بازدید 3127

در سازمان تامین اجتماعی بازنشسته و دوشغله نداریم

کد خبر: ۸۹۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ 27 April 2019

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: تعداد زیادی از بازنشسته‌ها و دوشغله‌های سازمان تامین اجتماعی استعفاء داده اند و آن نفراتی هم که استعفاء ندادند، برکنار کردیم.

به گزارش میزان، محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ فرد بازنشسته و دو شغله‌ای در سازمان تامین اجتماعی خدمت نمی‌کند، گفت: ما از تمامی افرادی که طبق قانون امکان ادامه فعالیت در سازمان تامین اجتماعی را نداشتند درخواست کردیم تا استعفا دهند. خوشبختانه تعداد زیادی از این اشخاص استعفاء دادند، اما عده کمی نیز از این کار امتناع کردند که با همراهی هیئت تخلفات اداری آن‌ها را نیز برکنار کردیم و تا ابتدای خردادماه هیچ یک از این افراد در سازمان فعالیت نخواهند داشت.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه ریاست جدید سازمان چه زمانی معرفی خواهد شد، گفت: ریاست جدید سازمان با نظر وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی انتخاب خواهد شد و طبیعتا هئیت دولت نیز در این انتخاب نظر خواهند داشت. اما من اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی در رابطه با جامانده‌های بسته حمایتی نیز گفت: ما آمادگی پرداخت بسته حمایتی به جاماندگان این طرح را داریم. اما هنوز اعتبار مربوطه به ما داده نشده است. مسلما با تامین اعتبار، پرداخت‌ها به جاماندگان نیز انجام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل