بازدید 21188
بررسی اصل و فرع سفر ظریف به آمریکا؛

تیم B و اقداماتش علیه ایران معرفی شد/ بیان مواضع ملت و دولت ایران از تریبون رسانه‌ ترامپ

دارودسته تبهکار جنگ‌طلب و قصاب‌ها، تیم بدنام B (بولتون، بیبی نتانیاهو، بن سلمان و بن زاید)، برای چیزی بسیار فراتر از آنچه تو برای آن چانه می‌زنی، نقشه کشیده‌اند. این ویدئوی وایس را ببین. فیلم هالیوودی وایس در مورد «دیک چینی» معاون اول رژیم آمریکا در زمان جورج بوش پسر، ساخته ۲۰۱۸ و نامزد هشت اسکار است...
کد خبر: ۸۹۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 28 April 2019

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه روز سه‌شنبه سوم اردیبهشت برای شرکت در نشست «روز بین‌المللی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح» در مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شد؛ سفری که در آن اتفاقات زیادی افتاد؛ از توئیت های حساب شده تا پیشنهادی که او به همتای آمریکایی اش داد تا آنها متوجه باشند، در حال اجرای سناریویی هستند که «تیم B» به دنبال آن است.

به گزارش «تابناک»؛ ظریف در مسیر پرواز به نیویورک، طی مطلبی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشت: تشدید تروریسم اقتصادی علیه ایرانی‌ها نشان دهنده استیصال و ترس رژیم آمریکا و شرکای جرم منطقه‌ای آن است. او همچنین با انتشار ویدئویی از سخنان «مایک پمپئو» وزیر خارجه فعلی و رئیس سابق دستگاه جاسوسی آمریکا (سیا)، که در آن به دروغ و فریبکاری و دزدی در سمت ریاست سیا اذعان می‌کند، نوشت: «آقای پامپئو در وزارت امور خارجه هم به همین کار ادامه می‌دهی؟ آقای ترامپ، کارزار انتخاباتی تو علیه مداخلاتِ احمقانه‌یِ پرهزینه بود.

دارودسته تبهکار جنگ‌طلب و قصاب‌ها، تیم بدنام B (بولتون، بیبی نتانیاهو، بن سلمان و بن زاید)، برای چیزی بسیار فراتر از آنچه تو برای آن چانه می‌زنی، نقشه کشیده‌اند. این ویدئوی وایس را ببین. فیلم هالیوودی وایس در مورد «دیک چینی» معاون اول رژیم آمریکا در زمان جورج بوش پسر، ساخته ۲۰۱۸ و نامزد هشت اسکار است.

برنامه‌های ظریف در نیویورک چه بود؟

ظریف در یکی از برنامه‌هایش در آمریکا در روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت در نشست «انجمن جامعه آسیا» در نیویورک، با اشاره به اقتدار و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر یکی از استراتژیک‌ترین آبراهه‌های جهان یعنی «تنگه هرمز»، به آمریکایی‌ها گوشزد کرد که برای عبور از این تنگه، باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه بگیرند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در نشست عالی‌رتبه مجمع عمومی ملل متحد برای بزرگداشت و ارتقای روز بین‌المللی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح در روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت در نیویورک گفت: برای دفاع از چندجانبه گرایی، لازم است مانع دستیابی آمریکا به منافع مورد تصورش از اقدامات غیرقانونی آن کشور شد و با قوت تمام هرگونه فشاری را که به دیگران وارد می‌آورد تا حقوق بین الملل و قطعنامه‌های شورای امنیت را نقض کنند، رد کرد.

مصاحبه ظریف با ترامپی‌ترین رسانه آمریکایی

اما یکی دیگر از برنامه‌های ظریف در سفر به آمریکا، مصاحبه او با شبکه فاکس‌نیوز بود؛ شبکه‌ای که به نوعی رسانه نومحافظه‌کاران جنگ‌طلب آمریکایی و محبوب‌ترین رسانه نزد دونالدترامپ رئیس‌جمهور رسانه‌ستیز آمریکاست. این شدت علاقه ترامپ به فاکس نیوز به اندازه ای است که سخنگویان وزارت خارجه آمریکا در دوره ترامپ، معمولاً از بین مجریان فاکس‌نیوز انتخاب می‌شوند.

تیم B و اقداماتش علیه ایران معرفی شد/ بیان مواضع ملت و دولت ایران از تریبون رسانه‌ ترامپ

ظریف در بخش‌هایی از این مصاحبه که انتشار یافته، تصریح کرده که «ترامپ در به‌ زانو درآوردن و تسلیم کردن ایران، شکست خواهد خورد.» او در پاسخ به سؤال مجری فاکس‌نیوز مبنی بر اینکه آیا به اعتقاد شما «جان بولتون، اسرائیل، عربستان سعودی و امارات» می‌خواهند نظام ایران را تغییر بدهند، گفت: «این حداقل کاری است که آنها در صدد انجام آن هستند.»

چرا مصاحبه ظریف با فاکس نیوز مهم است؟

اقدامات وزیر امور خارجه کشورمان در حین سفر و در طول سفر به نیویورک و همچنین مصاحبه او با «جرالدریورا» مجری مشهور آمریکایی شبکه فاکس نیوز را می توان برنامه کاملا حساب شده ای از سوی محمد جواد ظریف دانست. او پیش از سفر همتای آمریکایی خود را خطاب قرار داده و به او هشدار می دهد:تیم B در حال هدایت دولت آمریکا به سمتی است که می توان آن را خواسته آنان خواند.

او همچنین علاوه بر سخنان و دیدارهایی که در آمریکا دارد، در یک انتخاب کاملا هوشمندانه به سمت مصاحبه با شبکه ای می رود که ترامپی ترین رسانه آمریکاست و شاید اگر پیش از انجام این مصاحبه از کارشناسان و تحلیلگران نظرخواهی می کرد، خیلی ها مخالف انجام چنین مصاحبه ای بودند، اما در حقیقت او صدای دولت و ملت ایران را از رسانه مورد علاقه ترامپ ـ که رئیس جمهور آمریکا اتفاقا از آن بسیار متأثر است ـ به گوش آمریکایی ها رساند.

او همچنین از برنامه های آتی خود برای سفر به روسیه و کره شمالی خبر داد و از تریبون فاکس نیوز، خطاب به اروپایی ها هشدار داده که فرصت اندکی برای عملیاتی کردن ساز و کار مالی با ایران در دوره تحریم دارند. او به «جرمی هانت»، وزیر خارجه انگلیس و اظهارات آمریکایی ها برای تبادل زندانیان پاسخ داده، از موضع جمهوری اسلامی در قبال ان پی تی، بستن یا نبستن تنگه هرمز، اقدامات آتی ایران در مقابله و دور زدن تحریم های ظالمانه آمریکا و ... سخن گفته است.

‏سخنان وزیر امور خارجه چنان به دل مجری و کارشناس طرفدار ترامپ شبکه فاکس نیوز نشست که او بعد از مصاحبه با ظریف، عکس سلفی گرفت که البته حاشیه های زیادی هم به همراه داشت؛ موضوعی که باعث شد در نهایت «جرالدو ریورا» موضع شدیدی علیه عربستان سعودی اتخاذ کند و بسیاری از سیاست های حمایتی ترامپ و دولتش را از سعودی ها زیر سؤال ببرد.

موضع‌گیری تند مجری فاکس نیوز علیه سعودی‌ها

کارشناس باسابقه شبکه «فاکس نیوز» در جواب هجمه‌ها به توییت او علیه اعدام 37 شهروند عربستانی و دیدار با وزیر خارجه ایران تأکید کرد، هجمه‌کنندگان به دلیل سکوت در برابر جنگ یمن و حملات 11 سپتامبر، افرادی ریاکار هستند.

«جرالدو ریورا»، کارشناس ارشد شبکه آمریکایی مورد علاقه «دونالد ترامپ» بعد از روبه رو شدن با هجمه‌های حامیان عربستان سعودی به دلیل اظهاراتش درباره ایران، در توییتی تازه به نقش‌آفرینی مستقیم ریاض در حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، «کشتار در یمن» و قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد عربستان سعودی در استانبول اشاره کرده است.

ریورا کارشناس و مجری برجسته شبکه «فاکس‌ نیوز» که یکی از حامیان سرسخت «دونالد ترامپ» محسوب می‌شود، بعد از اظهارنظر توییتری درباره ایران با هجمه گسترده چهره‌های طرفدار عربستان سعودی رژیم صهیونیستی و دشمنان شناخته شده ایران قرار گرفته، توییت تازه‌ای منتشر کرده است.

او پیشتر با انتشار عکسی از دیدار خود با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در نیویورک نوشته بود: «همراه جناب محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران. هر عقیده‌ای هم که درباره کشور کهن او داشته باشید، آن‌ها اقلیت‌های مذهبی را کشتار نمی‌کنند، شبیه عربستان سعودی که همین اخیرا ۳۷ نفر را اعدام کرده که ۳۳ نفرشان شیعه بودند».

این توییت، واکنش‌های بسیاری را در پی داشته و با انتقاد حامیان عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و افرادی که مواضع به شدت ضد ایرانی دارند، مواجه شده است.

ریورا در توییت تازه خود در پاسخ به این هجمه‌ها نوشت: «خطاب به آنهایی که از دیدارم با وزیر امور خارجه ایران انتقاد می‌کنند، آیا شما از اعدام دسته‌جمعی اخیر در عربستان سعودی هم انتقاد کردید؟ درباره کشتار در یمن چطور؟ حملات ۱۱ سپتامبر؟ قتل خاشقجی؟ این ریاکاری متکبرانه را کنار بگذارید. شاید شما در لیست حقوق بگیران عربستان سعودی هستید».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱۸
ظریف با فاکس نیوز مصاحبه کرد به امید این که ترامپ ببینه وبشنوه حرفاشو ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بسیار فراتر از این
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
آیا صدا و سیمای ایران تریبون به پمپئو میده که حرفش رو بزنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
دیپلماسی التماس
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
واقعا جای تاسف است که دیپلمات ارشد ما اقای ظریف است. ایشان تصور می کند که افرادی مانند جان کری یا بولتون و پمپئو همان جوانان جو گیر بنفش هستند که با چند تا مصاحبه و وعده خام شوند و ایشان را دیپلمات هزاره بنامند. تا زمانی که اقای ظریف سکاندار سیاست خارجی ایران است هیچ امیدی به یک راه حل و سیاست خلاقانه و حرفه ای در سیاست خارجی نمی توان داشت. وزیری که تا دیروز که تحریم صادارت صفر انجام نشده بود پشت سر هم با جان کری وزیر هیچ کاره و بازنشسته امریکا ملاقات می کرد و یا با دشمنان رسانه ای ترامپ مانند سی ان ان و نیویورک تایمز و واشینگتن پست و فرید ذکریا برای تحریک و به قول بچه ها از لج ترامپ و بولتون و پمپئو مصاحبه می کرد و از ترامپ بد می گفت ولی حالا که با همین تحریکات انها فشار حداکثری را بیشتر هم کردند ناگهان تغییر فاز میده و با فاکس نیوز مصاحبه می کنه و میگه ما اهل تعامل و مبادله و مذاکره هستیم. اقای ظریف نه برای خود و نه برای دستگاه دیپلماسی ایران هیچ اعتباری باقی نگذاشته و هرگز هیچ کس در دنیا و به خصوص تیم مستقر کنونی در کاخ سفید او را دارای اعبتار حرفه ای و شریک معتبری برای مذاکره نخواهند شناخت.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اقای ظریف و اقای روحانی و تیم انها تصور می کنند الان هم سال 92 است که با هو انداختن اینکه داریم با امریکا مذاکره می کنیم جو بازار را بشکنند و بازار و مردم را الکی سرگرم و امیدوار کنند تا به قول خودشان به 1400 برسند. ولی نمی دانند نه طرفشان دیگر اوباما و کری نیست و نه دیگر مردم و بازار متوجه بازی انها نشده اند.
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ان اقرادی که از اقای ظریف حمایت می کنند و او را دیپلمات بسیار حرفه ای می دانند چون مثلا از اقای متکی و جلیلی یا ولایتی سابقه و تحصیلات مرتبط بهتری دارد مانند این است که بگویند تیم فوتبال بروندی از مالدیو بهتر است و فوری نتیجه می گیرند که پس تیم بروندی هم سطح فوتبال المان و ایتالیا و اسپانیا ست! چه اندازه باید .....
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگر بقول ظریف در آمریکا یک گروه چند نفره بنام گروه ب وجود دارد که باعث رفتار خشونت امیز در رفتار ترامپ میگردد
ممکن است بفرمایند در ایران خودمان چند صد هزار نفر گروه ب هستند که بر طبل جنگ و خشونت می کوبند!!؟؟؟
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
شاهد مثالش خروج از برجامه که اینهمه هزینه دادیم، تهش هیچی، یه لات اومد زد زیر همه چیز
مواضع من که نبود

حرف خودتون ب ملت ربط ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
شما یک نفر از ملت 80 میلیونی هستید. به یاد داشته باشید.
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
مواضع ملت یا نظام هر چی بود خوب بود
مهدی
| Germany |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
طبق آمارگیری تازه ۸۰ در صد مردم با شما همراه نیستند.
اینقدر مردم مردم نکنید!
ظریف به هیچ وجه نماینده ملت ایران نیست.
به هیچ وجه .
چرا ظریف اینقدر التماس وارونه به آمریکا می کند؟!!!! در زمان اوباما عاقلان گفتند همه مشکلات با آمریکا را حل کنید اما غرور و نادانی و عوام فریبی اجازه نداد با آمریکا تنش زدایی شود حتی آمریکا 1.7 میلیارد دلار پول نقد با هواپیما به تهران فرستاد حالا دیگه دیر شده مردم از بی کفایتی و فساد و اختلاس به ستوه آمده اند همه امتحان خود را پس داده اند باید طرحی نو درانداخت!!!ترامپ هم مردم مذاکره مخفیانه و شعار مرگ بر آمریکا نیست و می خواهد رو بازی کند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
همیشه یک بهانه ای باید باشه که ناتوانی مدیران و مسئولان را به گردن آن انداخت....
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
کسی نمیخواد با آمریکا مذاکره کند. همون یک بارش که با اوبامای مهربان که دارو رو هم برای مردم ایران تحریم کرده بود بسه. هر کس با وجود خسارات برجام حرف از مذاکره بزنه هدفش جز خیانت چیز دیگه ای نمیتونه باشه. هر کسی هم میخواد باشه باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
کجای سخنانش بوی التماس می داد
طرز بیان یک دیپلمات با فرمانده نظامی فرق دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
دوست من یکم مطالعه کن....در زمان اوباما دو برابر بیشتر از ترامپ تحریم شدیم و چهار برابر بیشتر تهدید به حمله ی نظامی
تورو خدا تحقیق کنیم
آقای ظریف ما باید آمریکا را از صحنه اقتصادی وسیاسی دنیا خارج کنیم .باید با آمریکا بجنگیم .این را برای بقای تمام بشریت لازم میدانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
قربونت رو ما حساب نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چی می زنی؟ توی کار کشور خودمون موندیم دنیا پیش کش
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
شما که میگین برجام خسارت بار بود پس چرا خودتون رو کشتید که آمریکا ازش خارج شد؟؟؟؟؟
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
آقای حسین با این فرمون که میرید بشریت پیشکش چیزی از کشور و ملت ایران باقی نخواهد ماندکه روزی بقای به نظر شما بشریت را نظاره گر باشند و هر چیزی تفکر و تامل و دوراندیشی میخواهد و ببینید اولیا دین مبین اسلام و خداوند چقدر در این امور تاکید دارند و شما اصلا توجه نمیکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چطوری صدام؟
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بشریت خودش زبون داره از خودش دفاع کنه. دست و پا هم داره بره بجنگه. شما نمیخاد پترس فداکار بشی
امیر مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تو که تو زندگی خودت موندی واسه دیگران نسخه نپیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
حسین جان ؛ این بشریت چرا فقط توی ایران داره نابود میشه ؟!!!؟

رو من حساب نکن عزیزم
بالاخره چی شد ؟
سفر آقای ظریف چه دستاورد بی خاصیت دیگری داشته ؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
با یک مناظره و سخنرانی و شوی تلویزیونی هیچوقت هدف بزرگی محقق نشده

یا حق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
حرف مفت نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
نگو! حق ماموریت دلاری و...!؟
ظریف فکر می کند آمریکا مثل ایران است که همیشه باید به مقام بالاتر متوسل شد و کارمند جز همیشه کارشکنی می کند یا قدرتی ندارد معلوم است ایشان که از زمان سربازی در آمریکا بوده است دارد روحیات ایرانی را به فرهنگ آمریکا تحمیل می کند آنجا اصل بر شایسته سالاری است ترامپ واقعا پمپئو را به عنوان یک فرد توانمند در سیاست خارجی قبول دارد بولتون هم مثل مشاوران ایرانی یک عنصر بی خاصیت نیست که فقط حقوق بگیرد مثل اکثر مشاوران کاخ سفید کاملا بر رییس جمهور مسلط است
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
آفرین توی بسیاری از برنامه های انتقادی سیاسی و خبری دیدم که بولتون را یک شخص نادان بیسواد خرفت و غیرمطلع و رشوه گیر و در همه امور تند رو معرفی کرده اند و مسخره میکنند و اگر درست باشد که خیلی زشت است که چنین فردی به این روز انداخته شرایط کشور رو و اگر واقع بین باشیم این محال است که افرادی با این صفات در سطح مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا قرار داده شوند و البته که همه میدانیم آقای ترامپ چه در عرصه داخلی و چه خارجی بسیار موفق بوده چه خوشتون بیاد چه نیاد و درباره جیبوتی و نپال یا ماکائو یا جزایر قمر صحبت نمیکنیم بحث درباره آمریکاییه که همه میشناسیدش

یا حق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
شما هم همچون بقیه هر چه کم اطلاعتر پرمدعاتر
مهدی
| Germany |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
سوار شتر ودولت دولا رفتن!
می خواهند صحبت کنند و در حال آن هم هستند ولی میخواهند بگویند با اقتدار صحبت می کنیم!
در هر حال هم مردم می دانند که اینجور نیست وهم دنیا ولی صحبت کردن بهتر است.
بنده خدا چه دستاوردی داشت رفت اونجا داد زد مذاکره مبادله مبادله بیا ببر دید محل نمیذارن اومد ایران حالا هم سر لج اونا میگه میخوام برم کره شمالی
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
از نظر فنی و علمی و دیپلماسی بهترین عملکرد رو داره ولی شاید پاسخ درست نگیره چون همه چیز روی کاغد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
از فهم تو فراتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بیا سوته دلان گرد هم آییم
هر چند خود کره شمالی دارد دنبال ترامپ و پوتین است
یادتون باشه ظریف با این سیاستها داره برای خودش رای جمع میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگه به رقیب ظریف رای بدیم دلار میشه 100000 تومن. حواستون باشه موقع انتخابان
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگر تو سمتی که هست آدم موفق و موجهی باشه ایرادش چیه
برای مذاکره باامریکاالتماس نکنید
هیهات من الذله
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
دیدید که رفتار پوپولیستی نه تنها دردی از کشور دوا نکرد بلکه به آنها نیز افزود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بشین بابا
لطف کن خبرها را یکی درمیون نخوون
حالا یک سوال ؟ ایا حاضریم به اقای پمپو هم اجازه بدهیم بیاد تهران و در مصاحبه با روزنامه کیهان مواضع خودش را درمورد دولتمردان و رهبران ایران بیان کند ؟؟؟ اسمش رو چی بگذاریم که وزیر امور خارجه مان براحتی به امریکار سفر میکند و در مصاحبه با روزنامه طرفدار دولت امریکا براحتی مواضعش را بیان میکند ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
این یک جور خیانته
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تاحالا از این زاویه ندیده بودم قضیه رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
آقای احد، سازمان ملل در نیو یورک
است و همه کشورها در آن
.عضوند
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ذوق مرگ نشو
اگه چیزی پخش کردند حتما هدفدار بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگر سازمان ملل در تهران بود بله آی کیو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
:( وای

مرگ بر آمریکا :)
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
به 1711. شما همینو انجام بده هدفدارش را انجام بده. اصلا همه حرف اینست که هنوز بلد نیستیم از همین مسایل برای پیشبرد منافع ملی و سیاسی خودمان استفاده کنیم و همه روش ما همان دور شوید کور شوید کر شوید نگند به کسی بربخورد است
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
احد جان داروهاتو سر وقت بخور . قربون شکلت مقر سازمان ملل در تهران نیست در نیویورکه
ساقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
دیدم بعضی نوشتن سازمان ملل تو آمریکاست

خب دانشمند عزیز
ظریف رفت با یک شبکه تلوزیونی مصاحبه کرد، به سازمان ملل چه ربطی داره؟
واقعاباید پذیرفت که ظریف دیپلمات کارکشته ای است ، فکرش رو بکنید ومقایسه کنیدکه آقای متکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خیلی ی ی ی ی کار کشته و کار بلد است
!!!!!
مهدی
| Germany |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
در شهر کور ها یک چشمی پادشاه است.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تیم فوتبال بروندی از تیم فوتبال مالدیو بهتر است. ایا شما می توانید نتیجه بگیرید که تیم بروندی در سطح اول علم و فوتبال دنیا بازی می کند! شما که می گید ظریف بهتر از متکی بهتر است پس کارکشته است در همین عوالم سیر می کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
نه ظریف کاره ای هست و نه متکی کاره ای بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
معلومه بازار نمیری
اینا بیشتر رفتارهای عوامانه و عوامگرایانه ی شیکه نه یک اقدام موثر
ظریف نماینده مردم نیست که بخواهد مواضع ملت! را در جهان بیان کند.ظریف نماینده نظام جمهوری اسلامی است و مواضع این نظام رو در جهان ابراز می‌دارد.
حرف‌های ظریف هم در مورد وجود تیم B غیرمنطقی است.
واقعیت اینکه حنای ظریف در جهان دیگه رنگی نداره و هیچ‌کسی خریدار حرف‌ها و لبخندهاش نیست.
ظریف و مسئولان باید توجه کنند که بدون تغییر سیاست و رفتار جدی اینکه توقع داشته باشیم فشارها و تحریم‌ها کمتر بشود، نشدنی است.
ولی این مسئولان نه می‌خواهند و نه دیگر می‌توانند برای برون‌رفت از این بحرانی که ایران رو گرفتار کرده‌اند، کاری انجام دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ببخشید شما شیرین عبادی هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
منافق
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تو ایرانی نیستی ، خائن
دمت گرم جواد آقا. این یعنی یک رفتار دیپلماتیک ماهرانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
هیهات من الذله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
خوب از اول چرا اینطوری عمل نکردین
ترامپ بخوبی واقف است که بامدیریت بی کفایت وناکارآمدایران که اکثریت ملت رازیرفشاراقتصادی ناراضی نموده نیازبه خرابکاری آمریکا نیست اگرآمریکا حمله نظامی هم میکرد نمیتوانسن به اندازه مدیران ناکارآمد وبی کفایت فعلی به اعتقادات ملت ضربه واردنماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خیلی خوش بین نباش! ملت ایران نشان داده تا حد بی نهایت فشار را تحمل میکند! فشار که هیچ این فسادهای فوق نجومی بی نظیر در جهان را هم تحمل میکند و دم بر نمی آورد! ناراضی باشند یا نباشند کاری نمیکنند
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
کمی بهتون حق می دم.
ضعف نشان دادن بعد از تحریم سپاه قطعا ترامپ را گستاخ تر میکند و شکست هر مذاکره ای قطعی است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ضعف چیه
مذاکره چیه
خواب دیدی خیره
باید دید چی می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اصلاً نگران نباشید. دور بعد احمدی نژاد و یا یکی شبیه احمدی نژاد را به عنوان رئیس جمهور انتخاب می کنند او هم با انتخاب یک وزیر امور خارجه بسیار کاردان و استاد همه فن حریف مانند خودش همه چیز را همانند همان 8 سال 84 تا 92 درست می کند و نمی گذارد رئیس جمهوز آمریکا گستاخ شود. باش تا صبح دولتت بدمد.
همه امریکایی ها بد نیستن همون طور که همه سیاست مدار های ایران بد نیستن.
ولی این برخلاف ساندیسی های عزیز هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تو چی می گی پیچیده
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
فعلا حرف ساندیسی ها و دلواپسان درست درآمده بعد از 6 سال مذاکرات بی ثمر.
نوید
| United States of America |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ساندیسی و غیر ساندیسی نداره دوست عزیز. همه ما توی یک کشتی نشسته ایم. اگر هم اشتباهی باشه باید با سعه صدر پذیرفت و به سرعت اصلاح کرد. قرار نیست برای اثبات حرفهایمان کشتی رو غرق کنیم.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ساندیسیها در حال سوختن هستند. همونهایی که سیاستمداران محبوبشون در مذاکرات هسته ای و نفتی و غیره حتا زبان بلد نبودند و از روی نوشته روضه میخواندند و حالا برای رپرهای امریکایی تسلیت میفرستند،
منم جزو ملت ایرانم ولی کسی رو نماینده خودم نمیدونم اصلا اعتمادی به کسی ندارم که بخاد از طرف من حرفی بزنه
بدون تعارف و رو در بایستی بگید ظریف رفته بود نیویورک منت کشی و التماس برای مذاکره. دیگه این همه لاپوشونی نداره. اینو که همه میدونن دیگه!
ظریف خوب ترامپ بد

دلواپس خوب ظریف بد

تازه دارم تئوری نسبیت انیشتین را درک میکنم

تازه از تئوری نسبیت هم فراتر شد و وارد فیزیک کوانتوم شدیم چون آقای ظریف مثل یک زره کوانتوم حالت مثبت یا منفیشو فقط به جوری که به ایشان نگاه میکنیم بروز میده ان. این یکی یادم نیست شرودینگر بود یا ماکس پلانک.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خدا تاس نمی اندازد" انیشتن "
مذاکره لازم است تا مملکت خرابتر نشود و مهم این نیست که کی آنرا انجام میدهد.
دکتر ظریف عزیز عاقل ترین و مؤمن ترین وزیر امور خارجه است.
اقدامات ایشان در خنثی کردن ایران هراسی و معرفی چهره واقعی رژیم صهیونیستی و عربستان بسیار مؤثر است.
از موضع اقتدار رفتار می کند و در عین حال سعی می کند تنش زدایی کند. کشور ما برای پیشرفت نیاز به آرامش دارد.
دشمنان نمی خواهند که ایران آرامش داشته باشد. مرتب ایران هراسی می کنند و سعی می کنند ایران را درگیر مشکل و چالش جدیدی بکنند. درست است که ما غیرت و قدرت داریم، ولی در سایه آرامش می توانیم پیشرفت هایی در زمینه اقتصادی و فرهنگی و تعلیم و تربیت داشته باشیم. چرا و تا کی وقت و سرمایه کشور را صرف خنثی کردن توطئه های دشمنان کنیم؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
کار از این حرفها گذشته
نوید
| United States of America |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
با شما موافقم. ولی باور کنید بزرگترین مشکل فعلی مردم خوب ایران(و نه دولتمردان) فساد اقتصادی آقازاده هاست. اگر نظام و دولت حتی یک مشاور کارآمد با اندکی قدرت تحلیل جامعه شناسی داشتند به راحتی اکثریت مردم رو با خود همراه میکردند. وقتی مردم ببینند کسانی که فساد و رانت اقتصادی دارند ، دستگیر ، محاکمه و واقعا زندانی و حتی حبس ابد می شوند رفته رفته شاهد اتحاد بیشتری خواهیم بود. مفسدانی که مردم اونها رو خوب می شناسند و میدونند چه کسانی هستند که حسین هدایتی و امثالهم کوچکترین اونها و جزو بی اهمیت ترین اونها هستند. اصل کاری ها رو باید محاکمه کرد. ولی متاسفانه باید گفت که چاقو هیچوقت دسته خودشو نمیبره. مردم هم به خوبی از همه چیز مطلعند و فقط و فقط به خاطر همین یک مورد در حال لجبازی هستند. و الا کی هست که ندونه آمریکا جنایتکارترین و خونخوارترین کشور فعلی جهانه؟
لطفا منتشر کنید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
.حرفت تا حدودی درسته اما راه حلش رو هنوز پیدا نکردم.
در ضمن مومن واقعی ضوابط رو بر روابط ترجیح می ده
ای کاش سلاح هسته ایی داشتیم اون وقت با نفت و همه فلزات معدنی بر دنیا حکومت می کردیم و اینقدر ترس و اضطراب در ایران نبود
من نمی دان آنها که از سفر و برنامه انقلابی و غزت آفرین آقای ظریف ایراد می گیرند اصلا متوجه تلاش ایشان شدند. حداقل این نوشته را خواندند و نظر دادند یا نکند رایگان و بی حقوق از عمال سعودی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
نه، فقط شما خوندی!
اگر مذاکره با امریکا جواب میداد که الان هنوز تو برجام میبودن.
بابا شماهام انگار کلاً فراموشی دارید ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
خود آقای ظریف داره میگه امضای امریکا بی اعتباره، بعد شما میگید چرا تلاش آقای ظریف نا دیده گرفته میشه؟
بابا کسی که به امضای خودش پایبند نیست ما چه حرفی باهاش داریم؟
عرصه بین الملل هم که جای بازی نیست
ظریف عزیزلطفا جوانمردانه از ماموریتهای بی نتیجه که فقط دلارهای مردم بیچاره را ازبین میبره پرهیز کنید
یکی از مشکلات ما اینه که ما واقع بین نیستیم. ما اگر عاقلانه تصمیم گیری کنیم اینقدر به کشور ضربه نمی زنیم. مشکل ما امریکا نیست مشکل ما نسل جدید تازه از راه رسیده آقازاده ها است . مشکل ما فساد در تمام زمینه ها علی الخصوص اقتصاد است
تحلیل منفی و نقد منفی لازم نیست ایشان کاری را که لازم بود انجام دادند
یاجنگ کنید اگه می تونید
با سلام
توجه توجه برادران و خواهران گرامی ... امریکای تروریستی تروریست پرور , سپاه نیرومند و ظلم ستیز ما را تروریست می خواند واین یک دروغ بزرگ است ... بیش از پانصد سال است که اکثریت مردم دنیا حتی خیلی از مردم امریکا منتظر بودند کشوری جرات وجسارت بلکه شجاعت را پیدا کند تا ارتش وسربازان امریکایی را تروریست بنامد ببینید در تاریخ بیش از پانصد ساله ارتش و نیروهای امریکایی با ملت های جهان چه کرده اند در ابتدا کشت و کشتار سرخپوتان بعد کشتن سیاه پوستان بعد دخالت در جنگ جهانی اول و دوم انفجار بمب اتمی در ژاپن دخالت در سرزمین های افریقایی وکشتار مردم ان سرزمین دخالت در امریکای لاتین و دخالت در خاور میانه و ایجاد گروهک داعش دخالت در اسیا و منجمله در فیلیپین ,هند ,پاکستان و غیره ما باید به مردم دنیا این اگاهی را بدهیم که هر فاجعه ای در هر جای دنیا ریشه در کاخ سیاه دارد و هیئت حاکمه امریکا چه جمهوری وچه دمکرات همه از یک اخور می خورند تنها ارزش واقعی برای انان زر است زور و تذویر و ریا سازمان ضد ملل هم خود ایجاد کرده اند برای خودشان اکنون میبینید که ترامپ دیوانه همه چیز پشت پرده امریکا را علنی کرده و ترس و ابایی از زیر پا گذاشتن ارزش های انسانی و حقوق انسانی ندارد دنیا باید خود را اماده یک جنگ قوی علیه این سردمداران امریکایی و حامیان انان نماید هر کشوری از نظر نظامی و تجهیزات ضعیف باشد مورد باج خواهی و حمله نظامیان تروریست امریکایی و حامیان انان خواهد بود دنیا در این قرن بیست یک می خواهد زورگیران و چپاولگران و دزدان و تروریست های امریکایی وحامیان انان را از کره زمین نیست و نابود کند امریکا غلط کرده که فروش نفت ما را تحریم می کند ما تمامی کشتی های بزرگ و کوچکش را در خلیج فارس ودر دریای عمان و حتی در هر نقطه ای در اقیانوس هم که باشد غرق خواهیم نمود تاسیسات نفت سرزمین های حجاز و شیخ نشین های عربی همدست امریکای تروریستی تروریست پرور را همچنان نابود کنیم که تا چندین ده سال اینده هم نتوانند انرا بسان اولش نمایند امروز ملت ازاده ایران و ازادگان جهان حقیقت پشت پرده امریکای تروریست تروریست پرور برایشان اشکار شده است کارد به استخوانشان رسیده ودیگر جای درنگ نیست لا حول ولا قوه الله به الله علی العظیم .
این یارو مجریه خودشو از نون خوردن انداخت، البته نون حروم بود.
اگر در کل این دولت بخواهیم یک نفر نیروی انقلابی و سیاستمدار و در کل تاریخ سیاسی ایران یک وزیر خارجه حرفه ای و سیاستمدار کار کشته که تمام فکر و ذهنش اقتدار ایران و ایرانی باشد فقط و فقط دکتر ظریف است و بس
ما تا زمانی که نتونیم حرفمونو بزنیم و مستمع خطبای ازفیلتر رد شده باشیم در بر همین پاشنه میچرخه درزمان اوباما اون ننه مرده ازاول میخواست با ایران کنار بیاد رئیس جمهور مارفت درکناراب سازمان ملل تا برخورد ی فی مابین نباشد بدون اینکه دنیاروبشناسیم هی شعار دادیم الان روسیه وعراق قول پرکردن سهم نفتی وانرژی عالم را عملا دادند مقتدا صدر هم که مواضعش را گفت آیا واقعا اصلاح طلبان وآقای ظریف وروحانی را برای سیبل کردن میخواهید ذوالنور وشریعتمداری واحمد خاتمی شعار میدهند ظریف را برای نرم کردن جلو میفرستیم مردم وضع موجود را نتیجه عملکرد مسئولان میدانند برفرض خاتمی هم تکرار نکند وقالیباف یا مسعود ده نمکی رئیس جمهور بشوند مشکل دلواپسان دین ودنیای ما حله بسم اله
از جناب دکتر ظریف بعید بود واقعا! یعنی اگر با فاکس مصاحبه نمی کردند پرزیدنت ترامپ بی خبر می ماند؟ یا مثلا با تعریف از ترامپ و گفتن اینکه آدم خوبیست و اطرافیانش بد هستند تفاوتی در سیاست امریکا حاصل خواهد شد؟ جناب ظریف شما چرا با چند تا مدرک دکتری؟؟؟
زنده باد ظریف. مرد هوشیار، قدرتمند، پرتوان، و میهن دوست. سرافراز باشی مرد.
دشمن خوني ايرانيها پوتين و انحصارگران و چپاولگران داخليند و بس.
تا وقتی در داخل یه عده به فکر تکنولوژی باشند عصر عصر بمب اتمه و روسیه هم از آمریکا حساب می‌بره وضعمون اینه .من موندم اینهمه با روسیه وچین کنار آمدیم چه فرقی می کنه با آمریکا کنار میومدیم و در عوض مثل کره جنوبی و ژاپن تکنولوژی و تجارت آزاد بگیرید حالا یه عده داغ می کنند که آمریکا شیطانه والله روس‌ها در خیانت دست شیطان رو از پشت بستن
من همیشه وقتی سوالاتی که از مسئولان کشور در رسانه های خارجی میشه رو سعی میکنم اول جوابشو با توجه به تاریخچه و سطح سوادی که از مسئولان سراغ دارم خودم حدس بزنم که چی گفته بعد جواب ظریف رو میخونم. جوابهای هوشمندانه و پرمغز ظریف همیشه منو متعجب کرده. از مسئولان کشور این حد از هوشمندی و فهم در پاسخ رو ندیده بودم. همیشه از پاسخ های ظریف لذت بردم.
خوشحالم که کشورم یک دیپلمات خبره قابل احترام در کل دنیا رو داره که دوست و دشمن بهش احترام میذارن و میتونه پاسخ هایی رو بده که خبرنگار خبره فاکس نیوز بعد از مصاحبه در راستای حرفهای اون توئیت کنه و از عربستان انتقاد کنه. و البته در کنارش گندکاری مسئولان رو با هوشمندی تمام روفو کنه
دکتر ظریف در قلب ملت ایران باقی خواهی ماند و اگر نبود غیر از این بارها و بارها دکتر ظریف محبوب ملت ایران خواست استعفا بدهد اما همان هایی که ای روزها بیشترین تهمت و افترا ها را نثار سردار بزرگ دیپلماسی کشورمان نموده و می نمایند
در ان برهه بیشتر ترسیدند که نکند روزنه توافق و مذاکره تا ابد بسته شود
باید جناح گیری های سیاسی را کنار گذاشت و با کمی واقع بینی فهمید انهایی که مذاکره و توافق را رد می کنند لاجرم جنگ و تنشهای روز افزون را برای همگان به ثمر خواهند رساند .تاریخ خود گواهی داده که عاقبت تنش امریکا و ژاپن چه شد؟
بمباران اتمی هیروشیما و کشته شدن میلیون ها انسان بیگناه و باقی ماندن اثرات ان بر نسلهای مختلف این کشور.بطوریکه بعد از این حادثه دلخراش تاریخی ظرف ۴ روز ژاپن اعلام اتش بس و شکست خود را پذیرفت به جهت رسیدگی به دردها و الام و مصیبتهای میلیون ها انسان بیگناه کشورش
حال باید پرسید که با تکیه بر کدامین سازمان عدالت گستر و منطبق بر منشور حق و حقوق انسانی و بین المللی ما می خواهیم دوباره گرفتار این حماقتهای همیشگی و تاریخی این امریکایی ها یانکی و خودشیفته و احمق نشویم ؟ ایا کشته های هیروشیما و ناکازاکی و عراق و یمن و... درس عبرتی برای این سیاسمتداران سنگ دل و احمق امریکایی شد؟؟؟
راهی نیست،بجزاتش زدن برجام.
دکتر ظریف یکی از باهوش ترین های ایران است قدرش رو بدانید ، البته که بعضی تندروها نمی فهمند و نمی خواهند بفهمند ، نخواهند فهمید
مردم بیچاره
این همون وزیری نیست که میگفتن غربزده ؟؟؟
صدا و سیمای میلی هم کلا بایکوتش کرده.....
با مصاحبه و حتی مذاکره مشکلات ما با دنیا حل نمی گردد
متاسفانه عملکرد بسیار بد ما مخصوصا پس از دولت نهم به بعد و اشغال سفارتخانه ها
اختلاس ها و فسادهای گسترده و ناکارآمدی مدیران در داخل باعث شده که نه کشورهای خارجی به ما اعتماد کنند و هم اینکه اکثریت مردم را از خود دور کرده و ناراضی کرده اند
عاغامون که میگه بی فایده است. خوب بیخیال شیم تا تکلیف یک سره شه! سالهاست از این ستون به اون ستون میزنیم. سالهاست بلاتکلیفیم
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
خیلی خفت باره...ظریف سعی میکنه بین سران آمریکا تفرقه بندازه...خیلی ناشیانه ست..!
من می خواهم از مسئولین کشور بسیار تشکر کنم که هم در سیاست داخلی و هم در سیاست خارجی بسیار موفق عمل کرده اند. در هیچ زمانی به اندازه این روزها مردم در رفاه نبوده اند. اینها انسان های شریفی هستند که دیگران را بر خود ترجیح می دهند و کمترین حقوق را می گیرند و جایگاه ایشان بر بال ملائک است و از سابقون در پیشگاه الله هستند در مقابل تحریم ها مثل کوه ایستاده اند و جنان تحریم ها را دور و تبدبل به فرصت کرده اند که دهان آمریکاپی ها از تعجب بازمانده است!
.
مذاکره با کشوری که اینهمه معاهده بین الملی رو نقض کرده و اینهمه جنایت میکنه واقعاً کار بیهوده و بی نتیجه ای یه.
ایشون نظرات دولت رو گفتن و ما موافق این مواضع نیستیم.
از اینکه سرمایه های ما خرج این کارها هم میشه راضی نیستیم و ایشون باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشند که بودجه بیت المال رو صرف کارهای بی نتیجه می کنن
متاسفم برای ظریف. اگرگفتید مرگ برامریکا تااخرش وایسید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل