هفت صبح در صف گوشت و مرغ و هزار و یک مشکل عجیب و غریب دیگه!
حالا هرچقدر میخواین به این کامنت انگ تعصب و جانبداری بزنید ولی اگه کمی تفکر کنین می بینید که آیا در دوران احمدی نژاد هم اینجور شهر، بی کلانتر بود؟
و اگر بود قیمت ها ناگهان چند ده برابر می شدند؟!
تازه آن دولت، دولت مذاکره هم نام نداشت و تحریم های متلاشی کننده ای رو که بهش تحمیل شده بود، کاغذ پاره می دانست!
یعنی واقعا فکر می کنید که اگر با ترامپ مذاکره کنیم، قیمت هایی که اکنون سر به فلک کشیده اند پایین خواهند آمد؟!
همش تقصیر خودمونه که موقع انتخابات چشامونو وا نمی‌کنیم و فقط برحسب معیارهای خیلی مسخره ی غیرقابل انتشار رأی میدیم و چهارسال ملت رو گرفتار میکنیم آخرش هم میگیم که دولت هیچکاره ست و رأی دادن و انتخابات فورمالیته ست!
مطمئناً الآن در زمان نوشتن این کامنت از حال و روز پمپ بنزین های کشور در این لحظه باخبرید پس
همش تقصیر خومونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
تو مغزت پوکیده که هر شب این کامنت را می گذاری.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
سلبریتی هم شهامت داره که در سیاست هم‌میشه به نون و نوا رسید مگر کم شماها به نون و نوا رسیدید بهترین کار و کاخ و زمین و سعل که مال شماها هست
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
به جناب موسوی هم باید گفت هرچند امادگی نیروها در هر زمان بسیار خوب و لازم است اما با توجه به رصد اوضاع جهان و خصوصا اتفاقات ونزوئلا میشود نتیجه گرفت که احتمالا تمرکز نیروهای نظامی حریف در ان نقطه خواهد بود و عقل و منطق نظامی حکم میکند که یک کشور خود را در دو جبهه با فواصل بسیار دور و بطور همزمان در گیر ننماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
بابا یکی ببینه این بچه نیازش چیه که هر شب این کامنت رو میزاره و به زبون بی زبونی مشکلش رو تکرتر میکنه این بچه مرد از عقده
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دمت گرم. هر کی هستی خوب خواب رو از چشم اصلاحطالبان ربوده ای. هر وقت این جماعت شروع کردند به تمسخر یعنی چیزی برای دفاع ندارند. به راهت ادامه بده وگرنه انتخابات امسال هم لیست امید رای میاره و مردم بدبخت تر میشن.
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
تو دوره محمود جوون
پراید هفت تومنی شد ،بیست تومن. یعنی سه برابر
دلار ۹۰۰ تومنی شد ۴۵۰۰ تومن یعنی پنج برابر
سکه ۴۵۰ تومنی شد ۱۸۰۰ یعنی چهار برابر
یه جوری حرف میزنه انگار ۸ سال محمود را ندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
سوادرسانه ای نداشتن یعنی کنسرت ۱درصدیهارا به نون ،شب ۹۹درصدترجیح دادن ،یعنی فرق رییسی وروحانی را در روز روشن نفهمیدن،وحالا تا کمر در مشکلات بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
کاش یک چوب مسول بود،حداقل" زخم به نمک" ما نمی پاشید
ناشناس
| Germany |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
نظر اول؛بله شهر بیکلانتر بود.بله قیمتها ساعتی بالا میرفت.تفاوتش در این بود که اون دولت خودی بود بنابراین هر انتقادی با مشت اهنین رو برو میشد.هر کسی حرف میزد و انتقاد میکرد قانع میشد علیه دولت نباید سیاه نمایی کنه.برعکس الان که به کامنتهای ضد دولت اجازه پخش داده میشه و به به و چه چه و احسنت هم داره.بنابراین اوضاع به همین بدی الان بود ولی چون مردم جرات انتقاد نداشتن شماها که خودتون تو دایره بودین از اوضاع بدبختی مردم خبر نداشتین.الان بیشتر خبر دارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
خان محمد اقا.دوره احمدی نژاد هم همین وضع بود ولی چون اونزمان شما و دوستان در دایره قدرت قرار داشتین و بقولی گرم بودین نمیدیدین.الان که بیرون گود نشستین کنار مردم میفهمین چقدر اوضاع بهم ریخته هست.حتی زمان جنگ که الان بعضیا میگن خوب بود هم اوضاع تعریفی نداشت و من یادمه ساعت ۴ صبح میرفتم صف نانوایی تا برای ساعت ۷ که میخوایم بریم مدرسه بتونم نون بگیرم.ما ملتی که تو صف بزرگ شدیم رو حالا صف بنزین برامون یاد اوری نکن دوست من.اگر سیاستهای کلان و تعامل با دنیا تغییر کنه شاید وضع بهتر بشه وگرنه همیشه این صفها میمونه دوست عزیز و برای مردن هم احتمالا باید توی صف وایستیم
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۲
دلار ۱۴۶۵۰
یورو ۱۶۴۵۰
سکه ۵۱۳۰۰۰۰
ف ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
به خان محمد علی آفا
دقیقا درست گفتی و باید ببینیم چرا هر وقت کسی را ما انتخاب می کنیم پیامدش میشه درآمدن پدر مردم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
تابناک راستش را بگو مسئولدرج کامنت ها کارمند اداره ای شرکتی در جای دیگه هست که تا ساعت پنج عصر هیچ کامنت جدیدی درج نمیشه
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
سلبریتی ها میگویند اول برای اجرای عدالت از خودت شروع کن
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اقای احسان : بله همین که برای دفاع از اعتدالیون و اصلاحیون به قیاس مویی با احمدی نژاد رو اوردی،نشون میده که کارت چقد خرابه
اگه همه دنیا از برجام خارج بشن ، برجامی ها تنها اون رو ادامه می دن..خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
میخوای به حق غنی سازی را از دست بدی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
اتفاقا ما برجامیها حالا میگیم هر چه زودتر خارج بشید.شمایید که دارید جا میزنید
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
خسارت برجام اگر از خسارت ۲۰۳۰ هست فردا صبح جلسه بذارید و خارج شوید . اتفاقا بعد از خروج از معاهده مشحص میشه که چقدر به نفع کشور بوده . باید بدونی که خروج ایران یعنی همان حرفی که ترامپئمیخواهد بهش برسد اول با حرف سپس تحریم و فشار فشار تا ایران خودش خارج بشه
یک برجامی
| Australia |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
شما قرار بود آتیش بزنین خوب بزنین اگه ما برجامی ها یک کلام گفتیم چرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
بنزین گرون بشه یعنی دولت هرچی افزایش حقوق اعلام کرده داره پسش می گیره مردم افزایش حقوق 98 رو باید بدن بابت افزایش قیمت بنزین
کارگرها رو اعدام کنید راحتشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
جالبه دلواپسان برای هر چیزی که مخالف نظرشان باشد بدون مجوز در هر مکانی راهپیمایی و تظاهرات میکنند کسی نمیگوید بالای چشمتان ابروست انوقت یک عده کارگر که اکثرآسالمند بودند و برای گذران زندگی مشکل دارند بدون خشونت جلوی مجلسی که نمایندگانش را خودشان انتخاب کرده اند در روز کارگر با خشونت مواجه میشوند
همزمان با معرفی تیم B( بن سلمان و بولتون و..) توسط ظریف ، رسانه های زنجیره ای غربگرا و حامیان خارجی شون برای تیم B2( باراک اوباما و بایدن) رپرتاژ اگهی میرن ..
این قدر که اصلاح طلبان عاشق دموکرات ها هستند ، خود امریکایی ها نیستند..!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
واقعا یه عقده ای به تمام معنا هستی ، تا وقتی امثال تو ،تو کشور هستند و فرهنگ تحمل تفکر رمخالف رو ندارید روزگا ر ملت هر روز سیاه تر هست ، ادبیاتی مانتد غربزده دیگه نخ نما شده به آقایان بگو دنبال جمله جدید بگردن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
برو دوغت را بخور . با همین گفتمان‌برای کشور و مردم ایران این همه هزینه درست کردید که مثلا چون‌مردم ایران را به عدالت در ثروت و قدرت و مقام و قصاوت رساندیم حالا نوبت دیگر ملت ها هست . دوغ بخور تنها نخور دل درد میگیری . فکر نان بکن خربزه اب هست
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
۲۳.۲۸
خطی فلان تومن مزد میگیره هرشب مینویسه .بزار نونش رو بخوره چکارش داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اوباما و جان کری افراد جالبی بودند و اگر نمی رفتند حتی ممکن بود به ایران جنگنده و سیستم پاتریوت بفروشند
قرارداد برجام باید در مناظره های تلویزیونی بررسی شود و افرادی که معتقدند برجام آفتاب عالم تاب بود پاسخ دهند و اگر پاسخی نداشتند محاکمه شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
صدا و سیما دربست در اختیار برجامی هاست
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
من یکی معتقدم افتاب تابان بود.ولی خوب" بود "حالا مرده.دیگه زنده نیست..باید کسانی که پرچم اتش میزدن و شعار میدادن پاسخگو باشن
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
23:50 این کار رو اونها هم انجام میدادند. از تمدید تحریم ها توسط اوباما تا رفع نشدن تحریم های مالی و ....
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
فعلا همینشم که از دستتون رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
من یکی معتقدم افتاب تابان بود.ولی خوب" بود "حالا مرده.دیگه زنده نیست..باید کسانی که پرچم اتش میزدن و شعار میدادن پاسخگو باشن..
آفتابی که با آتیش زدن پرچم خاموش شده باشه توهم آفتاب بوده. تعصب کشور رو به اینجا کشوند. مردمی که دیگه حتی نون برای خوردن ندارند و دیگه از کشته شدن نمی ترسن چه برسه به شنیدن توهین
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اوضاع امروز را ضد بر جامی ها باید پاسخگو باشند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
صدا و سیما بدلیل ماهیتی که دارد وارد هر بحثی شود موضوع خرابتر خواهد شد
چاه های نفت رابستن چون فروشی ندارند
لطفاجمله راتصحیح بفرمایید
خواهش میکنم در مورد گرانی حرفی نزنین چون بجز ایجاد فشار روانی هیچ مسولی احساس تکلیف نمیکند .
مسولان این کشور آنقدر که ریلکس هستند و دایم شعار بدون عمل میدهند مسئولان کشورهای بسیار پیشرفته بلد نیستند .
آقای روحانی حتی این حق را برای کارگران قائل نیست که بگویند ما گرسنه ایم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
چرا میگی روحانی قایل نیست . بعد از انقلاب بررسی کن شورای کار و کارگری را کیا تعطبل کردند . روحانی بر حسب تجربه گذشتگان عمل میکند .
مردیم از خوشی
ممنونیم
باید برای خروج از برجام ضرب العجل تعیین بشه، چنانچه اروپا بتواند شرایط فروش نفت ایران رو فراهم کنه که در برجام بمانیم، ولی اگر نمی تواند، نه فقط از برجام خارج، بلکه باید تغییر دکترین بدهیم و وارد ابهام هسته ای بشویم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
موشک بزن به اسراییل .
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دیپلماسی I love you مگه ضرب العجل میفهمه؟ ولی خارج از شوخی، پارسال ضرب العجل تعیین کرد دکتر ظریف. گفت فقط چند هفته به اروپا فرصت میده. یادت رفته؟ خب طبیعیه چون یک سال گذشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
برجام بودن و نبودنش هیچ اثری نداره . تمام گرانی ها از یک جا شروع شده که همه چشم به روی اون بسته اند.
دولت در شب عید سال 93 ، قبل از برجام و فرجام و غنی سازی و ... قیمت نان رو از 60 تومان کرد 600 تومان و همه سکوت کردند. این گرانی ها حاصل افزایش هزار درصدی قیمت نان هست و تورم تا 1000 درصد افزایش خواهد یافت. انقدر خودتون رو با کاغذ پاره های برجام سرگرم نکنین. غنی سازی و تحریم و برجام ... هیچ کدوم دلیل این حوادث نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دوست عزیز در جند کشور در چند جبهه در حال جنگ هستی
حقوق کارمندی واقعا کفاف این تورم رو نمیده و گران شدن بنزین خیلی اوضاع رو بدتر میکنه. چرا به یک پزشک کارانه های 250 میلیونی داده میشه ولی به یه کارمند 400 هزار تومن افزایش حقوق میدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
کارانه را که دولت به پزشک نمی دهد جانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
گفته شده کارانه از صندوق ذخیره به پزشکان .داده شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
کی میگه کارانه نمیده؟ میزاره ۶ ماه یکبار میده. ولی شش تا ۲۵۰ میلیون میشه یک میلیار دو پانصد میلیون تومان. خدا بده برکت به پزشکان ایرانی. ایران بهشت پزشکان.
جامعه با توجه فقر درامدی وبیکاری و،گرانی های موجود ،دیگر ناب تحمل افزایش بنزین وتبعات منفی انرا که مثل یک زلزله 8 ریشتری اوضاع اقتصادی جامعه را بهم خواهد ریخت وتورم را سه رقمی خواهد نمود ندارند ،بهتره عاقلانه رفتار کنند ،اول دراندهای مردم را به سطح درامدهای کشورهای خلیج فارس مثل عربسان ،کویت ،امارات وقطر برسانند وبعدا این سرنا ی نا خوشایند ومذموم را بنوازند .فعلا ما درامدهایمان در حد اتیوبی وگابن وونزئلا وزیمباوه می باشد ،قیمت بنزینمان هم باید در ان حد وسطح ها باشد ،40 درصد مردم بیکار و70 درصد زیر خطر فقرند جامعه کارگری ،بازنشسته ها وبیکاران همه از دم زیر خط فقر مطلق هستند وشکاف طبقاتی بی داد میکند ،10 درصد جامعه ،90 درصد ثروت وسرمایه کشور را در اختیار دارند اوضاع قارشمش ،این دیگه فتنه نیست ،یک واقعیت تلخه ،عدم توجه بدان نتایج بس تلخی ممکنه به بار اورد که پشیمانی بعدی سودی نخواهد داشت ،چرا عاقل کند کاری که بار اید پشیمانی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
مردم‌تحمل تورم یک میلیون درصد را هم دارند چون از اول چنین بوده .
اوج بی ثباتی مملکت با تایید و تکذیب گرانی بنزین مشخص شد.
به نظر من بنزین باید بشه 10000 تومن تا خیابون ها خلوت بشه و مصرف بنزین خیلی کم بشه. منه پزشک همیشه 2 ساعت دیر به محل کارم میرسم به علت ترافیک و این برای بیمارانم خطرناکه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
برو خودتو رنگ کن داداش.تو همونی که هر شب علیه پزشکا مینوشتی.تابناک کامنتهاتو دو شبه منتشر نمیکنه اینطوری مسئول نظرات رو دور زدی.هیچ پزشکی اینقدر که تو ایکیوت پایینه اینطوری شمشیر علیه مردم نمیبنده داداش.پزشک کارش کاهاش الام مردم هست.برو بزار باد بیاد داداش
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
این‌کاربر دماغش را عمل زیبا سازی کرده یا بد دراومده یا زیر میزی ازش گرفتن چون عمل زیبایی جز تعرفه دفترچه تامین اجتماعی نیست . خیلی خودت را خسته نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
خانم دکتررر لطفا یه آپارتمان نزدیک محل کارتون بخرین تا تو ترافیک نمونین.بعدش هم خون شما از بقیه رنگین تره.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
بله!خانم پزشک شما بقیه مردمو ببین
نه درآمد خودت که میگی بشه 10000 تومن
درضمن،شما دو ساعت زودتر راه بیفت که دیر نرسی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
توی پزشک برای درآمد بیشتر مردم رو به قتل هم می رسونه دیگه بحث فقر نداری مردم که برات دردی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
شما پزشکان که براتون مهم نیست حتی اگه بنزین بشه لیتری صد هزارتومان هم پولشو راحت میدید و تازه خوشحالم میشین چون فقط خودتون میتونین ماشین بیرون بیارید و بیشتر به چشم بیاید.کی بشه انحصار پزشکی ایران از بین بره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
وجدانا" اين شد استدلال بي جهت نيست كه ميگن مدرك تحصيلي درک نميارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
واقعا متاسفم برات .
شفر را وزارت ورزش برای نابودکردن به استقلال تحمیل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
وقت آن است که مجلس وزیر ورزش پرسپولیسی را از کار برکنار کند این همه دلار دادند و مربی و بازیکنانی به استقلال تحمیل کردند که از ابتدا هم مشخص بود نتیجه نمی گیرند
بهترین سیستم دموکراسی در دنیا متعلق به کشور های اسکاندیناوی، ژاپن، کره جنوبی، کانادا، استرالیا، نیوزیلند ، اروپای غربی و سویس هست.

من از سیستم حکومتی آمریکا هم خیلی خوشم میاد. یک نظامی دارن به اسم الکتورال که جلوی این رو میگره که مهاجرین و افراد رنگین پوست و یا ساندیس خورها روی انتخاب ریس جمهور تاثیر گذار باشن. مثلا در ایالت های جنوبی آمریکا که تعداد بسیار زیادی مهاجر و افراد تنبل هستند که فقط زاد و ولد میکنن و زندگیشون با کمک های دولتی و Social security check میگذره و تعداد آنها از سفید پوستان و آمریکایی های با نژاد اروپایی خیلی بیشتر هست و اگر این سیستم الکتورال نبود اونها به راحتی میتونستن یک کاندیدای ساندیس خور را به ریاست جمهوری برسونن

ما هم در ایران تا زمانی که بحث های قومیتی رو داریم هیچ وقت نباید انتظار بر قراری دموکراسی را داشته باشیم. در حال حاضر بیشتر قدرت اداری کشور در جهت منافع استان های ترک نشین و استان های کویر مرکزی ایران هست و سایر استان ها کاملا در این 40 سال گذشته عقب نگه داشته اند.

در کل من هیچ امیدی به آینده ایران ندارم. زندگی ما که نابود شد اما دلم به حال بچه های میسوزد که والدین کودن آنها در این شرایط اسفناک آن ها را در این کشور به این دنیا می آورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
از فاز زاد و ولد درآمدی رفتی سراغ قومیت ها!!! که به جان هم بیاندازی
نااشنا
| Germany |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
بحث اول شما بخاطر بعضی از مسائل از ضندوق های رای گیریان که شایسته است درنمیاد درست ولی این نه به قومیت بستگی دارد نه اینکه زاد ولد کم بشه فقط در اداره کشور کسانی که ادعا میکنند واقعا بیایند توی گود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
آفرین
دقیقا
دولت اگر عزم مبارزه با قاچاق و فساد را داشت اول کارت سوخت را که ۶سال قبل به نفع قاچاقچیان باطل کرد دوباره احیا میکرد نه اینکه بنزین را گران کند و به مردم فشار بیاورد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
یادی کنیم از دختر مظلوم وزیر آموزش و پرورش...
الان در ایران درآمد ماهانه حتی یک معلم یا یک کارمند ساده دولتی که ماهانه بیش از 7 میلیون تومن از دولت حقوق میگیرد و در روز 5 دقیقه هم کار مفید ندارد و 5 ماه از سال هم تعطیله و بابت اون حقوق میگیره از درآمد ریس جمهور چین و یا نخست وزیر یا ریس جمهور هر یک از کشورهای اروپایی و حتی ریس جمهور آمریا و نخست وزیر کانادا هم ب بیبشتر هست.

تازه کارمند های برخی وزارت خانه ها مثل شرکت نفت یا وزارت نیرو بیش از 30 میلیون تومن در ماه حقوق میگیرند و یک پرستار به عنوان مثال که تنها 3 روز در هفته فقط حضور فیزیکی در بیمارستان دارد و هیچ بازدهی دیگیری ندارد و با بیماران هم بدرفتاری میکند بیش از 40 میلیون تومن در ماه هست.

یا چرا یک پزشک عمومی در ایران باید ماهانه بیش از 400 میلون تومن حقوق و کارانه دریافت کگند در حالی که حقوق یک کارگر در این کشور 1 میلیون تومن هست.

مشکل در ایران همین بازدهی نداشتن افراد هست و وجود رانت و فساد در استخدام های دولتی و مشاغل دولتی هست.

متاسفانه برخی افراد تنبل در ایران و یا خانم ها که حتی در روز 1 دقیقه هم کار مفید ندارند تمام مشاغل دولتی در ایران را اشغال کرده اند و جوانان تحصیل کرده یا خانه نشین شده اند و یا مجبور به مهاجرت میشوند.

من چاره کار را در حذف تمامی مشاغل دولتی میبینم کاری که در غرب انجام شده و جواب هم داده . در حال حاضر بیش از 90 درصد بودجه کشور فقط صرف حقوق کارمندان و مدیران دولتی و یا نهاد های خاص فرهنگی میشود که هیچ خاصیتی در این 40 سال برای کشور نداشته اند که اگر داشتند الان در این شرایط اسفناک قرار نداشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
تابناک هر خزعبلاتی را درج نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
معلومه لایک مثبت نگرفتی چون تمام کسانی که گفتید ایترنت فورجی دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
من پزشک عمومی هستم و ماهی فقط 30 میلیون درآمد دارم. کی گفته پزشک عمومی 400 میلیون در ماه درآمد داره.
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
خزعبلات نیست کاملا داره درست میگه . تو چرا از کامنت برحقش سوزش پیدا کردی ؟
يزدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
داداش من كارمند رسمي شركت نفت در پالايشگاه هستم ، با وجود تمام سختي ها ازقبيل كار شيفتي ، آلودگي هوا ، صدا و هزاران مشكل كه در پالايشگاه وجود دارد با اضافه كار نهايت 5.5 ميليون ميگيرم . اين اعداد و ارقام را از كجاتون در مياريد
آقای مطهری تو کدوم کمیسیونه؟؟
خونه تو شهران تهران شده ۲۵ میلیون تومن و پراید ۶۰ میلیون عملا زندگی مردم نابود شده و نماینده های ما راجع به همه چیز حرف میزنن جز اون چیزی که بهشون مربوطه
چرا به بازار خودرو نظارت ندارن؟؟؟چرا وزیر مربوطه رو بخاطر قیمت گذاری ۵ درصد زیر قیمت حاشیه و دادن قیمت گذاری به دلال ها به مجلس نمیکشونن؟؟؟
باور کن هر جای دیگه بود این وزیران رو دادگاهی میکردن ولی اینجا ...!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
به رای مردم احترام بگذار. لیست امید اصلا شعار اقتصادی داشت؟ قصد شما فقط تخریب دولت و مجلس فعلی است.
همین آیه مبارکه برای خمس نازل شده ومشخص است چه کسانی بایستی خمس بپردازند وبه چه کسانی بپردازند موارد مصرف خمس دقیقا روشن شده _______________وَ اعْلَمُواْ أَنَّمَا غَنِمْتُم مِّن شیءٍ فَأَنَّ لِلَّهِ خُمُسَهُ وَ لِلرَّسُولِ وَ لِذِی الْقُرْبی وَ الْیتَامَی وَ الْمَسَاکینِ وَ ابْنِ السَّبِیلِ إِن کنتُمْ ءَامَنتُم بِاللَّهِ وَ مَا أَنزَلْنَا عَلی عَبْدِنَا یوْمَ الْفُرْقَانِ یوْمَ الْتَقَی الْجَمْعَانِ وَ اللَّهُ عَلی کلّ شیءٍ قَدِیر
بدانید هر گونه غنیمتی به دست آورید، خمس آن برای خدا، و برای پیامبر، و برای ذی القربی و یتیمان و مسکینان و واماندگان در راه (از آنها) است، اگر به خدا و آنچه بر بنده خود در روز جدایی حق از باطل، روز درگیری دو گروه (روز جنگ بدر) نازل کردیم، ایمان آورده‌اید. و خداوند بر هر چیزی تواناست
پاسخ ها
ناصر
| - |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
الان با این امکانات الکترونیکی به آسانی میشود داراییهای افراد (همه افراد وابسته دولتمردان وحتی دولت درسایه شرکتهای دولتی آستانهای مقدس) را شناسایی و خمس و زکات آن را به افراد مستحق که در قران آمده بدون منت داد .مسولین میتواند ووظیفه دارد که جمع آوری زکات را حتی قهرا انجام دهد باور کنید اگر این امر دینی انجام گیرد نیازی به بستن انواع مالیاتها و خراجهای باقیمانده نداریم وهمانگونه که مردم در گرفتاریها (سیل و زلزله و..) با اشتیاق به یاری هموطنان میشتابند مطمئنا اگر درست اجرا شود وقله هرم جمعیت سرمایه دار هم که ظاهرا بیشتر متضرر میشوند اما ثواب بیشتری میبرند پیشقدم شوند مردم رضایتمندی بیشتری از مسولین خواهند داشت
آقای مطهری دست پرسپولیس واستقلال را به عنوان نماینده مردم از پوال بیت المال قطع کنید و اونارو به بخش خصوصی واگذار کنید، اینجوری یک سر دیگر فسادهای مالی قطع میشه
به پیر به پیغمبر مردم واقعا طاقت گرانی بنزین را در این شرایط ندارند؟ دلسوزان نظام چاره ای در مقابل اقدامات این دولت بی تدبیر انجام دهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
یا قیمت دلار را به قیمت قبلب برگردانید یا بنزین و سیب زمینی و پیاز و گوجه به قیمت کشورهای دور بر ایران شود ولا غیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دوست عزیز این دولت انتخاب مردمه. انتخاب اونهایی که بهش رای دادند و اونهایی که اصلا رای ندادند.
جناب همتی کجایی ؟! دقیقا کجایی ؟دلار افسار پاره کرد ؟! قیمتها نجومی و دیوانه وار افزایش پیدا کردن ؟! چی شد این بازار متشکل و دروغین ارزی شما ، ارز ۴۲۰۰ تومانی رو چرا به رانت خوران میدی و کالا رو به قیمت ازاد به ملت میدن ؟!
اقا ما مجلس نمی خواهیم فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند هیچ طرحی که نفع عموم مردم باشد نه ارائه می شود نه تصویب حداقل کنکور بزارید هرکی دانش بیشتری داشت وارد مجلس شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
مجلس هر طرحی در باب اقتصادی بدهد رد خواهد شد مثل مجلس ششم خواهد بود که بگویند ای مردم این‌نمایندگانی که شما رای دادید انجام کارها را نداشتند در صورتی اصل مطلب را نمیگویند که هم تایید صلاحیت و هم قانون مجلس را خودشان تایید میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اگر معتقدید مجلس ناکارامده بیجا کردید بهشون رای دادین.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
رای دادیم کار بیجای کردیم . تو از کدام‌گروه هستی .
آقای علیرضا محجوب:
سه ماهه (Q1) نخست سال دارد به اتمام می رسد و هنوز شما و آقایان دیگر اندر خم کوچه حقوق هستید. صحبت های شما تکراری است. سه هفته مانده به پایان ماه جاری مستمری من تمام شد!
سالی که نکوست از بهارش پیداست!
آقای مطهری بودن یکی دو هفته پیش راجع به مصنوعی بودن ایران و عراق حرف میزدند؟
گران شدن قيمت بنزين تير خلاصي است به مغز مردم بدبخت كه از هر گوشه كناري تحت فشارند ، تصويب و اجراي اين طرح انهم در شرايط نابسامان اقتصادي فعلي هيچ توجيه عقلي و منطقي و انساني ندارد ، اميدوارم حداقل در اين موضوع نمك به زخم عميق مردم نپاشند ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
پول لازم دارن.تحریمیم.بفهم.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
مسئولان راحت باشن مشکلی نیست . رفاه انها مهمتر هست
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
گران کنید تا نتایجش رو ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
پول لازم دارن.تحریمیم.بفهم...
داداش یه چی بگو نخندیم. بالاخره پول لازم داریم یا تحریمیم؟ اگه تحریم باشیم و نتونیم بخریم که میرن سمت تولید .دیگه پول به کارشون نمیاد.!!! پس حرف بیخودی نزن. تحریم ها یا وجود خارجی ندارن یا تاثیری ندارند وگرنه پول به دردشون نمی خورد
یک زمانی ،انرژی هسته ای حق مسلم ما بود ؟ اما اکنون محصول آن فقر ،و تباهی شده حق مسلم ما مخصوصا قشر بازنشستگان که اکثرا سالمند ،و از کار افتاده هستند ؟ راستی چه حقی ؟ که کام عده ای قلیل را شیرین ،و زندگی اکثریتی را نابود نمود ؟،،حق ، باطل ،چقدر شبیه هم هستند ؟،مانند ابلیس که بصورت مؤمن ظاهر میگردد ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
داداش فعلا که حقمون رو تعطیل کردین پس از چی ایراد می گیرین؟ مشکل اینه که شماها حقی برای مردم این کشور قایل نیستین
دیپلماسی دولت با برجام بدون پشتوانه شکست خورد.
در واقع عمر و زندگی مردم رو تلف کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دیپلماسی تفنگ‌و موشک بهتره .
علت بسیاری از گرانی ها دلال بازی ها و احتکار است. اما دولت هم می تواند در مقابل آنها با فرهنگ سازی و تغییر رفتار سریع واکنش نشان دهد. مثال، گرانی کاغذ، دولت با الکترونیکی کردن کلیه مکاتبات اداری و ممنوعیت استفاده از کاغذ در ادارات و موسسات دولتی صرفه جویی در کاغذ کند. دفترچه های بیمه بصورت کارت الکترونیک شود یا یک شماره بیمه نامه، پرونده های پزشکی در بیمارستانها همگی الکترونیک شود، الان در کانادا سیستم EMR یا electronic medical record اجرا می شود. روزنامه ها مجبور شوند نسخه الکترونیک خود را گسترش دهند و نسخه چاپی دیگر در هیچ کجای دنیا استفاده نمی شود. جزوات کنکور و دانشگاه بصورت الکترونیک شوند و فرهنگ سازی شود. در مدارس کانادا الان دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه جزوه خود را سر کلاس تایپ می کنند و کسی جزوه نوشتاری بر نمی دارد. امتحانات مدارس و دانشگاهها الکترونیک شود یعنی هر کسی تبلتش را میاورد و روز امتحان یا حتی شب قبل سوالات را دانلود و سپس جواب آن را بصورت الکترونیکی قابلیت می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
هموطن گرامی علت گرانی عدم تولید است . دلال و غیره توجه دولت است برای ناتوانی خودش.
ازدیوارافشارکوتاه ترنبود .هیچکس نمیتونه مهنازرامحکوم کنه اون ۹میلیون فالورداره
این مردم لیاقت دارند که بدتر از اینها سرشان بیاید. زنگنه گفته بود قیمت بنزین را تا جایی که مردم تحمل کنند گران می کنیم.
بازدید کننده محترم هیچ کدام از نظرات .آرا.کامنت های شما برای بنده ذره ای ارزش ندارد همانطور که برای نمایندگان.دولنمردان و.ِ....ِندارد.پس خود بزرگ پنداری را کنار بگذار ونظر نده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
چشم نعمت جان.نظر شما هم چون برای بنده اهمیت نداره
:)پس بنابراین به نظر دادن ادامه میدم
آمریکا خیلی پررو شده از مسئولان می خواهیم فرمان جهاد را صادر کنند تا به حساب این یانکی های گاوچرون برسیم و وال استریت و میامی و تگزاس را حسینیه کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
چی میگی همین فکرها را کردین که دیگر مردم جامعه را هم درگیر تفکرات خیالی خودتان کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
و اونها هم مات و مبهوت حضور شما را نظاره می کنند
من دست یک یک معلمان و اساتیدم را می بوسم و روز معلم را به آنها تبریک می گویم.بدون آنها مرده متحرک بودم.
در ایران برای گرون کردن یک چیز مثلا بنزین اول قیمت بالارو با شایعه سازی تو ذهن و دهن مردم میندازن ملا بنزین لیتری 2500 تومن

بعد چند روز اجراش میکنن

بعد ریس جمهور یا ریس مجلس پیش قدم میشه و میگه 2500 تومن گرونه و به مردم عزیز ما فشار میاد و مثلا 2000 تومن خوبه

و به این ترتیب مردم همکیشه در صف و صحنه میگن دست دولت یا درد نکنه خدارم شکر میکنن
مردم بدبخت هر سال گرفتار گرانی ها و بیکاری هستند. یکبار این مشکلات رو حل کنید و بزارید کنار. به خدا غرب هم همین کار رو انجام داد.

و به نظر من راه حل مشکلات امروز ایران با توجه به اینکه به این مسئولین و مردم هیچ امیدی نیست کنترل جمعیت و کاهش زاد و ولد هست. مردم خودشون باید به این فهم و شعور برسن که با توجه به رویه سال های گذشته مشکلات در ایران هیچ وقت حل نخواهد شد و حداقل بیان با خودداری از زاد و ولد یک موجود بیگناه دیگه رو در این سیاه چاله گرفتار نکنن

ما که از سرمان گذشت و به خاطر حماقت والدینمان برای چند برگ کوپن و چند قوطی شیر خشک و یک لذت لعنتی چند ثانیه ای گرفتار شدیم اما بیاید واقع بین باشیم و دست از خودخواهی و حماقت برداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
شما ناراحت نباش با این اوضاعی که پیش می رود تا چند سال دیگه زاد و ولد به صفر می رسد. تا وقتی کسانی هستند که فقط جلوی پای خودشان را می بینند و دلخوش به یک باک بنزین ارزان قیمت هستند و با گرانی مسکن دست به خرید آن می زنند همین آش و کاسه وجود دارد. یقین بدانید که دولت با شایعه
افزایش بنزین در حال محک زدن مردم بود.
این مردم طاقت هر نوع گرانی را دارند و ککشون نمیگزد. مگر امروز ندیدید با چه شور و شوقی صف کیلومتری بسته بودند جلو پمپ بنزین. این یعنی مشکلاتی با هیچ نوع گرانی نداریم و فقط تعداد را زیاد کنید صف نکشیم و وقتمون تلف نشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اقا رضا اولا مودب باش.در دیزی بازه شما چرا هر جوک زشتی رو تکرار میکنی؟ثانیا راه حل شما چیه؟مگه یکبار انقلاب نکردیم؟دوباره یکسری قدیمی برن یکسری جدید بیان چی بشه؟دنیا دنیای قلم و اندیشه است نه دنیای شعبون بی مخها.دنیای زور ازمایی کف خیابونها نیست و اینکه تو فکر میکنی برای ملل بیتمدنه.ما از اون مرحله یک درجه جلو رفتیم.هر وقت یاد گرفتیم تو همین صفی که مثال میزنی جا نزنیم و تقلب نکنیم و پارتی بازی نکنیم و کارمون رو درست انجام بدیم اوضاع هم درست میشه.وگرنه راه دومش میشه هرج و مرج و نا امنی
وای بر سازمان حمایت از مصرف کننده...........نالایق وبیکفایت وبی عرضه............حامی ....
به نظر من باید به مربی زمان داد. تا حدودی هم نتایج استقلال خوب بوده. اگر تصمیمی هم میخاستن بگیرن میزاشتن برای پایان فصل
مجلس از چی خبر داره که از این خبر داشته باشه
ایران تا بحال چندین بار تهدید به خروج از برجام (با توجه عدم انجام تعهدات اروپا) کرده است اما تا امروز کوچکترین اقدام عملی در مقابل غرب نشان نداده و فقط به تکرار این تهدید بسنده کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
تَــــــکرار
ناشناس
| Thailand |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
از برجام خارج بشود با پول خرج بکند که آنهم ندارد. اگه یه روز هزینه این هسته ای در بیاید ارزش هسته برای مردم مشخص خواهد شد.
گرانی ماکارونی کار دشمن بود و قیمت ماکارونی هباب است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
آفرین آفرین
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
نعمت بازم تو؟
تعهدات برجامی باید به حالت تعلیق در بیاید
تا ایران ضمن بهره مندی از فرصت های این اقدام
توپ را به زمین دشمن قسم خورده بندازد
تابی بابت کامنتهای دیشب دعوایت کردن حضرات که امشب کامنتهای مردم را نگذاشتی؟!!
مردم
گرانی
و تولید صف های طولانی برای آخرین استفاده ها
چه داستان تکراری و تلخی!!
این دولت بعد از دولت مادرو منفورترین دولت در جهان است
همه چیز را همه کس دانند
سیف دقیقا کجایی ؟؟! داری تو هم تبدیل به پهلوان پنبه میشی
مطهری: این امر عقلی است که باید رعایت کنند. نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که از سوی فدراسیون صورت می‌گیرد، باید رعایت کنند تا باشگاه‌ها به مشکل برخورد نکنند.
مطمین باشید احضار و بازداشت افشار عدوات را در جامعه بیشتر میکنه
لطفا مسیولان به فکر چاره باشند . گرانی بنزین بیش از ۳۰ درصد ظلم به اقشار متوسط و فقیر جامعه است .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
تعم و مزه بی برجام‌ چقدر خوب هست . نداشتن اتم چقدر خوب هست ؟ داشتن ان چی . چه کشورهای دنبال اتم هستند . چرا هر چی دستاورد عرب خوب هست حتی تلگرام و اینترنت ...
مگر میشود مجلس خبر نداشته باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
بله :))))
کشوری که مردمش دنبال قهرمان میگردن ، یه روز محمود میشه قهرمان ، یه روز احمد ، باید هم پیاز ۱۳ هزار تومانی و دلار ۲۰ هزار تومانی، رو ببینه؟!
کلا برای همه چی باید با لبخند گفت علی برکت الله...فکر کنم این اسم رمز عملیات نابود شدن زندگیه
جناب ریئسی خواهشن در استانه روز کارگر و معلم ، لطفا کارگران و معلمانی که بخاطر اعترلض به وضعیت معیشتی خود در زندان هستند را آزاد کنید ، زندان جای دزدان و غارتگران و محتکران باشه ، نه کسانی انتقادی نسبت وضعیت موجود و تلاش برای اصلاح آن دارن
تابناک بگو مبادا بنزین را گران کنی
یعنی رئیس اتاق اصناف استان تهران نمی دونه سوء استفاده کنندگان چه کسانی هستند؟
دولت و مطبوعات ما قبل از هر تضمینی و اعلام آن میتوانند با فرهنگ سازی جلوی تبعات آن را بگیرند، مثلا با ترغیب مردم به کاهش مصرف بنزین برای کاهش آلودگی هوا تبلیغات کنند ، یا به کلیه ادارات دولتی دستور دهند روسا و وزرا و کارمندان موظف هستند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و پارکینگ ادارات را به فضای سبز تبدیل کنند و یا داخل بیمارستانها اجازه ورود ماشین ندهند و فضای سبز شوند و مریض اورژانس هم فقط تا جلوی اورژانس بیاید. پارکینگ های خیابانی ممنوع شود ، فرهنگ پیاده روی و استفاده از مترو تبلیغ شود، دولت الکترونیک کاملا اجرا شود،، مراجعات به ادارات دولتی و بیمه ها و بانک ها کاسته شود. کد پستی بشدت پیگیری شود و تمام مکاتبات دولتی فقط الکترونیک و پستی انجام شود و بالاخره رفت و آمدهای شهری محدود شود، خرید های اینترنت افزایش یابد ، و آنگاه سپس قیمت بنزین افزایش یابد و یا شناور شود.
کجایی ای مرد ،کجایی که کارت سوخت را برگرداندند،کجایی که با کارت ملی گوشت وشکر وخرما میدهند،کجایی که یک خانه هم نساختند با حرفهای مزخرف،کجایی احمدی نژاد ،دقیقا کجایی
کارگران در تمام اروپاه و حاشیه خلیج فارس ۱۶ میلیون تومان حقوق میگیرند
بنزین باشه ۲۰ هزار تومن اشکالی نداره
گارگران ایران ۸۰۰ تومن قشر متوسط ۱.۵ و قشر پولدار ش ۵ تومن با این وضعیت بنزین باید بشه ۲۰۰ تا تک تومنی باید ۸۰۰ تومن ارزون تر بشه نه گرونتر
این جور اداره کردن کشور را همه بلدند حتی کودک ۲ساله
سایت محترم تابناک
بهتر نیست افراد به طور ناشناس نظر ندهند بلکه حداقل در سایت شما دارای شناسه کاربری باشند ؟
*گرانی خرما زیر سر ترامپ های ایرانی است*

انشاالله مدعيان مبارزه با آمريكا بتونن! با ترامپاي داخلي برخورد كنن و شكستشون بدند!
بهترین را حل اعدام کارگران و مردم بیچاره است
سلام از دولت و مجلس انتظار ارزانی نداشته باشید . دولت کاسب ومجلس کاسب از این آ ب گل آ لود بهره می برند . واردات وصادرات خصوصی است . اکثر کارخانه ها به بخش خصوصی واگذار شده است . درصد زیادی ؛ بیش از هشتاد درصد از
سایپا وایران خودرو خصوصی است . حال ببینید گردانندگان واردات وصادرات و مدیران این کارخانه ها چه کسانی هستند . که هیچکس توان برخورد با آ نان را ندارد . نماینده ای میگفت واردات شصت وسه درصد نهاده های دامی دست یکنفراست که هر کاری دلش بخواهد انجام میدهد وکسی قدرت بر خورد با آ ن را ندارد . آ قای نماینده مشگل از جنابعالی است ..
آیاالان تسنیم به دلیل تشویش اذهان عمومی محاکمه شود؟ .
آقا سایت دیوار یک کار عالی انجام داده و قیمت همه خودروها را توافقی کرده که این مانع جو دهی میشه.ضمن تشکر این اقدام در مسکن هم بشه خیلی خوب میشه.تابناک ممنون.
اقای مطهری در مورد شفر و فوتبال هم نظر می دهند اما در مورد انفجار گرانی سکوت می کنند ؟؟!
آقاي دژ پسند وزير مجترم اقتصاد مردم از شما انتظار بيشتري دارند پس بدون تفكر در باره افزايش بنزين صحبت نكنيد
حرف و عمل مسولین متفاوت است یکجا از کارگران تجلیل می کنید یکجا دستگیر ولی بدانید تنها قشری که اقتصاد نیم بند کشور را سرپا نگهداشته کارگران است که بیش از هر قشری به او ظلم شده
دولتی که خود مسبب گرانی و تورم است باید تعطیل کرد. آنکلا مرکل با آن همه دغدغه و کبکبه با دوچرخه به محل کار می آید و بدون محافظ از فروشگاه خرید می کند ولی در کشورما یک وزیر باید چندین حلقه محافظتی داشته باشد و هزینه های متفاوتی برای حفاظت و بالانگه داشتن شان و مقام او خرج شود. چه اشکالی دارد بفرض آنکه یکی از وزرا مورد اصابت گلوله هم قرارگرفت که بسیار بعید است. مگر کشور ما قحط الرجال دارد ماشاالله کم نیستند مدیران فراوانی که ادعای فضل هم می کنند و مگر شهادت یکی از افتخارات بزرگ ما نیست؟ کجا رفتند مردان بی ادعا و خاک نشینی که ببینند که چه انتظار داشتند و چه اتفاق افتاد؟ این از دولت ما و این از مردم ما که تا احساس کنند چیزی در حال گران شدن است برای خرید هجوم می آورند از زمین بگیریم تا مسکن و سکه و دلار و از ماست که بر ماست
پاسخ ها
اسماعیل زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
کجا را با کجا مقابسه می کند؟
ملت موش آزمایشگاه
انقلاب نعمت اللهی قدر این نعمات بدانید
پاسخ ها
اسماعیل زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
لطفا نام ببرید
مگر اکثریت روحانیت چقدر تخصص دارند که وزیر وکیل مدیدر رییس‌جمهور و می شدندولی دیگران حق ندارد نظر تخصصی بدهند
ایران نباید با برجام سوهان کاری کند. اگر نفعی برای ایران ندارد باید برجام را برید .
البته از این یک میلیاردو 200 هزار دلار همه اش مال شفر نیست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار