بازدید 15763
آخرین تحولات خاورمیانه؛

طرح آمریکا برای محاصره سوریه از طریق مرز‌های عراق، اردن و لبنان/جزئیات توافقات میان اسرائیل و فلسطین با میانجی‌گری مصر/ تلاش‌های عربستان، امارات و مصر برای کنترل سودان/حضور خلبانان اماراتی و اسرائیلی در یک رزمایش مشترک

جزئیات توافقات میان اسرائیل و فلسطین با میانجی‌گری مصر، تلاش‌های عربستان، امارات و مصر برای کنترل سودان، آمادگی شورای همکاری خلیج فارس برای توسعه روابط با عراق و حضور خلبانان اماراتی و اسرائیلی در یک رزمایش مشترک از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به طرح آمریکا برای محاصره سوریه از طریق مرز‌های عراق، اردن و لبنان نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 19 April 2019

جزئیات توافقات میان اسرائیل و فلسطین با میانجی‌گری مصر، تلاش‌های عربستان، امارات و مصر برای کنترل سودان، آمادگی شورای همکاری خلیج فارس برای توسعه روابط با عراق و حضور خلبانان اماراتی و اسرائیلی در یک رزمایش مشترک از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به طرح آمریکا برای محاصره سوریه از طریق مرز‌های عراق، اردن و لبنان نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ یک روزنامه لبنانی از تلاش آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها برای تسلط‌شان بر مرزهای سوریه و لبنان از طریق ایجاد تیپ‌های کنترل مرزهای زمینی لبنان خبر داد.

به نوشته روزنامه الاخبار، این روزها مسئولان آمریکایی و انگلیسی به عنوان مقدمه‌ای برای جدا کردن لبنان و سوریه، ایجاد فاصله‌ای میان محور مقاومت و ارتش سوریه و نیز ممانعت از قاچاق کالاها به داخل و خارج سوریه از طریق تشدید محاصره، آشکارا از حمایت‌های خود از تیپ‌های مرز زمینی لبنان و ساخت برج‌های مراقبت در طول مرزها برای کنترل بر مرزهای مشترک این دو کشور صحبت می‌کنند.

همچنین طرح مشابهی در مرزهای مشترک اردن ـ سوریه با ساخت برج‌های مراقبت، ایجاد خاکریزها و سیم خاردار و نیز ساخت دو پایگاه نظامی در شمال اردن در اربد و المفرق در دست اجراست.

الاخبار نوشت، آمریکایی‌ها در راستای ایجاد یک پایگاه نظامی جدید در منطقه السلط واقع در شمال غرب اردن تلاش می‌کنند. آنها همچنین در راستای پیشروی از جنوب سوریه به سمت منطقه التنف، بر کنترل خود بر مثلث مرزی اردن ـ سوریه ـ عراق و مسدود کردن مسیر ارتباطی بغداد ـ دمشق و مسدود نگه داشتن شریان عراق ـ سوریه اصرار می‌کنند.

طرح آمریکا برای محاصره سوریه از طریق مرزهای عراق، اردن و لبنان/جزئیات توافقات میان اسرائیل و فلسطین با میانجی گری مصر/ تلاش های عربستان، امارات و مصر برای کنترل سودان/حضور خلبانان اماراتی و اسرائیلی در یک رزمایش مشترک

این روزنامه در ادامه نوشت، با وجود اینکه منطقه واقع در شمال سوریه در حد فاصل منطقه تحت کنترل آمریکا در التنف و کرانه باختری رود فرات در مرزهای مشترک سوریه ـ عراق تا گذرگاه بوکمال در کنترل ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان است، وخامت شرایط امنیتی در غرب این کشور و حضور نیروهای آمریکایی در نزدیکی مرزها در کنار گسترش حضور داعشی‌ها در صحرا و نیز نبود حکم سیاسی قاطع از سوی عراق، مانع از آن شده‌اند که این گذرگاه به شریان زمینی اصلی رسمی یا غیررسمی تبدیل شود.

اشغال شرق سوریه توسط آمریکایی‌ها و اشغال مناطق موسوم به سپر فرات و استان ادلب توسط ترکیه و گروه‌های تروریستی در کنار محدودیت‌هایی که علیه نفتکش‌ها در این سواحل اعمال شده و تعقیب نظامی گهگاه کشتی‌های ائتلاف ضد داعش، باعث شده تنها دریای مشرف به سوریه به عنوان محلی برای عبور کالاها بماند.

جزئیات توافقات میان اسرائیل و فلسطین با میانجی‌گری مصر

«خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه «الاقصی» به تشریح جزئیات توافق‌های اخیر میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی با میانجی‌گری مصر و دیگر طرف‌های بین‌المللی پرداخت.

انرژی و اشتغال در غزه

الحیه اعلام کرد، طرح‌های بسیاری برای احداث خطوط برق جدید،‌ نیروگاه گاز طبیعی و نیز تولید نیروگاه‌های انرژی خورشیدی وجود دارد که قرار است کشورهای خارجی هزینه آن را تأمین کنند.

این عضو حماس ادامه داد، طرح‌های اشتغال نیز ضمن توافق‌ها با رژیم اشغالگر بوده و در حال حاضر حدود هشت هزار تن در طرح‌های مربوط به سازمان ملل (در فلسطین) کار می‌کنند؛ سازمان ملل 45 میلیون دلار برای اشتغال‌زایی 20 هزار فارغ‌التحصیل (در غزه) دارد و حماس خواستار تسریع در اجرایی کردن طرح‌های اشتغال موقت است.

الحیه افزود، هم‌اکنون 250 هزار خانواده فقیر (در غزه) وجود دارند که بر اساس توافق‌ها، دولت قطر تا کنون 100 دلار به هر خانواده پرداخت کرده است.

طرح آمریکا برای محاصره سوریه از طریق مرزهای عراق، اردن و لبنان/جزئیات توافقات میان اسرائیل و فلسطین با میانجی گری مصر/ تلاش های عربستان، امارات و مصر برای کنترل سودان/حضور خلبانان اماراتی و اسرائیلی در یک رزمایش مشترک

گذرگاه‌ها

این عضو حماس درباره گذرگاه‌های غزه نیز گفت: هم اکنون به تجارت از طریق گذرگاه‌ها شدت داده شده و توافق‌ها شامل فعالیت دوباره دو منطقه صنعتی «کارنی و بیت‌حانون» می‌شود و چه بسا حدود 20 هزار تن در این دو منطقه مشغول شوند.

الحیه گفت: توافق‌ها همچنین شامل افزایش دامنه صید به 15 مایل برای اولین بار در سی سال گذشته شده است.

وی تأکید کرد: این توافق‌ها «سیاسی» نیست و بر سر پایان دادن به استفاده از «ابزارهای خشن» در راهپیمایی‌های بازگشت در مقابل رفع محاصره غزه توافق شده است.

الحیه افزود: زمانی که موضع اسرا و مسجدالاقصی را بر میز مذاکرات قرار دادیم، گفتیم هیچ توافقی نمی‌تواند دست ما را در دفاع از مسائل ملی ببندد.

معامله قرن

عضو ارشد حماس تنها راه مقابله با چالش‌های داخلی و طرح صلح آمریکا به نام «معامله قرن» را تحقق وحدت ملی بر پایه شراکت همه دانست و افزود: معامله قرن دنبال «ابقای سلطه آمریکا، حفاظت از منافع اسرائیل و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر بدون حل مسأله فلسطین» است.

تلاش های عربستان، امارات و مصر برای کنترل سودان

سودان در چهل‌وهشت ساعت گذشته، شاهد تحرکات شدید عربستان سعودی، امارات و مصر در صحنه خود بود.

هدف این تحرکات، اعمال نظارت کامل بر «شورای نظامی انتقالی» از طریق ارائه کمک‌ها به این شورا در برابر فشار مخالفان و معترضانی است که خواهان انتقال قدرت به شورای مدنی انتقالی هستند.

به گزارش العربی الجدید، تحرکات سه‌گانه عربستان، امارات و مصر در خصوص پرونده سودان به دو شکل جریان دارد؛ شکل اول و آشکار آن که سفر روز سه شنبه یک هیأت بلندپایه مشترک سعودی ـ اماراتی به خارطوم و دیدار آن با عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای انتقالی سودان بود.

یک هیأت بلندپایه مصری به ریاست عباس کامل، رئیس سرویس اطلاعات این کشور هم در روز چهارشنبه وارد خارطوم شد. پیش از آن هم عبدالفتاح السیسی در تماس تلفنی با البرهان بر حمایت از آنچه امنیت و ثبات سودان و اراده ملت سودان در ساختن آینده کشورشان خواند تأکید کرد و گفت: طی روزهای آتی به سودان خواهد رفت.

طرح آمریکا برای محاصره سوریه از طریق مرزهای عراق، اردن و لبنان/جزئیات توافقات میان اسرائیل و فلسطین با میانجی گری مصر/ تلاش های عربستان، امارات و مصر برای کنترل سودان/حضور خلبانان اماراتی و اسرائیلی در یک رزمایش مشترک

اما شکل دوم تحرکات سه گانه سعودی ـ اماراتی و مصری در پشت درهای بسته جریان دارد و نشانه‌های آن در دیدار سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی با محمد بن زاید آل نهیان، ولی‌عهد ابوظبی در حضور محمد بن سلمان، ولی‌عهد سعودی آشکار است؛ نشستی که بنا به اعلام خبرگزاری رسمی عربستان به بررسی تحولات منطقه پرداخته و احتمال می‌رود که پرونده سودان و موضوع لیبی در صدر این گفت‌وگوها بوده باشد.

حمایت آشکار این سه کشور از شورای نظامی سودان در حالی صورت می‌گیرد که منابع دیپلماتیک در سودان و مصر از تماس‌های قاهره برای میانجیگری بین البرهان و «محمد حمدان دقلو حمیدتی» فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع (جنجوید) برای ممانعت از شورش وی علیه شورای نظامی خبر دادند.

خبرگزاری سودان (سونا) هم گزارش داد، هیأت مشترک سعودی و اماراتی در دیدار با رئیس و نائب رئیس شورای نظامی سودان بر آمادگی کشورشان برای حمایت از سودان و مردم آن در این مرحله مهم و حساس تأکید کرد.

منابع دیپلماتیک مصر و سودان هم سفر هیأت مصری را در چهارچوب اعلام حمایت کامل کشورهای امارات، عربستان، مصر و بحرین از شورای نظامی توصیف کردند.

یک مقام دیپلماتیک بلندپایه مصر گفت: از جمله مأموریت هیأت مصری در سفر به خارطوم، فعال سازی دوباره کمیته‌های مشترک بین دو کشور و بخصوص کمیته‌های امنیتی و کمیته‌های مربوط به به امور مرزی و پرونده سد النهضه بوده است.

به گفته منابع دیپلماتیک مصر و سودان، عربستان و امارات قول داده‌اند، در روزهای آتی به سودان کمک اقتصادی کنند، به گونه‌ای که در حل بحران سودان و رسیدن این کشور به ثبات و پراکندن معترضان از خیابان‌ها تأثیرگذار باشد.

آمادگی شورای همکاری خلیج فارس برای توسعه روابط با عراق

«عبداللطیف الزیانی»، دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس، روز پنجشنبه در کاخ «ملک سعود» به دیدار نخست‌وزیر عراق رفت.

«عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق چهارشنبه در رأس یک هیأت بلندپایه برای نخستین بار وارد ریاض، پایتخت عربستان سعودی شده بود.

دفتر نخست وزیر عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، طرفین در این دیدار، روابط بین عراق و کشورهای شورای همکاری، مسائل مشترک‌المنافع، تقویت فرصت های امنیتی، ثبات و همکاری اقتصادی را بررسی کردند.

شبکه خبری «السومریه» به نقل از عبدالمهدی گزارش داد، شورای همکاری خلیج فارس برای عراق اهمیت دارد و همکاری و روابط اقتصادی باید به سمت بهتر شدن حرکت کند.

وی تصریح کرد: عراق تمایل دارد در محیط عربی و اسلامی خود فعالیت و روابط متوازنی را برقرار کند که در راستای منافع ملت‌ها باشد.

نخست وزیر عراق همچنین اعلام کرد، «برای ما مهم است که اطراف ما باثبات و شکوفا باشد. ما اشتراکات زیادی داریم که ما را گرد هم جمع می‌کند و برای اعتماسازی، پشت سر گذاشتن اختلافات و فراهم کردن فضای مناسب برای همکاری از آن اشتراکات آغاز می‌کنیم».

الزیانی نیز تأکید کرد، شورای همکاری اراده سیاسی و تمایل جدی دارد تا فعالیت مشترک و تکمیلی با عراق داشته باشند و در تلاشند روابط برجسته‌ای با این کشور برقرار کنند.

دبیر کل شورای همکاری خطاب به عبدالمهدی گفت: «به شما اطمینان می‌دهم که برادرانتان در شورای همکاری آمادگی کامل دارند که پُل‌های همکاری با عراق ایجاد و از آن حمایت کنند».

حضور خلبانان اماراتی و اسرائیلی در یک رزمایش مشترک

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مشارکت خلبان‌های امارات عربی متحده با خلبان‌های این رژیم در یک رزمایش هوایی مشترک خبر دادند.

روزنامه القدس العربی پنجشنبه (۲۹ فروردین) به نقل از کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی نوشت، به تازگی دو خلبان اماراتی در کنار خلبان‌های صهیونیست در رزمایش هوایی یونان شرکت کرده‌اند.

یکی از افسران صهیونیست شرکت کننده در این رزمایش، دیدار با خلبان‌های اماراتی را تأیید کرده و از خوش‌‌و‌بش با آن‌ها خبر داده است.

«نیر دبوری» خبرنگار نظامی کانال مذکور در این باره گفت، رزمایش هوایی یونان هشتم و دوازدهم آوریل با مشارکت خلبان‌های یونانی، آمریکایی، ایتالیایی، قبرسی و اسرائیلی و اماراتی برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، نظامیانی از تیپ «ارتباطات ۵۳۳» ارتش رژیم صهیونیستی با هدف تأمین فناوری هیأت‌های فنی و کارکنان تکنسینِ مسئولِ تحویل هواپیما و تعامل با آن در میدان، در این رزمایش نیز حضور داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۶
اگه معامله قرن انجام بشه و اعراب با اسراییل به صلح برسند نوبت به پرونده ما می رسه
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
نمی دونم این عزت رو باید کجا لمس کنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خخخخ چی می زنی عامو؟؟
سروش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
واقعیت ورای انچه بی بی سی منتشر می کند است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
بین عرب ها و اسرائیل در حال حاضر سازش برقرار است که بدتر از صلح است صلح یعنی پایبندی به یک قرار داد اما سازش یعنی طرف اسرائیلی هر کاری خواست انجام دهد
دو نکته:
1-تمام اروپا و آمریکا سیاست خارجیشون در جهت حفظ اسرائیله.نگاه کنید جز اسرائیل نگران کی هستن در خاورمیانه.نمیشه از این شرایط بهتر استفاده کرد؟
2-انگلیس در سکوت کامل در تمام درگیری ها حضور داره.اصلا حس خوبی به روس ها و انگلیسی ها ندارم.بسیار مکارتر از آمریکایی ها هستن.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اگر در خاورمیانه به جای اختلاف و تفرقه با پدیده اتحاد کشور های منطقه ان هم در وسط دنیا مواجه بودیم که غربی ها باید می رفتند بوق می زدند آنها هنوز جنگ های صلیبی و حاکمیت پادشاهی اسلامی بلاخص پادشاهی عثمانی را فراموش نکرده اند اما تاریخ به سرعت تغییر می کند امروز به کام دنیای اسلام نیست ولی فردا روز دیگری است و تاریخ هزاران سال دیگر ادامه دارد
مهدی
| Germany |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چرا باید در هپروت زندگی کنیم؟
زمانی اسلام بخشی از اروپا را تصاحب کرد،۶۰۰ سال طول کشید تا مسیحیان صلح دوست جمع شوند و با جنگ های صلیبی اروپا و بعدا تا اورشلیم بجنگند.
حال ما گناه را گردن اروپاییها می اندازیم که جنگ های صلیبی با ما کردند .
به نظرم ضرورت دارد که نسبت به تحولات لیبی و سودان بی تفاوت نباشیم.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بی تفاوت باشیم.. چی میشه آق رضا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
جنابعالی بهتر ما فعلا پبازو مدیریت کنیم سودان پیشکش
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
به مملکت خودمان بپردازم واز دخالت در کشور های دیگر خودداری کنیم .
شما معمولا در روز چندتا از این اخبار افلاطونی درج می کنید امریکا با ۲۰۰ نفر نیرو می خواهد حشد و شعبی فاطمیون ارتش سوریه حزب الله و سایر نیروهای منطقه که بالغ بر صدها هزار نفر هستند را محاصره کند ان هم پس از تارو مار شدن ۱۰۰ هزار نفر تروریست توسط انها و نیروی هوایی روسیه این از ان حرف هایی است که باعث سبز شدن اسفناج روی سر ادم می شود.لابد هفته بعد هم می خواهند به صحرای سوریه حمله اتمی بکنند
برادران عرب در کنار آمریکا و اسراییل علیه ایران !!!!!!
امریکا بداند، در ایران 80 میلیون بسیجی، 80 میلیون سپاهی جان بر کف آماده اند تا جان مال و ناموس خود را فدای قدس شریف و محور مقاومت (عراق سوریه لبنان و روسیه ) بکنند.
از ملت ما بترس، اگر مجبور شویم تمام طول سال به جز اعیاد مبارکه را روزه بگیریم، دست از انقلاب خود، امام خود بر نمیداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اگر پرچمت آمریکا نبود داشتم حرفتو باور میکردم.
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اگه مثل کارگرهایک میلیون ودویست حقوق میگرفتی وهمیشه شرمنده زن وبچه ات میشدی
بازازاین حرفهامیزدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
محور مقاومت روسیه است
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
طنز های بامزهای می گویی
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اهسنتکم الله برتو آفرین آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
من نه جان برکفم نه جنگ هم میرم مه هیچی ازز طرف خودت حرف بزن منتشر کن نظرمو گفتم اگه حق نظز دادن هم داریم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ا ز زیر لحاف بیا بیرون و یک کمی راه برو تا پاهات خشک
. نشه
از طرف خودت حرف بزن و شعار نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
من گشنه ام میفهمی من کرایه خونه ندارم من شرمنده زن بچه ام من حالم از دورویی بهم میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
جان و مال رو میشه فدا کرد اما ناموس آخه !
ما توی دهن امریکا میزنیم
ما استخوان های پوسیده اسرائیل را یک بار برای همیشه خورد میکنیم.
به ولله قسم ظهوری در کار است. و آن هنگام که حضرتش اذن دهد، جوی های هر کوی و برزن را از خون منافق، کافر، صهیونیست، ضد انقلاب، بدحجاب و...پر میکنیم. زمین را از لوث وجود آنها پاک میکنیم و آن را تقدیم صالحان میکنیم
پاسخ ها
asd
| Seychelles |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
برو عضو داعش بشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
تو ادامه اسمتو بنویس ببینیم
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ازاسم حضرت سواستفاده نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مردم اینقدر ساده نباشید
این پیرو خط که این کامنت رو گذاشته یا توی جده نشسته یا تل آویو یا تیرانا و این نوع نوشتار فقط برای تخریب و جوسازی بر علیه ایران انجام شده و گرنه تندروترین پیرو خطها هم چنین ادبیاتی ندارند
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
داعش میخاست خون بدحجابان رو بریزه که سرنوشتشو دیدی خدا شفات بده
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خطرناک ترین نوع بشر ،انسانی است که اعتقادش زیاد و فهمش کم است
.(آنتوان چخوف).
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تازه از خواب بیدار شدی برو آبی به دست وصورتت بزن
معامله قرن انشالله انجام بشه ایرانیها هم راحت بشن آمیننن
پاسخ ها
asd
| Seychelles |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
الهی آمین. ط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
راحت>؟ این که اسرائیل از حالت انزوا خارج شود چه خوبی ای برای ما دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اگه معامله قرن انجام بشه معنیش اینه که رویای از نیل تا فرات محقق شده و اسراییل به فرات رسیده و مطمئنا بعد از اون باید آماده باشید تا اسراییل به سراغ سرزمینهای آنسوی نیل و فرات بره که ایران هم بخشی از آن است
باسلام و ادب و احترام متقابل و دوجانبه خدمت همگان و تشکر و تقدیرو سپاس ازسایت وزین تابناک و کلیه عوامل پشت صحنه و زحمتکشان و همه دوستان بنده با سابقه طولانی مطالعاتی و پژوهشها باید به ارزتان برسانم در مورد این خبر و بسیاری اخبار دیگر نظر خاصی ندارم
و ضمن محکوم کردن همه چیز ازعزیزان مسالت دارم و برای شما سال نوی جدیدی را آرزو مند دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
امروزها زیاد تو فکر پولی نوشتی ارز، عرض درسته برای گفتار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خوب نظر نده خخخخ
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
نعمت لاقل شما ما را می خندانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ما توی دهن امریکا میزنیم
ما استخوان های پوسیده اسرائیل را یک بار برای همیشه خورد میکنیم.
به ولله قسم ظهوری در کار است. و آن هنگام که حضرتش اذن دهد، جوی های هر کوی و برزن را از خون منافق، کافر، صهیونیست، ضد انقلاب، بدحجاب و...پر میکنیم. زمین را از لوث وجود آنها پاک میکنیم و آن را تقدیم صالحان میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
به ولله قسم ظهوری در کار است. و آن هنگام که حضرتش اذن دهد، جوی های هر کوی و برزن را از خون منافق، کافر، صهیونیست، ضد انقلاب، بدحجاب و...پر میکنیم. زمین را از لوث وجود آنها پاک میکنیم و آن را تقدیم صالحان میکنیم آقا نعمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
نعمت کجا بودی تا حالاااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
صحیح اسط صحیحداسب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آقا دکتر نعمت نوشابه که گاز دار بشه قورباغه آرپیجی زن میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
درود بر شرفت نعمت ای راد مرد آریایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
نعمت جان دیگه اون قرص زردا رو نخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
نعمت نعمت نعمت آخه چراااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
باز این دوستان قرص هاشون را نشسته خوردن و حال عصب بهشون دست داد
اقامن سئوال دارم که چراپزشکها کارت خوان ندارندخودمن پزشکی رامیشناسم که اصلا کارنمیکنه شبها که خوابیده بیماران به خوابش میرند براشون نسخه وقتی خوابه مینویسه خوب میشن شبی یک میلیارددرامدداره که من کارگرباسی سال سابقه کارنصف ان ندارم درضمن کارت خوان هم نداره پولشو نقدمیگیره به کی وکجا باید بگیم ماراراهنمائی کنید
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بشین کارگری تو بکن تو کار ما پزشکا زیاد دخالت نکن
در ضمن حسادت فقط به خودت ضرر میزنه
صرفا جهت اطلاع تا چشمان هر چی حسوده در بیاد: دو ساله فارغ التحصیل شدم، الان استخدام تامین اجتماعی ام و با حقوق 15 تومنی ده تا مهندسشو میخرم آزاد میکنم. توی کارگر که جای خود داری
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مهم اینه که موقع مرگ اونی که بیشتر بهش نعمت دادن سخت تر جون میده، چون باید همه چی رو بذاره و با دست خالی بره اون دنیا. الآن یه عده وانمود میکنن پزشکن و عده ای دیگه وانمود میکنن کارگرن و هر کدوم مبالغه میکنن تا جو نارضایتی رو تشدید کنن. امان از شیطان بزرگ و نوچه هاش. البته دولت واقعا باید این مشکلو حل کنه
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
سرکارزهراخانم محترم شماکه آبروریزی کردید،این
کامنت مشخص است شوخی ومزاح است،اولاکدام پزشگی دردنیاوقتی خواب است نسخه مینویسدودرضمن کدام کارگری روزی نیم میلیاردتومان درآمددارد این احتمالا تمسخردریافتی های نجومی است که بعضی ازعوام باوردارندکه پزشکان دریافت میکنند درواقع تمسخردیگران است بانعل وارونه
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خانوم دکتر زهرا من مهندس خیلی وقته تسلیمم و نیاز نیست مارو به چالش بکشید دیگه هیچ آرزوی تیپا خورده ای نیست که به باد رفته باشه برای ماها شما هم یک روز انتخاب درستی داشتی ولی من انتخابم که تحت فشار دیگران بود از ابتدا اشتباه بود و البته در جای دیگری به حقوقمون خواهیم رسید
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اگرکارگرهانبودن تووامثال مثل توتاالان ازگرسنگی مرده بودید
خطاب به ۱۳:۵۷
خداوکیلی تو این شرایط این اخبار منطقه و ایرانه واقعا نیدونم که بعتون دستور داده ششده از ارائه اخبار بل حساسیت بالا بر حذر باشید
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
این کامنت منه خداوکیلی؟
عزیزان من از این کامنتم برائت میجویم
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
چی ؟
صبر کنید، سال دیگر خواهید دید معامله قرن چیست.
80 ملیون بسیجی و80 ملیون سپاهی رویهم میشود160 ملیون اگر امکان داشته باشد مرا از آمار جنگ وکشتار معاف کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
شما معاف شدی فردا بیا معافیت رو بگیر
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خودتو خیس نکن کسی تو رو نمیبره جنگ که غش کنی وبال گردن بقیه بشی،ایزی لایفتو سفت کن!
معامله قرن و امثالهم رویاهای پریشان امثال ترامپ و نتانیاهو است هر وقت خورشید به جای مشرق از مغرب طلوع کرد ۶ میلیون صهیونیست هم می توانند از طریق نژاد پرستی و کشتار در وسط جهان اسلام با یک و نیم میلیارد نفر جمعیت که از انها متنفرند به ارامش و امنیت برسند دوستان امریکایی و اسرائیلی زیادی به این رژیم های پوسیده و مرتجع عرب امیدوارند اما تحولات بهار عربی ،سوریه ،یمن و حتی امروز الجزایر نشان می دهد فردا روزگار دیگری است با رژیم ها و حاکمیت های دیگر که قطعا خفت وجود رژیم صهیونیستی را تحمل نخواهند کرد ناقوس مرگ صهیونیسم اتحاد کشورهای اسلامی است که در ان صورت از غربی ها هم کاری برای نجات آن بر نمی اید جون موج حمله بسیار مهیب خواهد بود
پاسخ ها
valhan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اولا اونا از 6.5 میلیون بیشتر هستن - دوما شما هم اگر عاقل باشی همه 1 میلیارد رو طرفدار خودت نمی دونی
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
این یک و نیم میلیارد نفر قبلا چه گلی به سر خودشون و دیگران زدند که الان بزنند و رزومه خیلی ضعیفی دارند و به همین خاطر اون نژادپرستها میتازند و میتازونندو در حال حاضر خیلیها اسرائیل رو یک واقعیت میدونند و نه مثل شما که نابودیشو یک رویا میدونید و این شما هستید که مشرق را محل غروب خورشید انتخاب کردید
جمهوری اسلامی تا پای جان از سازش با اسرائیل جلوگیری خواهد کرد.
امارات خلبان داره؟؟!!
آمریکا قدرت اول اقتصادی سیاسی نظامی و تولید دانش در دنیاست در دموکراسی هم از بهترین هاست شما نگاه کنید یک نفر می تواند برود جلوی کاخ سفید و پلاکارد دست بگیرد و مستقیم از ترامپ که شخص اول آمریکاست انتقاد کند بدون اینکه ترسی از بگیر و ببند و بازداشت داشته باشد رسانه های آمریکا حتی بدترین توهین ها را به رییس جمهور آمریکا می کنند بدون اینکه کسی آنها را متهم به توهین به مقامات و اقدام بر علیه امنیت ملی و تشویش اذهان عمومی و ... بکند قدرت آمریکا در این چیزهاست . در آمریکا پست و مقام ارث پدری یک نفر نیست که ول کن نباشد و همه باید به مردم آمریکا پاسخگو باشند دیدید چه بلایی بر سر کلینتون به خاطر دروغ گوی اش آوردند می بینید چقدر ترامپ را سین جین می کنند.
جنگ های امروز و معنای پیروزی و شکست فرق کرده است.
اگر پیروزی را بقای یک نفر در قدرت و حفظ یک نظام و عدم تسخیر یک کشور بدانیم، جبهه مقاومت پیروز است. حتی به بهای از دست رفتن سرمایه ها و زیر ساخت ها و تخریب کشور.
ولی اگر پیروزی را فروش سلاح و تقویت اقتصاد خود بدانیم و در مقابل عقب نگه داشتن اقتصاد و فرهنگ و تعلیم و تربیت طرف مقابل، قطعا ما شکست خورده ایم و آمریکا و غرب پیروز.
اگر پیروزی را ترویج و غلبه فرهنگ خود به به سایر کشورها بدانیم و در مقابل فرهنگ طرف مقابل را ضعیف کنیم باز آمریکا و غرب پیروز است.
چشمم روشن حماس هم با اسرائیل توافق حاصل کرد این یعنی به رسمیت شناختن اسرائیل .
امیدوارم مسؤلین حکومت اسلامی قبل از اینکه دیر بشود به این باور برسند که تمام کشورهای عربی با اینکه تنها هویتشان اسلام وپیامبر عرب است اول عرب بعد مسلمانند بر خلاف شما که از اول انقلاب گفتید ملی گرایی کفره ویهودیان هم عموزاده های انها هستد و سرانجام باهم کنار میایند
متاسفانه باید قبول کرد که کل سرمایه دارهای قدر وگردن کلفت در اروپا وامریکا وسایر نقاط جهان یهودی هستند وهیچ کشوری حاضر نیست با انها دعوا ومخالفت کنه چون بیچاره میشوند اگر یهودی ها سرمایه شون را از ان کشورها خارج کنند...........گور پدر اسراییل ما بهتره مواظب مردم وکشور خودمون باشیم وبه خاطر کشورهای دیگر منافع مردم وکشورمون را از بین نبریم...............
خدا داند که عربستان و امارات در ازای معامله قرن از آمریکا چه میخواهند.امیدوارم تکه پاره کردن ایران نباشد.امیدوارم مسئولین هم بی گدار به آب نزنن.نه آمریکا عراق هست و نه این مردم ملت سال ۵۷.بقول سعدی پنجه بر شیر زدن و مشت بر شمشیر کار خردمندان نیست
هر آنچه که نظامیان ایران در منطقه رشته اند ،اکنون دارد پنبه میشود ، وقتی که روباه پیر استعمار با همراهی خرس قطبی روسیه ،و بوفالو وحشی امریکا ، بصورت پنهان منطقه را بین خود تقسیم نموده اند و فقط یک گام به اجرایی کردن آن مانده ،و آنهم خروج کامل انگلیس از اتحادیهٔ‌ اروپا است که آنها مدعی سهمی هستند ،انجام گیرد ،؟ آنگاه سیاستهای نظم نوین جهانی بدست خود مسولین منطقه اجرا میگردد ،که آن از میان رفتن ارزش مرزهای زمینی است که میخواهند مرزهای مذهبی و قومی را جایگزین نمایند ،که بخش کوچک آن در جنوب ایران اتفاق افتاده ؟،،بظاهر مبارزه علیه اسکتبار و در باطن اجرای اهداف استکبارگران ؟
ما محکوم به این هستیم که در تحریم ها و بلایا کشورمان را بسازیم و لذا باید همدلی و خود باوری و اهمیت به تولید داخلی و مسئولیت پذیری را در خود افزایش دهیم و یقیناً اگر با خدا باشیم و تابع دستورات او باشیم خدا حامی ما است چنانچه حامی حضرت داوود (ع) بود و حامی حضرت موسی(ع) بود و حامی مسلمین در جنگ بدر بود که با اینکه تعدادشان بسیار اندک بودند بر جالوت و فرعون با آنهمه جلال و جبروت پیروز شدند و فراموش نکنیم که اگر در زمان موسی معجزه وجود داشت امروز هم معجزه هدایت قرآن و ابزارهای تعقل و هدایت بیشتر وجود دارد که برتر از معجزه موسی(ع) است.
تمام مشکلات از انجا ست که یک کشوری بنام فلسطین ایجاد شده و یکی اسراییل اسرایلی ها گویا زمین ها را از عربها خریده اند حالا کشور های منطقه 70 سال است به بهانه مثلا مبارزه مردم خود را تحت فشار اقتصادی و علمی روانی قرار داده اند بابا ازادکنید این فلسطین بیچاره را تا خودشان هر هر تصمیمی لازم است بگیرند مطمن باشید اسراییل پیشرفته برای ارامش خودش هم که شده به انها کمک میکنند و ئ منطقه ارام میشود .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر