بازدید 14690

چمن مصنوعی از ورزشگاه‌ها تا تزیین منازل

چمن مصنوعی چه در زمین ورزش و چه باغ و ویلا شما را از هزینه‌های کاشت و نگهداری و آبیاری بی نیاز می‌کند، همچنین در تمام فصول ظاهر زیبای خود را حفظ کرده و عمر چمن مصنوعی بسیار بیشتر از چمن طبیعی می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 29 July 2019

ابتدا استفاده از چمن مصنوعی ورزشی  شایع شد و بعدها چمن مصنوعی تزیینی جزو جدا ناپذیر دکوراسیون داخلی و خارجی محسوب شد.

امروزه چمن مصنوعی تزیینی بسیار مورد استقبال واقع شده و در ویلا ها و باغ ها و منازل کاربرد زیادی دارد. از جمله در بالکن، حیاط، باغچه، ویلا، تالار و روف استفاده می شود.

مزیت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی شما را از هزینه های کاشت و نگهداری و آبیاری بی نیاز میکند، همچنین در تمام فصول ظاهر زیبای خود را حفظ کرده و عمر چمن مصنوعی بسیار بیشتر از چمن طبیعی می باشد.

چمن مصنوعی دارای تنوع ظاهری بسیار بالا است و نیاز به برش و آفت کش ها ندارد، همچنین دارای انعطاف پذیری بالا بوده و از نظر بهداشتی بودن بسیار مناسب بازی کودکان است و دارای الیاف و متریال بهداشتی می باشد و در زمان بارندگی گلالود نمی شود.

چمن مصنوعی مناسب برای ورزشگاهها و زمین های ورزشی بوده، کیفیت بالایی داشته و ساعات بیشتر تمرین و مسابقه را با چمن مصنوعی میتوان داشت.

نگهداری و نظافت چمن مصنوعی

چمن طبیعی نیاز به مراقبت و نگهداری دارد و موجب اتلاف وقت نیروی انسانی شده و رسیدگی زیادی را نیاز دارد، اما چمن مصنوعی نیاز به مراقبت نداشته و نظافت آن بسیار راحت می باشد.

نظافت چمن مصنوعی ضروری است و مانع از بسته شدن راه عبور آب میشود، ابتدا زباله های درشت را برداشته و با جارو برقی چمن مصنوعی را نظافت کنید و در مواقعی که چمن بر اثر تردد کثیف و تیره می شود، با آب قابل شستشو می باشد.

چمن مصنوعی از ورزشگاه‌ها تا تزیین منازل

چمن مصنوعی مهدها و مدارس

چمن مصنوعی برای کودکان و خردسالان در مهدها استفاده شده و از نظر بهداشتی بودن الیاف استفاده از آن برای کودکان گزینه مناسبی است.در ضمن برای اتاق بازی کودکان در منازل نیز استفاده از چمن مصنوعی ایده خاص و جذابی است و میتواند برای کودکان در منزل فضای شاد و بانشاطی را ایجاد کند.

ایجاد کردن قسمتی از مدارس برای زمین بازی و فوتبال نیز توسط چمن مصنوعی موجب نشاط و ایجاد انگیزه در بین کودکان و نوجوانان شده تا ساعاتی از روز را به ورزش اختصاص دهند. چمن مصنوعی هیچ ضرری برای کودکان ندارد اما باید چمن با ارتفاع بالا و نرم را برای کودکان انتخاب کنید تا در هنگام زمین خوردن تا حدودی از آسیب جلوگیری کرده و از شدت ضربه بکاهد.

قیمت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی ها بر اساس کاربرد، ارتفاع، تراکم، بافت، جنس و الیاف از لحاظ ظاهر و قیمت با هم متفاوت هستند.

چمن مصنوعی موکتی دارای کمترین ارتفاع و دارای قیمت ارزان به نسبت سایر چمن هاست، بخشی از چمن های مصنوعی وارداتی هستند و از کشورهای ترکیه، چین و ... به کشور وارد میشوند و بخشی از چمن ها دارای نخ وارداتی و مونتاژ ایران بوده و یک سری از چمن های مصنوعی، الیاف و بافت آن تولید ایران می باشند.

چمن های تولید ایران دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب تری به نسبت چمن های وارداتی هستند. بورس انواع چمن مصنوعی با کیفیت و ارزان را در فروشگاه نیاورون یافته و لیست قیمت چمن مصنوعی را از وب سایت niavaroon.com دریافت کنید.

چمن مصنوعی از ورزشگاه‌ها تا تزیین منازل

نصب چمن مصنوعی

نصب چمن مصنوعی روی سطحی صاف و سخت مانند بتن، سیمان، موزاییک، ایزوگام بلامانع است و بوسیله چسب روی زمین، و توسط پیچ و لورپلاک روی دیوار نصب می شود. برای نصب چمن مصنوعی ابتدا زیر سازی محیط انجام شده و میزان چمن مصنوعی بر اساس متر مربع محاسبه و خریداری میشود. چمن مصنوعی مناسب کاربری خود را مطلع شده و مناسب ترین چمن را خریداری کنید.

برای کارهای بین موزاییک چمن مصنوعی با ارتفاع 25 میلی متر مناسب بوده و برای تراس  و محیط هایی مانند فست فود ها و مغازه ها که امکان ریختن زباله زیاد می باشد، برای نظافت سریعتر و راحت تر از چمن مصنوعی با ارتفاع بالا، کمتر استفاده می شود و چمن کوتاهتر مناسب تر است.

همچنین برای کودکان چمن نرم تر با ارتفاع بیشتر مناسب تر بوده و برای زمین های ورزشی از چمن مصنوعی ورزشی استفاده می شود.

برای نصب چمن مصنوعی باید دور کار را چسب ریخته و و چمن  روی سطح زیرین فیکس شود و روی آن جسمی مانند سنگ وآجر قرار داد تا چسب سفت شود. برای اتصال دو تکه چمن بهم، هر دو تکه را کنار هم اورلب قرار میدهند و زیر آن ها را چسب میزنند.

چمن باید طبق اشکال محیط برش داده و به صورت دقیق کنار هم  نصب شود. البته باید دقت شود خواب چمن به یک سمت باشد. برای کارهای بین موزاییک باید چمن به اندازه فاصله بین سنگ ها برش داده شود و توسط چسب داخل شیارها چسبانده شود.

انواع چمن مصنوعی تزیینی و ورزشی، داخلی، چینی، وارداتی با تنوع بالا را میتوان در فروشگاه اینترنتی نیاورون یافت و متریال نصب و خدمات نصب را به خریداران چمن مصنوعی ارائه خواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل