بازدید 3321

پیشنهاد نماینده مردم سربیشه و نهبندان به خیرین مدرسه‌ساز

کد خبر: ۸۹۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 18 April 2019

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکات حضور خیرین در امر مدرسه‌سازی در خراسان جنوبی، گفت: به نظر می رسد با توجه به اینکه بسیاری از مدارس هنوز سیستم آموزشی هوشمند ندارند لازم است خیرین به این مهم توجه کنند.

نظر افضلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به در پیش بودن جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی در مشهد مقدس، اظهار کرد: امید است، امسال افرادی که از خراسان جنوبی در مشهد مقدس زندگی می‌کنند در این جشنواره سنگ تمام بگذارند و کمک‌های بیشتری نسبت به سال‌های قبل به امر مدرسه سازی در این استان اختصاص دهند.

وی با اشاره به این‌که «این جشنواره در اشاعه فرهنگ مدرسه سازی بسیار موثر است»، افزود: مسئولان نیز باید قدردان خدمات و اقدامات خیرخواهانه خیرین باشند و از آنها تکریم و تجلیل به عمل آید؛ چراکه این اقدامات خود در جذب خیرین به این سمت تاثیر زیادی دارد.

وی با اشاره به این‌که «مهم‌ترین نیاز مدارس نهبندان و سربیشه، تجهیزات لازم برای هوشمند سازی مانند رایانه و لپ تاپ است»، گفت: اکنون بیشترین نیاز مدارس ما در زمینه هوشمندسازی و وسایل آموزشی است که امید می‌رود خیرین به این موضوع مهم نیز ورود کنند؛ چراکه خود در امر آموزش و پیشرفت تحصیلی فرزندان این سرزمین تاثیر زیادی دارد.

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس با بیان این‌که «در مدارس نهبندان و سربیشه خیرین مدرسه ساز تاکنون ورود خوبی داشته و دارند و کارهای خوبی انجام می‌دهند»، تصریح کرد: در زمینه ساخت و ساز، اقداماتی در دست انجام است اما مسلما نیازمند ساخت مدارس در برخی نقاطی که جمعیت آن‌ها بیشتر شده مانند چاهداشی هستیم.

وی گفت: همچنین در مکان‌هایی که جمعیت تثبیت شده است، باید کانکس‌ها تبدیل به ساختمان شود و در برخی مدارس شهر مود نیز باید نوسازی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: جشنواره خیرین مدرسه ساز در زمینه جمع‌آوری کمک‌های خیرین و ساخت و ساز مدارس فعالیت‌های خوبی انجام داده است اما در بحث تجهیزات مدارس نیز باید کمک‌هایی صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار