بازدید 6779
پرداخت ۷۳ میلیارد تومان از طلب مالباختگان

محکومیت متهم پرونده گلیم و گبه به ۳۰ سال حبس

کد خبر: ۸۹۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 27 April 2019

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از محکومیت متهم پرونده گلیم و کبه به ۳۰ سال حبس خبرداد و گفت: ۷۳ میلیارد تومان از طلب مالباختگان این پرونده پرداخت شده است.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم محمدرضا عدالتخواه در حاشیه نشست رئیس قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری سراسر کشور اظهار داشت: 73 میلیارد تومان از طلب مالباختگان پرونده کلاهبرداری «گلیم و گبه» که تعدادشان 11 هزار و 713 نفر است، پرداخت شد.

وی درباره اجرای حکم محمدرضا مشیری متهم پرونده گلیم و گبه گفت: این فرد به 30 سال حبس محکوم شد که هم‌اکنون در زندان اوین در حال تحمل کیفر است.

عدالتخواه با اشاره به پرداخت مطالبات مالباختگان عنوان کرد: خسارت شکات و مالباختگان در این پرونده 145 میلیارد تومان است که تا‌کنون نزدیک به 73 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه در تشریح پرداخت طلب شکات افزود: کسانی که در این پرونده تا 10 میلیون تومان طلب داشتند، به طور کامل تسویه شدند و 39 درصد از طلبکاران بالای 10 میلیون تومان نیز مطالبات‌شان را دریافت کردند.

عدالتخواه با بیان اینکه مطالبات باقی‌مانده مالباختگان از محل اموال توقیف شده پرداخت می‌شود گفت: احتمال دارد اموال توقیف شده از متهم حدود 20 میلیارد تومان کمتر از میزان مطالبات مردم باشد، اما با تغییر وضعیت قیمت‌ها و کارشناسی‌های جدید این کمبود جبران می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر