بازدید 7989
۸

درآمد قابل توجه ترکیه از جذب گردشگر در سال ۲۰۱۸

کد خبر: ۸۹۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 21 April 2019

ترکیه سال گذشته میزبان ۳۹.۵ میلیون بازدید کننده بود و ۲۹.۵ میلیارد دلار از این راه درآمد داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، درآمد گردشگری ترکیه می‌تواند با دیجیتال کردن شرکت‌های گردشگری تا ۲۰۲۳ به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد.

به گزارش آژانس خبری آنادولو، رمضان بکر، مدیر شرکت گردشگری و تکنولوژی دیجیتال گروه CRM گفت: «ما باید بخش گردشگری خود را در جهت درست توسعه دهیم. ما باید درآمد گردشگری را از ۶۷۰ دلار برای هر بازدید کننده به ۱۰۰۰ دلار برسانیم».

ترکیه می‌تواند با اطمینان از رضایت مشتری در بخش گردشگری، میزبان گردشگرانی از گروه‌های پردرآمد باشد.

او تأکید کرد که تغییر دیجیتالی شرکت‌های گردشگری فرصت‌های بازاریابی بهتری را فراهم می‌کند و رضایت بیشتر مشتری را در پی دارد.

به لطف تکنولوژی‌های دیجیتال، شرکت‌های گردشگری میتوانند با آگاهی از اولویت‌های غذایی، سرگرمی و اقامتی مشتریان، خدمات باکیفیت تری به آن‌ها ارائه دهند.

بکر گفت: بسیاری شرکت‌های گردشگری یا وب سایتی ندارند یا نمی‌توانند همگام با دنیای دیجیتال پیش بروند.

وی تاکید کرد شرکت‌های گردشگری باید عضو شبکه‌های اجتماعی باشند، با مشتریان ارتباط برقرار کنند و دنباله روی تکنولوژی‌های جدید باشند.

وی خاطرنشان کرد که مشتریان قبل از بازدید، از طریق دنیای مجازی از تمام جزئیات باخبر می‌شوند.

ترکیه سال گذشته میزبان ۳۹.۵ میلیون بازدیدکننده بود و ۲۹.۵ میلیارد دلار از این راه درآمد داشت. این کشور در ۲۰۲۳ میزبان ۵۰ میلیون گردشگر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
گردشگر اونا روز به روز بیشتر میشود و نفت ما کمتر و تحریم ما بیشتر
ما هم بجای توجه به توسعه سواحل دریایی کشورمان فقط نفت استخراج کردیم و مناطق کویری را توسعه داریم که هیچ نتیجه ای در بر نداشت. نفت هم که تحریم شد حالا ببینید چه بر سر کشور آوردند
آیا مسئولین کشوری ما هم اجازه توسعه گردشگری را می دهند و یا شرکتهای ما حاضرند در سود حاصل از گردشگری باهم سهیم شوند آیا شرکتهای هوای می توانند مانند ترکیه به جای افزایش نرخ بلیطهای خود آن را مدیریت کنند و بلیط استانبول تهران را ۲۰ هزار تومان بکنند ...... پس به فکر جذب توریست نباشید
یعمی یک چهارم بودجه سال 98 کشور ما .

هنوز ما اندر خم یک کوچه ایم

404 هزار میلیارد تومان درامد از توریست های خارجی داشتند .

ما چه قدر از گردشگری خارجی داریم؟؟؟؟ چند درصد بودجه ؟؟؟؟؟
ما هم رتبه اول در فرار گردشگر . اسم ایران میاد تن گردشگران میلرزه ، میارین دلار تبدیل کنن به جرم اخلال در اقتصاد بازداشت شوند
یادمه دقیقا اواسط سال 2018 همین جا تیتر زدید که بدلیل گرانی ارز و کاهش سفر ایرانیان به ترکیه، هتل های ترکیه تعطیل کردن و دارن بدبخت میشن و چنین و چنان....!!!
تا وقتی که ذهن و فکرمون رو تغییر ندیم هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.
ما هم با سختگیری برای جوانان و خانواده ها در شمال کشور ،باعث میشیم مردم به سواحل انتالیا و الانیا سوق دهیم و باعث درامد زایی برای ترکیه شویم .
مسوولین ما فقط دنبال حاشیه و درگیری با کشورهای دیگه هستن و‌اصلا به فکر مردم خودشون نیستن بلکه لبنان و‌سوریه...واقع بین باشیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار