بازدید 2346

رئیس صندوق رفاه خواستار استمرار تأمین مواد پروتئینی دانشگاه‌ها شد

کد خبر: ۸۹۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 30 April 2019

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان از خدمات معاون وزیر جهاد کشاورزی برای تأمین اقلام اساسی در دانشگاه‌ها قدردانی کرد و خواستار استمرار تأمین مواد پروتئینی شد.

به گزارش آنا، از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ناصر مطیعی سرپرست صندوق رفاه دانشجویان در دیدار با حمید ورناصری معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل شرکت پشتیبانی دام، از خدمات این مرکز برای تأمین اقلام اساسی در دانشگاه‌ها قدردانی کرد.

وی با ارائه آماری از وضعیت غذاخوری دانشگاه‌ها و ضرورت حمایت از استمرار تأمین مواد پروتینی دانشگاه‌ها درخواست کرد: این امر مهم همچون گذشته ادامه یابد تا دانشگاه‌ها در ارائه غذای سالم و کامل به دانشجویان با مشکلی مواجه نشوند.

در این دیدار با تقدیم متن تقدیر وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری از مساعدت و همیاری مدیر عامل مرکز پشتیبانی دام و معاون وزیر جهاد کشاورزی در تامین اقلام اساسی غذاخوری دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۹۸- ۱۳۹۷ تقدیر شد.

ورناصری مدیر عامل مرکز پشتیبانی دام و معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز با مهم برشمردن دانشجویان به عنوان سرمایه اجتماعی کشور و جامعه دانشگاهی و دانشگاه‌ها بر تأمین گوشت دانشگاه‌ها تأکید کرد و قول مساعد داد که همچون گذشته با هماهنگی سایر بخش‌های دولتی این امر مهم ادامه یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار