بازدید 27825

مستر تیکو ، راهی مطمئن برای خرید بلیط مسافرتی

کد خبر: ۸۹۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 29 April 2019

امروزه خرید بلیط های مسافرتی همچون بلیط هواپیما ، بلیط اتوبوس و بلیط قطارهمانند دیگر خریدها و مایحتاج الزامی زندگی ، به صورت اینترنتی انجام می شود و شما دیگر نیازی نیست برای خرید بلیط های مسافرتی خود مسافت های زیادی را طی کرده و با گذشت زمان بسیار ، اقدام به خرید بلیط نمایید .

خرید بلیط هواپیما ، بلیط قطار و بلیط اتوبوس همگی به صورت پکیجی کامل در گوشی تلفن همراه و لپ تاپ شخصی شما گرد آوری شده و می توانید در زمانی بسیار اندک و با چند کلیک ساده اقدام به خرید نمایید .

مستر تیکو سامانه آنلاین خرید بلیط های مسافرتی می باشد و شما به سادگی میتوانید با مراجعه به وبسایت www.mrtiko.com و انتخاب شهر مبدا و مقصد خود ، روز حرکت را مشخص کنید تا لیست تمامی شرکت ها برای سفر به نمایش گذاشته شوند . در صفحه مربوطه به سادگی می توانید قیمت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و براساس نیاز خودتون ، اقدام به خرید بلیط نمایید .

 

 

یکی از مزایای خوب استفاده از خریدهای اینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط قطار و بلیط اتوبوس استرداد آنلاین بلیط می باشد. اگر به هر دلیلی نیاز داشتید که بلیط سفر خود را کنسل کنید ، بر خلاف روش های سنتی که بایستی مسافت زیادی را طی کنید و به آژانس صاد کننده بلیط اطلاع کنسلی خود را بدهید ، می توانید به سادگی و با چند کلیک از طریق سامانه مستر تیکو وارد بخش استرداد آنلاین شوید و بلیط خود را کنسل کنید .

البته در هنگام کنسلی بلیط هواپیما به این نکته توجه کنید که بنا به سیاست های مختلف ایرلاین ها درصدی از روی مبلغ بلیط شما کسر می شود و الباقی برای شما طی 72 ساعت بازگردانده می شود .

پرواز چارتر​​

بلیط هواپیما چارتر یکی از مهمترین اصطلاحاتی است که امروزه برای خرید انواع بلیط های مسافرتی بسیار زیاد بین مردم رواج پیدا کرده است ، از همین رو سعی میکنیم اندکی راجب بلیط هواپیما چارتر صحبت کنیم. بلیط هواپیما چارتر به معنی خرید بلیط در لحظه آخر می باشد ، که همین امر موجب کاهش قیمت بلیط هواپیما میشود . اگر بخواهیم دقیقتر پرواز چارتر را تعریف کنیم میتوانیم فروش بلیط لحظه آخری توسط آژانس های مسافرتی چارتر کننده را توضیح دهیم . فروش بلیط معمولا به دو روش صورت میگیرد : بلیط چارتر و بلیط سیستمی ، در بلیط چارتر آژانس های مسافرتی وجود دارند که یا بخش از صندلی های هواپیما و یا تمامی این صندلی ها را خریداری کرده اند و این صندلی ها به وسیله آژانس های مسافرتی چارتر کننده به فروش میرسد که به این نوع بلیط ، بلیط چارتر میگویند .

اما در بلیط های سیستمی همان روال عادی خطوط هوایی شرکت های هواپیمایی مثل ماهان ، ایران ایرتور ، آتا ، آسمان ، کاسپین و ... انجام میشود . یکی از تفاوت های پرواز های سیستمی با پرواز چارتر در استرداد کردن آن ها می باشد ، یعنی در پرواز چارتر امکان استرداد بلیط نمی باشد ولی در بلیط های سیستمی و همچنین سایت مستر تیکو امکان استرداد آنلاین بلیط را خواهید داشت.

 

از دیگر نکات قابل ذکر و سودمند در مورد سامانه مستر تیکو می توان به جستجوی بلیط قطار و بلیط اتوبوس نیز اشاره کرد. طبق گفته های قبلی به سادگی می توانید با چند کلیک ساده لیست تمامی قطارها و قیمت های مختلف آن ها را مشاهده و اقدام به خرید نمایید .

خرید اینترنتی بلیط قطار

همانطور که می دانید نرخ بلیط قطار از دیگر وسایل مسافرتی مثل هواپیما پایین تر است و قیمت آن مابین هواپیما و اتوبوس می باشد . به دلیل قیمت مناسب قطار و کیفیت و خدمات خوب آن بیشتر مسافران در ایام های مختلف سال برای سفرهای کاری و یا تفریحی خود ، قطار را انتخاب می کنند.

مستر تیکو سامانه آنلاین خرید اینترنتی بلیط قطار ، سیستمی یکپارچه با پردازش و سرعت سریع را برای شما عزیزان تهیه کرده است تا در بستر اینترنت بتوانید در هر کجا که هستید از طریق موبایل و یا لپ تاپ خود اقدام به خرید بلیط قطار نمایید .

با خرید اینترنتی بلیط قطار از سایت مستر تیکو امکان رزرو کوپه دربست نیز امکان پذیر است و در صورت تمایل می توانید یک کوپه 4 نفره را به صورت کامل برای خود رزرو نمایید . اگر در طی سفر کودکان و نوزادان خود را به همراه دارید ما رزرو کوپه دربست را به شما پیشنهاد می کنیم . برای این امر فقط کافیست در هنگام خرید بلیط قطار از انتخاب گزینه کوپه دربست استفاده کنید .

همچنین از دیگر خدمات استفاده از قطار امکان انتخاب کوپه برادران و خواهران می باشد . اگر در طی سفر تنها هستید می توانید از بخش مسافرین ویژه خواهران و یا ویژه برادران را انتخاب نمایید .

 

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

با رزرو بلیط اتوبوس از مستر تیکو از امکانات خوب این شرکت بهره مند می شوید . از جمله این امکانات میتوان به خرید و پرداخت آنلاین هزینه سفر ، امکان رزرو صندلی ، امکان مشاهده ساعت های سفر و شرکت های مختلف ارائه دهنده اشاره کرد .

یکی از مزایای خوب در هنگام خرید بلیط اتوبوس امکان رزرو صندلی از قبل می باشد ، به این صورت که در هنگام خرید ، نقشه صندلی های اتوبوس برای شما قابل مشاهده خواهد بود و به سادگی می توانید صندلی مورد نظر و تعداد آن را انتخاب و رزرو کنید . اگر صندلی ها به رنگ قرمز باشد به این معنی است که صندلی مورد نظر از قبل توسط شخص دیگری رزرو شده ، ولی اگر صندلی به رنگ سبز و یا بی رنگ باشد یعنی آن صندلی آزاد و قابل رزرو شدن است . همچنین با امکان رزرو بلیط اتوبوس می توانید در هنگام خرید از اتوبوس VIPاستفاده کنید و با پرداخت مبلغی بیشتر از امکانات بیشتر این اتوبوس ها بهره مند شوید . از امکانات اتوبوس VIP میتوان به صندلی های بزرگ و تختخواب شو اشاره کرد که به سادگی میتوان صندلی ها را به عقب خوابانده و استراحت کنید . همچنین میتوان سیستم های سرمایشی و گرمایشی با کیفیت آن ها را نام برد .

همچنین از دیگر امکانات خرید بلیط اتوبوس از مستر تیکو میتوان به استرداد آنلاین بلیط اتوبوس اشاره کرد . تا یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس 10 درصد از مبلغ کل خریداری شده و از یک ساعت تا زمان حرکت 50 درصد از مبلغ کل قابل استرداد می باشد .

 

اپلیکیشن مستر تیکو

مستر تیکو برای راحتی هرچه بیشتر کاربران در استفاده از سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، از اپلیکیشن خود رونمایی کرده و شما با نصب اپلیکیشن مستر تیکو ، می توانید از تمامی امکانات خوب این سامانه در تلفن همراه خود استفاده کنید. با نصب اپلیکیشن مستر تیکو به سادگی به جستجو پروازهای داخلی و خارجی بپردازید ، قیمت ها را مقایسه کنید و اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی نمایید.

اپلیکیشن خرید بلیط هوایپما مستر تیکو برای دو سیستم عامل مختلف اندروید و IOS طراحی و پیاده سازی شده است و کاربران بنا به سیستم عامل مختلف تلفن همراهشان می توانند اپلیکیشن را نصب و بر روی گوشی موبایلشان نصب کنند.‏( در اپلیکیشن مستر تیکو در حال حاضر تنها قادر به رزرو و خرید بلیط هواپیما می باشید ، اما با مراجعه به سایت با نشانی www.mrtiko.com می توانید از دیگر خدمات مستر تیکو بهره مند شوید . در اولین فرصت گروه فنی مستر تیکو با به روز رسانی های جدید ، دیگر خدمات را بر روی اپلیکیشن قرار خواهند داد . )

پشتیبانی مستر تیکو

یکی از مزیت های خوب سامانه مستر تیکو ، پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته می باشد. کاربران در هنگام خرید بلیط هواپیما در صورت برخورد با هرگونه مشکلی می توانند از طریق چت آنلاین تعبیه شده در سایت ، با بخش پشتیبانی مستر تیکو به صورت آنلاین صحبت کنند و مشکل خود را برطرف نمایند .

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار